1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 faceplates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ms. Smith, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ..volgens mij stond ik daarbij. 8)

2. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    *kwijl*

3. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    hoog bling bling gehalte :D

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, zou best kunnen. Ik was kerel met een felrood longsleeve. Was ff gezellig met Jan aan het praten, komt er een fanboy aangerend "Jan, ik heb je nog gezien op de PU Gameplay en je hebt ook nog iets in mijn boekkie geschreven"... Jan trok meteen een gezicht van, o nee... Dus toen heb ik hem maar bedankt voor zijn tijd, hand geschud en weggegaan. Net op tijd, want toen kwamen de mensen (ben jij dalijk die fanboy:p)

Maar hij zei dat Steven nu zoon 580 uur met WoW bezig was8) hijzelf zoon 350 uur

Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  5. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    580?
    580:24= 24,1667 Dat is dus omgerekend bijna een maand non-stop WoW spelen :eek: 350 uur is trouwens omgerekend ook al bijna een halve maand non-stop!

En 'zoon' is een (mannelijk) kind van iemand! Ik denk dat je zo'n bedoelt, dat is kort voor 'zo een'. ;)

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Lol, nee, ik stond zegmaar tegen die paal te wachten, wit/beige umbro shirt. 8)

7. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    i know:) maarja... als je snel iets typt dan ga je niet op je ABN letten

8. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker relaxt dat PGR-frontje, alleen niet echt iets voor mijn witte Xbox 360. Misschien iets voor als de zwarte Xbox 360 uitkomt.

@martini

Is dat frontje ook los te koop of kon je dat alleen bij Zero Hour krijgen....?

9. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Exclusieve Zero Hour faceplate, je moest zelfs je ervoor inschrijven, zijn maar 800 van ofzo, misschien dat xbw.nl er een heeft voor prijsvraag ofzo O-)

10. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat er inderdaad een prijsvraag of zo komt. Is zeker een mooie faceplate!!

11. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Zekers, echt zo die konijn van Origen en die Hex 168 logo 8)

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    *Krijgt binnenkort de PGR3 faceplate _O_ _O_

*:cool:

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    *Kwijlt mee _O_

14. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    En je bedankt je broer er niet eens voor... die dat ding voor nop, voor jouw geregeld heeft. :'-(

15. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
  16. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie misschien al weten zijn er nu ook 'hele' skins op de markt gebracht. Voor mij zijn nu de faceplate koopneigingen definitief van de baan.
    Op http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,205.htm kun je deze skins bestellen voor $7,99 terwijl een faceplate 20 euro kost.

Check ook de speciale thread voor Xbox 360 skins.

Aantal skins:

17. Blümchen

Blümchen Me poesie en me krèk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat mijn X05 faceplate op zal brengen op eBay....
    Edit: gevonden!
    De verkoper wil er €50 voor hebben.

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Reactie op Post Ms Smith.

Die Skins vind ik persoonlijk eigenlijk niets.
    Vooral omdat het gewoon Stickers zijn.
    Je zult sticker randjes zien, en hij moet ook nog perfect glad gestreken zijn, omdat je anders lucht randjes eronder krijgt.
    Oftewel, ik denk niet dat het er zo mooi uit gaat zien, zoals op die Plaatjes.

Maar als je het echt mooi vind, kan je het natuurlijk doen! :)

19. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er heel tof uit zien, maar denk ook dat het inderdaad niet echt handig werkt. Waarschijnlijk zal het toch wel opplakbaar moeten zijn anders zouden ze het niet verkopen. Als het niet lukt kun je ze ook altijd weer verwijderen en opnieuw proberen, maar dat gaat op den duur natuurlijk ook wel vervelen.

20. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    t werd ook al eerder gezegd, die faceplates zijn bedoeld voor een xbox 360 die in een kast staat of ligt...

maar daar komt het volgende probleem, de lucht inlaten zitten aan de zijkanten... dus als je hem om je boekenplank neerzet (verticaal) met boeken er tegenaan, is je koeling verpest...

ik geloof zowieso niet echt dat overeind staan net zo goed is als op zijn.... links zijkant liggen..... de waterkoeling is namelijk bedoelt om het warme water van de cpu af te laten stromen..... dit werkt niet als hij op zijn kan staat omdat de chip dan verticaal staat.... en de bovenzijde van de chip dan nog in het (behoorlijk hete)
    water staat

op zijn rechter kant liggen is al helemaal een ramp voor je koeling omdat deze dan kompleet niet functioneerd... maarja daarom is de lade ook bedoelt voor verticaal of op zijn linker kant......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina