1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja daar zeg je me wat, maar digitaal is NIET altijd beter dan analoog.
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat me niet alleen om dat HDMI... maar eerder om de 120 gb hdd...

    Mocht dit echt uitkomen...gaan ze veel mensen verliezen die dan M$ de rug om gaan keren.
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk echt niet dat ze veel mensen gaan verliezen.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het eigenlijk best lullig. Gamers spelen een jaar lang op de Xbox360 en hebben daar veel geld aan uitgegeven. Dan komen ze nu opeens met met een V2... Als mensen die al een 360 hebben korting krijgen is 't nog te doen, maar anders is 't gewoon zwaar genaaid. De mensen die gewend zijn geraakt aan het platform lopen achter als ze niet wéér gaan betalen. En dan zijn er mensen die nu platform pas willen, die meteen een V2 kopen. Dan worden de nieuwe onbekende gamers op hun wenken bediend en wij genaaid. Lekker. :mad:
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met ontwikkeling van een console? Wees blij dat ze een nieuwe versie uitbrengen en dus luisteren naar de consumentenwensen.

    Ik snap ook wel dat het minder is dat veel mensen net al hun spaarcentjes hebben uitgegeven aan een 360 zonder HDMI, en dat er nu een betere versie uit komt. Maar ik verwacht ook niet dat hij voor dezelfde prijs over de toonbank zal gaan. Jullie moeten trouwens weten dat technische verbeteringen bij de oude xbox ook constant waren, alles wisten jullie er toen niets van. Dit iets opvallender, en u is het opeens gekkenhuis. Ik vind het iig een prachtige ontwikkeling, ik ben benieuwd wanneer hij komt. Het zal nog wel een hele tijd duren.

    edit: Ik zie dat ik het een beetje schrijf alsof ik denk dat hij zeker gaat komen. Dat weet ik natuurlijk niet, ik betwijfel het eigenlijk. Het is meer een berichtje om me in de discussie van verbeteringen aan de console te mengen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    hdmi maak me geen donder uit, want ik heb tog een hd ready tv en geen full hd tv ;). Maar die 120 gb hd :mad:. GVD EERST MIJN XBOX 360 KAPOT EN NU DIT, HET WORDT STEEDS GEKKER EN NU HELEMAAL DAT IK DAT FILMPJE OP YOUTUBE HEB GEZIEN :mad:
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan vast ook wel los kopen joh.... :+
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :+ 20 gb = 100,-
    :+ 120 gb = 100,- x 6 = 600,- XD wahaha

    Okè dat zal ook wel weer niet.

    Maar ach`ja misschien krijgen we dan wel iets of niet, eigenlijk maak me die HD niet al te veel uit :confused: wat moet ik er nog meer op hebben dan demo`s en saves?
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft sony dit gerucht in de wereld gebracht, en zitten zij achter dit filmpje en al deze onzin, want iedereen denkt nu meteen: "O, er komt nog een nieuwe 360, dan wacht ik wel met kopen". Slecht voor MS dus.

    misschien ook wel niet:9
     
  10. Menace

    Menace Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die video marketplace een beetje gaat lopen met HD materiaal, dan is 20GB zomaar vol hoor :)

    Maar inderdaad.. voor safegames en arcadegames is de 20 GB wel toerijkend.
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ik snap de mensen niet die hier over kunnen gaan zeiken...
    Is toch goed voor de ontwikkeling van dat ding. HDMI is zo belangrijk niet voor de komende jaren want iedere HD tv heeft zowieso een component, VGA, DVI of HDMI aansluiting (of al die aansluitingen).
    Ik verwacht ook dat áls ze met een HDMI aansluiting komen ze niet met de getoonde versie komen maar een eigen HDMI kabel die de uitgang van de huidige 360 gebruikt.

    We gaan toch ook niet zeuren als er weer een nieuwe I-pod versie uitkomt en de huidige verdwijnt? DS, zelfde verhaal....

    Ik zou eerder boos worden als ze zaken NIET in de console zouden stoppen......




    denkt aan een Sony bedrijf dat veel beloofde maar nog weinig overheeft van die beloftes..:+
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    :+

    Mja, vanaf morgen komen we misschien meer te weten (CES 2007).

    Verder begrijp ik wel dat mensen zich in de eerste instantie 'genaaid' voelen. Mijn eerste reactie was ook "klote, dat had ik ook wel willen hebben als het waar is". Maar dat is iets waarmee men moet leren leven in o.a. de console wereld. :cool: Aan de andere kant is het ook niet zo dat men straks geen games meer kan spelen.

    Beter iets erbij, dan iets eraf :+
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk begrijp ik het als mensen zich "fftjes genaaid" voelen maar tja, je bent early adaptor of niet :+
    Iedereen weet als ie binnen een jaar van release iets koopt datzelfde product het volgende jaar verbeterd kan zijn.... (als je een consument bent die zn zaakjes van tevoren uit zoekt :) )

    Ik heb nu die HD DVD speler via import hier aangesloten. Mocht het ooit gebeuren dat er een regio code op de HD DVD speler komt dan ben ik genaaid... Dit heb ik van tevoren uitgezocht en ik accepteer het risico (zeker nu verschillende mensen ff langs komen en zien wat ik bedoel ;) )

    Eigenlijk moet men kijken naar wat men heeft ipv naar wat men niet heeft....

    Edit: Overigens, na de speech op CES zal het een drukte worden op de fora!! (als de geruchten waar zijn in ieder geval :D )
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    We leuk zon consolevernieuwing, snap alleen niet waarom mensen hier gefrustreerd van kunt raken. Niemand dwingt je het te kopen
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    IDD, en de launch was alweer ruim een jaar geleden. Ik kan het me wel voorstellen reageerde eerst ook een beetje geirriteerd maar op zich is het wel logisch. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe snel de ds lite na de normale ds kwam, dit soort dingen gebeuren zo vaak.

    Baal er eerder van dat ik pas 5 maanden na de launch mijn 360 heb gekocht en nog steeds de eerste drive heb :x
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hd-Ready TV's hebben ook HDMI aansluitings, die hier staat heeft er zelf 2 :D

    Je ''huurt'' de film, je kan hem niet eewig houden.
    Want als je hem download heb je ik dacht 24 uur de tijd om deze tekijken, en daarna worden ze van je HDD verwijdert.

    :D
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    maare w8

    leze zit er bij de samsung 940mw ook een hdmi aansluiting?
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Een een DVI aansluiting, dan moet je een HDMI-DVI kabel kopen om HDMI tekunnen draaien :D
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is waar. Natuurlijk moesten we blij zijn. Maar het is nogal een verschil he, wel of geen HDMI, wel of geen 120 GB HD.

    Hiet valt de verandering nogal op, en daarom kan Microsoft beslissen om het als een volwaardige V2 uit te brengen die dus gewoon voor €400,- over de toonbank gaat. Dat er bij de Xbox ook steeds aanpassingen waren en toch de prijs bleef dalen is omdat de veranderingen niet echt iets groots aan de console veranderden. Hier wel. En zeker die 120 GB HD, dat is dé verandering. Het zou bijvoorbeeld wel goed zijn als mensen hun 20 GB HD kunnen inleveren, hun data laten overplaatsten en bijvoorbeeld max. €20,- bijleggen.
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sja, als iemand mij uit kan leggen waarom HDMI nu zo'n groot verschil als dat jullie het laten lijken.....
    Je hebt component, VGA én (als het waar blijkt te zijn maar dat is ook nog niet eens zeker) HDMI als HD connecties....
    Maakt HDMI voor jullie nu zoveel uit?? Het is een kleine verandering voor een kleine doelgroep op de wereld.
    Er zijn genoeg dvd spelers op de markt die nu ook een HDMI aansluiting hebben terwijl het model 2005 dat niet had....... |:- So fakking what?

    Die grotere harde schijf....? Mooi toch! De mensen die zich bekocht voelen zijn dezelde mensen die zich genaaid voelden door Otto met heel dat "€99,- HD TV gebeuren" lijkt me.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina