1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 faceplates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ms. Smith, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga toch maar gewoon gaan spuiten. misschien ferrari rood. komt die text op de zijkant ook heel mooi uit net zoals de spiegel van de f430
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  2. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    Losse frontjes zijn zoieso handig. Als je je xbox gaat modden (niet modchippen, maar gewoon fancy dingen toevoegen enzo) dan kun je een extra frontje nemen waar je dat dan mee doet, dan hou je de orginele gewoon orgineel (voor als er eens iets is ofzo).
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb das de e3 versie en die is niet te koop ... misschien geeft mirik hem wel weg :+
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Vergeet overigens niet dat het niet 'alleen' het frontje is voor de case. Naar het schijnt zitten er ook bijpasselijke skins bij voor je bios/menu o.i.d. Je bureaublad pas je toch ook graag aan op je PC?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt ... hij gebruikt dan 1 usb port volgens mij
     
  6. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nog steeds niet dat er zoveel mensen zijn die faceplates wel diggen, maar goed dat is mijn mening. Vindt niemand 20 euro dan te veel voor een frontje?? Als de prijzen zouden dalen zou ik eerder geneigd zijn tot het kopen van een frontje.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  7. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    20 euro is misschien wel veel, maar orginele Nokia frontjes zijn ook duur ;)
    En bovendien zullen er vast "namaak" frontjes komen die net zo goed erop passen en die (veel) minder kosten.

    [edit]

    Hoe bedoel je? Krijg je er een USB deveice bij dat ervoor zorgt dat je bureaublad ook veranderd? Of moet je deze skins via USB uploaden?
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    aan de faceplate zit een soort van usb stick .. althans ik denk dat ze zo het downloaden .. ik moet het even op zoeken
     
  9. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    Ik denk dat je je vergist. Zoiets lijkt me echt onnozel van MS... Kan toch veel makkelijker via Live! Of via je USB pendrive...
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Xbox Live wordt daar vast wel voor gebruikt. Alleen geen die THEMES echt wel geld kosten, dat is Marketing :).
    Na verloop van tijd zullen oude THEMES vast wel gratis worden, maar wil je ECHT DE NIEUWE van Splinter Cell 4 op het moment dat die aankomt, moet je ervoor dokken.

    20 Euro voor faceplates is idd te duur gek. Of het moet idd een HELE, HEELE mooie zijn ;)!
    En AAN de faceplate een USB-stick? Om je achtergrond (theme's?) mee te veranderen?
     
  11. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Cool idee
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Theme's kan je gewoon downloaden, en krijg je ook met de games, zoals PDZ.
     
  13. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Die thema's kan je vast ook wel op internet dowloaden.

    Downloaden op je usb/ MP3 speler tezetten in je xbox plugen en klaar.
     
  14. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    Een theme moet echt geen geld gaan kosten vind ik (of maar heel weinig). Het moet juist zo zijn dat er wedstrijden worden georganiseerd op de Xbox website waar iedereen zijn design kan opsturen, en de beste worden dan (gratis) beschikbaar gesteld op Live! te download. Zoiets zou het moeten worden.

    En idd bij een spel ofzo. Of bij speciale gelegenheden. Maar het moet echt niet te gek worden dat ze overal geld voor gaan vragen..
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nop, zou niet relaxed zijn :).
    Maar het zal vast wel weer.
    Als er bij staat, wanneer ze gratis worden (net als bij HALO 2) vind ik het niet zo erg. Is namelijk toch al vaak na 1 maandje ofzo :).

    Maar ze moeten idd, wedstrijden maken, of gewoon bij GAMES die Themes er standaard bij doen. Gewoon zonder kosten. Je betaald namelijk al genoeg voor zo'n game!
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je ziet ook duidelijk dat er een stuk of 8 themes al standaard erop zitten, en je kan ook je eigen theme maken. Want er stond in de dashboard video bij GT TV, custimaze...
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind ze wel vet, alleen 20€ vind ik toch wel veel. Misschien als ze goedkoper worden dat ik er 1 ga kopen.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga in iedergeval aluminium bestellen :)
     
  19. zunepite

    zunepite Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 20 euri is idd wel erg veel.
    maar het is opzich wel een vet idee.
    lijkt me leuk als ze bijvoorbeeld eentje bij spel doen
    heb halo 3 met een moooi halo 3 frontje
     
  20. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat van halo 3 zou wel vet zijn.
    maar ik denk niet dat ik het ga kopen 20€ is zonden van mijn geld
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina