IDD, Ik vind het eigenlijk dom als je een namaak koopt.
Ik vind het prima als je zelf een ontwerpt of verft,, Leuk,, Orgineel,, Maar als je zo nodig fakeplates (<-- leuke naam) moet kopen dan is dat toch een beetje gek, Want ik denk dat je daarmee jezelf voor de gek houd.
Stickers voor op de Xbox360 vind ik prima, Als iemand dat leuk vind respecteer ik dat, Mischien omdat hij het geld niet heeft voor de aparatuur om er zelf een te verfen of het mischien niet aandurfen. Voor hun is de sticker een idiale oplossing!
Natuurlijk zijn er ook faceplates die bijna onmogelijk te krijgen zijn (Zero Hour, X06, X06Canada enz.) Persoonlijk vind ik het leuker om erover te fantaseren van ooit zal zo een hier op mijn Xbox360 zitten dan een fakeplate te kopen die erop lijkt. Daar kun je gewoon niet trots op zijn is mijn mening.
@Sulletje, Handige link.
EDIT
Van Graveheart net toestemming gekregen om een tweede thread hiervoor te openen, Deze zal binnenkort op XBW Staan, Voor 11 uur
Een bedankje gaat alvast uit naar iedereen die hier heeft gepost, Want al die paginas ga ik nu lekker doorbladeren voor informatie !
Laatst bewerkt: 10 jan 2007