1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    maar nog ff over die data overzetten tussen de 20 GB en de 120 GB harde schijf... je kunt toch gewoon een memorystick kopen waar je je saves en gamerprofiel opzet? demo's e.d. kun je gewoon overnieuw downloade. En downloadable content kun je gratis overnieuw downloaden met je gamertag.

3. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch duidelijk te zien dat deze screens fake zijn. Vooral die doos, ziet er zo ge-FS uit.

Ik gok op een 1 april grap, al komt er vast binnenkort een grotere HDD en een HDMI aansluiting op de A/V uitgang (samen met een software update) die je ook al op de advertenties ziet.

4. ON 360

ON 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dacht zelf ook dat het zo zou moeten kunnen alleen moet je dan dus weer memory stick van € 30,- aanschaffen. iemand tegen de tijd dat de elite uitkomt trek in een premium/extra controller/playchargekit/netwerkadaptor/extra batterij voor € 400 ;)

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    die laatste zin volgde ik niet helemaal..

6. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als die foto klopt vind ik die nieuwe echt lelijk in combinatie met die kleur hdd zwart en vaag grijs|:- wordt de nieuwe hdd niet andere kleur anders kan je de 20 gb op marktplaats zetten als 120 gb tog?

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    er staat op de bovenkant 120 GB HDD, dus dat gaat niet door. Maar dat zwart met grijs is idd lelijk.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    Volgens mij is dit allemaal bullshit hoor en is het gewoon een slechte 1 april grap..

9. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het wel lullig vinden als ze nu al met een nieuwe duidelijk betere versie gaan komen. Die hdmi maakt me niet zoveel uit. maar een grotere harddisk is wel mooi. Ook zou ik balen als deze stiller is. Tuurlijk ik heb mijn 360 al een tijdje en loop het risico nadeel hieraan te ondervinden. Maar moet je de prijs zien, is maar iets van 70 euro duurder dan de premium.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    van de ps1 en 2 zijn ook verschillende versies uitgebracht

11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Is denk ik wel goed dat ie een HDMI uitgang krijgt. Vind het beeld via de VGA kabel niet slecht, maar toch mis ik wat kleuren die alleen te verkrijgen zijn met de component kabel. Maar dan is het weer minder scherp!

12. JeePee

JeePee Guest

AV Multi-out betekend Analoge Video Multi Out, dus Component, VGA en composiet. HDMI is digitaal en kan dus nooit op de AV uitgang. Zo zie je ook dat de PS3 een apparte HDMI uitgang heeft naast de AV multi-out. Dit is helaas niet met software op te lossen.

13. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat zwart er echt lelijk uit zien. Ik snap ’t ook niet, dat crème witte met een klein beetje groen, daar hebben ze miljoenen promotie in gestopt.

14. snake06

snake06 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En wanneer is de release date van de elite?
    Ook wordt er aangegeven dat de elite koeler zal zijn? op wat voor manier wordt dit gedaan dan? door de 65nm chip?

15. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik de elite koop heb ik er 4..maar dan verkoop ik 1 gewone..trouwens HDMI uitgang is min of meer door MS bevestigd:

16. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is 't al door MS bevestigd dan ik heb er niks over gehoord.
    zou andres wel genaaid zijn vind ik maar goed.
    als die HDD uit zou komen kan je die dan toch ook los kopen lijkt me zou wel mooi zijn, zie er voorderest niet echt een voordeel in (alleen die HDD)

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik wil wel een zwarte 360, met een mooie Zwarte GoW faceplate en 2 mooie matzwarte controllers =D

18. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist niet zwart dan gaat ie weer op de 1ste xbox lijken das nou net nie de bedoeling

19. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb al 2 matzwarte controllers }:] Ik hoop dat veel mensen nu hun oude 360 gaan verkopen, dan kan ik er nog eentje regelen :D en dan kan ik systemlinken *)

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

op de 1e xbox lijken lijkt me zowieso niet. Het is een andere kleur zwart en het design is veel anders, als het geen zwarte 360 is dan sloop ik de kast van de andere 360 eraf en knal ik er een zwartje huls op ..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina