1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 faceplates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ms. Smith, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hier iemand al een volledige xbox360 in chroom , ik zou graag nog wat foto's ervan willen zien :) Want ik ga er denk ik 1 kopen ;) wel veel geld maar ik heb het er voor over ;):p

    EDIT: Ik heb zonet dit gekocht http://www.consoleshop.be/product/34626/xbox-360-chrome-case-pack.html hopelijk is het niet te moeilijk om in elkaar te steken en ik krijg hem overmorgen al binnen :d olee ! :)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  2. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    wat denken jullie ervan ? :) een goede koop of geen goede koop ?
     
  3. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem zelf niet prachtig maar het gaat erom wat jij vind.:) Niet bang voor je garantie? En je moet er eigenlijk wel cases voor je controllers bijkopen he alles in het chrome :b: :cool: Post maar eens foto's als je hem erop hebt }:]
     
  4. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt hem wel prachtig :D jah zal ik wel eens doen normaal krijg ik hem maandag ;)
     
  5. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier nog mensen die een gratis gameplay/Gow faceplate gescored hebben ???

    Ik krijg hem thuis gestuurd ... :)

    Awesome ....
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je krijgt een faceplate als je je GoW shirtje laat zien op Gameplay?

    Ik ga er morgen heen. Hopelijk hebben ze ze nog....:)
     
  7. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit alleen bij de eerste 100 het geval...
    Ik stond dan ook om 9:30 op vrijdag voor de deur en daarna meteen in de rij om in die limo te spelen....
    daarna kreeg je een formulier dat je in moest vullen en dan krijg je de faceplate thuis gestuurd...

    dus waarschijnlijk is dit nu niet meer het geval omdat de eerste 100 vrijdag al lang geweest zijn ..
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik stond ook even in de rij maar had geen zin om een half uur in de rij tegaan staan terwijl ik direct naar de hummer was gegaan. Het kan mij ook niet zoveel schelen, maarja wachtrijen =(
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Het zijn er 100 iedere dag :+ ik heb het ff voor de duidelijkheid gevraagt en hij zie: Als je zo formulier invult krijg je gegarandeerd een faceplate. Zo bijzonder is die faceplate ook weer niet...
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oohw... jij hebt er toch 2 gewonnen (A)

    *Kijkt lief :cool:
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff...helemaal in de rij gaan staan ervoor. Naja, ik kijk wel dan of ik hem haal.
    Het is bij een stand met een hummer oid dus?
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Pas wel op er zijn 2 hummers...eentje is van radio538 en die andere is echt van gears of war...
     
  13. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em ook bij de GoW hummer "gewonnen" :D
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het was gratis dus die moest toch even gescoord worden , krijg hem ook en ben er blij mee.....\o/
     
  15. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    JA ik heb ook die GoW Faceplate :) kwam om 10 uur aan en toch heb ik er 1 :cool: O-) je weet zelf :9

    hehe en had gelijk ff me shirt doorgepaast en nu heeft een vriend van mij er ook 1 :)

    en zou ook een splintercell DA plate hebben heb net mail gestuurt maar niks terug komt nog wel denk..

    en heb zo een FEAR faceplate :thumbs: 3 plates ! :D

    3 + 2 = 5 :D nog 5 nodig om mezelf een verzamelaar te noemen ;)
     
  16. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het ook echt wel een vette face plate.
    er zijn verschillende face plates van gow ,maar volgens mij krijgen wij die met marcus er op en het gears logo....
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    2005simoens: Waar blijven de pics?}:] Wil hem zien 8) (En probleem met controller al opgelost? )
     
  18. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb momenteel geen fototoestel ik zal die van mijn zus eens moeten lenen ,:p zal nog wat mogen wachten :)
    Met de controller , heb ik een mail gestuurd naar consoleshop.be en ze hebben terug gestuurd dat ik deze kan omruilen voor een nieuwe chrome faceplate, want het lag dus aan die faceplate en niet aan het niet goed installeren van het. Nu game ik nog altijd met de witte controller daar kon ik alles weer perfect in mekaar steken ;)
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het formuliertje ingevuld op Gameplay :) Ben benieuwd wanneer ie komt ;)
     
  20. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Kijk maar eens goed op het doosje dat je kreeg bij je shirt..daar staat een zwarte Faceplate op met bij de circel of light het logo van gears of war..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina