1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 faceplates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ms. Smith, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet te koop, maar hier in de Xbazar hebben sommige mensen hem wel te koop of te ruil staan. Ik zou daar eens kijken als ik jou was.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja ik heb hem te koop staan, check maar ff de xbox bazaar. Ik had er al 1 van pgr3 die er op zit dus deze heb ik niet nodig :)

    Ik wil eigenlijk ook wel die van viva maar dan moet ik mijn pgr3 plate eraf halen :x
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zou ik nou eens die Gears faceplate krijgen, omdat ik op Gameplay mijn shirt aan had? Duurt wel........

    edit: ow sorry, staat een aantal posts hierboven dat Nemesis er ook nog op wacht...:)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ik denk dat ik maar eerste even w8 op de gears of war faceplate :p die rainbow six was meer een vraag van een mattie van me omdat hij ook een andere faceplate wilt, hij zit alleen niet op XBW daarom wou ik het alleen even weten, tnx.
     
  5. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien is het al een keer gepost maar kon het zo snel niet vinden. Bij Play Asia verkopen ze de houten faceplate maar dan zonder de rode streep en het hout is wat lichter.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ihl lelijk ^^ :+
     
  7. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zijn gameplay06 Faceplates al?
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    nope.......:'-(
     
  9. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    sorry hoor, namaak is toch niet zo erg, als je hem voor 20 euro krijgt, hij werkt en hij is mooi, wat is het probleem
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het probleem is dat je er miss juist wat meer voor hebt betaald terwijl die niet eens echt is. En het is sowieso leuker om een echte te hebben (like me :)) dan een nepperd. Naja zo denk ik erover..
     
  12. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    IDD, Ik vind het eigenlijk dom als je een namaak koopt.
    Ik vind het prima als je zelf een ontwerpt of verft,, Leuk,, Orgineel,, Maar als je zo nodig fakeplates (<-- leuke naam) moet kopen dan is dat toch een beetje gek, Want ik denk dat je daarmee jezelf voor de gek houd.

    Stickers voor op de Xbox360 vind ik prima, Als iemand dat leuk vind respecteer ik dat, Mischien omdat hij het geld niet heeft voor de aparatuur om er zelf een te verfen of het mischien niet aandurfen. Voor hun is de sticker een idiale oplossing!

    Natuurlijk zijn er ook faceplates die bijna onmogelijk te krijgen zijn (Zero Hour, X06, X06Canada enz.) Persoonlijk vind ik het leuker om erover te fantaseren van ooit zal zo een hier op mijn Xbox360 zitten dan een fakeplate te kopen die erop lijkt. Daar kun je gewoon niet trots op zijn is mijn mening.

    @Sulletje, Handige link.


    EDIT

    Van Graveheart net toestemming gekregen om een tweede thread hiervoor te openen, Deze zal binnenkort op XBW Staan, Voor 11 uur ;)
    Een bedankje gaat alvast uit naar iedereen die hier heeft gepost, Want al die paginas ga ik nu lekker doorbladeren voor informatie :p!
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hier gaan we verder. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina