1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 faceplates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ms. Smith, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik vind die dingen zoiezo al duur maken zij ze nog ff wat duurder :eek:
     
  2. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat wel vet bij een zwarte xbox, lijkt mij :) Maar voor een witte kast lijkt het me niet echt cool...
    Om 3 euro extra ga ik niet lopen janken. Vind het wel veel, maar 3 eurootjes extra lijkt me niet zo'n punt als je er toch een wilt kopen....
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Maar je verwacht van Third Developers dat ze GOEDKOPER FacePlates op de Markt gaan brengen dan duurdere, van de originele.

    De van MS zijn gewoon gaver, en veel meer keuzen, en ten slotte zijn ze ook nog goedkoper.

    Iets klopt er niet :cool:
     
  4. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze zowieso te duur, maar ik vind die Joytech toch wel mooi :$
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, gewoon te duur van wat je ervoor terug krijgt.
    Tuurlijk, je kunt die van Joytech best mooi vinden, ieder zijn eigen smaak :) .
    Maar de prijzen zijn gewoon belachelijk voor zo'n plastic plaatje, dat DIKKUH massa productie is.
    Als ze nu elke faceplate met de hand zouden beschilderen, dan zou ik er nog over na denken, om daarvoor 20 euries neer te leggen :+
     
  6. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb je wel gelijk in. Heb er eerlijk gezegd ook niet echt een verklaring. Waarom zouden third developers meer geld vragen als MS zelf?
    Of misschien zijn we eigenlijk al verwend met een prijs van 20 euro voor een faceplate... Vind ik niet, maar misschien denkt Joytech zo en dus vinden hun dat 23 euro ook nog wel een goede prijs is...
    Wat een theorie zeg...8) klopt natuurlijk niks van, maar waarom zouden ze dit dan doen...??
     
  7. wolfNL

    wolfNL Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze wel mooi uit zien het heeft wel wat. Staat beter in de woonkamer in plaats van de al die kleuren.
     
  8. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Die van Jointtech lijken veel dikker, en kijk naar de Ring of Licht gare plastic
     
  9. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect dark zero faceplate

    Voor mij het eerste bericht van een speciaal op een game gericht frontje dat dus waarschijnlijk uitkomt bij de PDZ limited edition.
    Voor Perfect dark Zero-fans is dit een heel mooi limited edition-pakket. Helaas heb ik nog geen plaatje van de faceplate kunnen vinden...
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, dat geeft mij toch wel een overweging om dan een Limited Edition te halen.
    Bij Halo 2 heb ik ook de LE, maar heb daarbij niet het gevoel van iets extra's.
    Maar met zo'n Faceplate erbij, geeft dat nog iets extra's , want zo'n Faceplate is ook nog eens 20 Euries waard.

    *hoopt dat hetzelfde gebeurt met Splinter Cell 4!!
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet vrijwel zeker dat er geen faceplate bij PD0 LE zit, maar een skin voor je 360 UI.
     
  12. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bericht heb ook net op internet gelezen. Best jammer, maar raar trouwens dat het dan in de PU staat.
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Kwestie van slechte vertaling, denk ik.
     
  14. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Controller skins

    Ik weet niet of het al oud nieuws is, maar na even op internet rondgeneusd te hebben, heb ik een artikeltje gevonden over skins/faceplates voor je controller.

    bron: xboxsolution.com

    [​IMG]

    Let wel, dit plaatje is niet echt, maar toont alleen aan hoe het eruit komt te zien.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat moet ik echt niet hebben.
    Een Mooie Faceplate moet kunnen, maar om mijn controller dan ook nog compleet te beplakken vind ik niet nodig.
    Het trekt mij ook totaal niet, aangezien ik een witte controller veel toffer vind.
    Nu staat dat ontwerp mij ook niet aan, al is het ook geen echte dan.
     
  16. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Had hem al gepost in het Gotham 3 topic, maar hier hoort hij ook thuis. Weet niet of ze hem ook echt gaan verkopen.

    [​IMG]
     
  17. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien iets voor bij de limited edition. Vind hem er niet echt mooi uitzien, maar voor de PGR 3-fans zal het vast een toffe toevoeging zijn.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, wel tof als toevoeging voor LE spellen.
    Ook ik vind deze er niet erg tof op de Xbox 360 uitzien.

    Maar toch gaaf voor PGR fans jep.
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind 'm mooi. Maar ik denk alleen niet dat dat PGR frontje te koop zal zijn. En er komt geen LE van PGR3 uit, toch?
     
  20. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    die van pgr is mooi, zwart op wit is mooie combi
    hopelijk verkopen ze hem, zal toch in de smaak vallen :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina