Tja, de game wordt mooi gemaakt voor hdtv, en ik ben bang of de kwaliteit niet TE veel omlaag gaat op een "normale" breedbeeld tv ofzo
ik heb denk ik volgend jaar toch een nieuwe tv nodig, dus dat wordt dan maar hdtv. ik wil natuurlijk wel de volle kracht van de 360 ervaren...
Ik baal er echt van dat je voor het optimale uit de 360 te halen een HDTV nodig hebt! Ik bedoel dat is onbetaalbaar voor een scholier
Hdtv Ik heb een vraag ik heb een tv van Philips met pixel plus. Is dat ook een soort HDTV. hij heeft in ieder geval beter beeld Als een normale tv.
Pixel Plus hangt een beetje tussen een normale tv en een HDTV. Het is scherper dan het beeld van een normale tv, maar de resoluties van een HDTV zijn vele male hoger.
Volgens microsoft moet het er ook op de ''oude'' tv's stukken beter uit gaan zien.Als je een HDTV of een LCD,plasma tv hebt,dan raad ik je aan zo'n vervangingssetje te kopen die de composite stekkers vervangt.Als je een LCD hebt ofzo is het zeer slim op zon ''scan'' te gebruiken want dat scheelt ongelovelijk.
Die "scan" heet Progressive Scan en dat zit niet op alle lcd tv's. Het kan niet enabled worden via het menu (bij mij iig) , maar word automatisch gedaan als je er een apparaat op hebt aangesloten dat die scan support.