1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 faceplates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ms. Smith, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zie het draadje nu pas, evenals de plaatjes. Anyway, had niet verwacht dat die faceplates ook de mc-sleufjes aanpassen (dacht dat die gewoon standaard wit zouden blijven) en ben wel blij. 20 euro is niet goedkoop, maar ach, ga wel op zoek naar eentje waarbij je die geheugenslots zo min mogelijk ziet. :cool:
     
  2. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @2k
    vind je dat lelijk dan als je de geheugenslots ziet ?
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind ze ook wel redelijk prijzig, maar er zitten wel een paar mooie tussen. Zeker als er dalijk ook plates van games komen. En je zal er dalijk ook wel goedkopere kunnen krijgen of misschien via Market Place ofzo voor puntjes.
     
  4. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die "sun" wel mooi :) maar als je faceplate er uit ziet zoals op dit plaatje hoeft het van mij niet, het moet wel een beetje mooi overlopen naar wit.
    [​IMG]
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Aluminium of RVS look lijkt mij heel mooi staan.

    Weet alleen nog niet waar ik de Xbox360 ga neer zetten.
    Dit gaat ook de kleur van de Faceplates bepalen.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, vind geheugenkaarten een achteruitgang.
    Bij de Xbox heb je ze ook, maar kan je ze in de controller pluggen en zie je geen gleufjes/klepjes op de console, omdat er een hdd in zit.
    Nu heb je alsnog een mooie hdd (niet bij goedkope pakket) en hdd zou juist belangrijker moeten zijn en dan komen ze opnieuw met geheugenkaarten aan, waarb ik een PlayStation gevoel krijg (ouderwetse, uitstekende kaartjes die relatief duur zijn en zeer beperkte opslagruimte en functionaliteit bieden).
    Nee, die geheugenkaarten voor de Xbox(360) zijn nooit mijn ding geweest en zal ik nooit aanschaffen, eerder de slots zvm proberen te verbergen.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  7. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden het beter zo kunnen maken dat je het gewoon kon opslaan op een usb-stick of kon overzetten op je pc hd zou veel mooier zijn geweest. of online opslag dat je alleen het spel erin hoeft te doen en de juiste player kiezen
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Online opslag zou ook mooi zijn, ware het niet dat het wel eens wil voorkomen dat servers gereset/reboot worden en er zo veel kans is op het feit dat vroeg of laat je saves een keer weg zijn.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Toch wel vet. Moet je dan idd wel geen BELANGRIJKE dingen op zetten :).
    Maar idd, ik heb het ook nooit gehad op Memory Cards. Te duur voor zo weinig. Ook niet nodig gehad.

    Van mij hadden ze er ook niet op gehoeven. Gebruik mijn I-pod wel om bestanden op de Xbox 360 te gooien.
    Mjah, er zullen vast wel mensen blij zijn met memory cards.
     
  10. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon een witte haalt ken je der op zetten wat je wilt, je eigen naam, of wie deze 360 aanraakt zal binnen 7 dagen sterfen:p
     
  11. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool:confused: maar dan kun je net zo goed je gewone xbox faceplate daarvoor gebruiken..:)
    Overigens zijn er maar 4 officiele faceplates bij de launch aanwezig. Van onder naar boven: Hot rod (rare naam voor een frontje wat blauw is??), Woody, Chrome (silver) en Sun.
    Verrassend is dat de witte met de groene cirkels nog niet verkrijgbaar is. Die vond ik nou juist het mooiste..
    Ook zie ik niet zoveel verschil tussen Chrome (silver) en het gewone standaard frontje (chill).

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bron: rewiredmind.com
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik zie nu alleen de bovenste. Ziet er aardig uit, maar lijkt me zo vreemd staan als de rest van de console wit is.
    Hoe zit dat met die geheugenslots, zitten die schaniertjes voor die kleine klepjes in de faceplate?
    Op die bovenste skin zijn ze iig wel aardig weggewerkt. :)
     
  13. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Die faceplate met die 360 logo(al die cirkels) uit de beginpost is master, gewoon omdat de console wit is, en het een gaaf logo is.

    greetz wooly
     
  14. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je alleen maar het bonvenste plaatjes zien?....
    Volgens mij zitten de scharniertjes erachter...
    Ja maar met de cirkels is dus nog niet aanwezig bij de launch ...
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  15. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Silver = pwnage.

    Op die plaatjes van de 360 op www.xbox360.com zie je ook dat de voorkant zilverwit is en niet gewoon wit.

    en idd die zelfmaak-kits lijken me leuk.

    Verder vind ik dat faceplates bij LE's van spellen en bij speciale paketten met een 360 en spellen moeten zitten. En de prijs van de plates moeten op z'n minst gehalveerd worden ( natuurlijk na een tijdje ).
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zie de plaatjes hier thuis wel zonder problemen.
    Zitten best wat leuke plates tussen.
    Een eerg leuke feature, om op simpele manier toch een soort persoonlijke tint aan je 360 te geven, zonder hem te hoeven casemodden. En leuk om zo nu en dan eens naar iets anders te kijken.
     
  17. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    zat die witte faceplate met die cirkels niet al bij het premium pakket?
     
  18. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zit er niet bij, komt pas na de launch uit...

    Ja, maar als je maar 4 verschillende plates hebt, blijft er weinig persoonlijks meer aan:) Heeft dadelijk iedereen dezelfde plate(s)......
     
  19. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier op eurogamer staat dat je de faceplates al kunt pre-orderen, tegen een normale prijs. Natuurlijk niet in Nederland maar in Japan!
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ga er vanuit dat er binnen een paar maanden al een hoop faceplates te koop zijn, danwel via 3rd party developpers.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina