1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 faceplates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ms. Smith, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    De DVD Lade is ook zwart, hoort dat bij het frontje?
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    er zullen maar 3 faceplates bij de launch komen, een zilveren een blauwachtige en een houten:)
     
  3. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel zo te zien..

    Maar er is inderdaad nog niks bekend over een PGR limited edition, er staat ook niet dat hij niet uit zal komen..:)
     
  4. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    ''Koop PGR 3 en krijg gratis een limited edition face plate''

    Dan zal ik PGR 3 kopen :9
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tzou wel vet zijn als je zo'n faceplate krijgt bij een LE versie van PGR3 (Niet dat ik al gehoord heb dat er een LE versie uitkomt van PGR3 ). Maar ik denk dat ze die dingen wel los gaan verkopen in de toekomst. We zullen zien :cool:
     
  6. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    nope 4, ook nog 1 genaamd sun.. te vinden in mijn gesloten topic:klik ( ik wist toen nog niet hoe het forum werkte met kijken of een topic al bestaat enzow|:- )
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    ach, kan gebeuren ;).

    Maar nog even over die LE Faceplates.
    Ik hoop wel dat ze die in de toekomst bij LE spellen FacePlates toe gaan voegen.
    Want dan heb je echt het gevoel dat je een Limited Edition hebt. Je hebt dan namelijk echt iets extra's in je handen.
    En niet een of ander extra klote filmpje op een cd.
     
  8. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Het doel van een faceplate luidt (volgens MS): een persoonlijke tint geven aan je Xbox 360. Als er bij de launch maar 4 plates uitkomen, blijft er toch weinig persoonlijks meer aan? Dan heeft dadelijk alsnog iedereen dezelfe plate en dan is de persoonlijkheid ver te zoeken. Ik snap wel dat het om het principe gaat dat er iets te kiezen valt, maar dit is naar mijn mening dan niet echt goed uitgewerkt. Om je Xbox 360 volledig naar eigen smaak in te richten is modden denk ik toch een beter optie of aan de slag gaan met een faceplate doe-het-zelfkitje (als die ooit zouden komen).
    Later zullen er natuurlijk ook meer faceplates uitkomen, maar vinden jullie dit dan echt zo nodig. Bij mij staat de Xbox 360 tenslotte toch in een kast waar niemand hem ziet.
    Als de plates nou iets te maken zouden hebben met een game zou ik het nog wel een redelijke toevoeging vinden. Zo was er al meerdere malen sprake van een faceplate bij een limited edition. (uiteindelijk elke keer weer geannuleerd). Dat lijkt mij wel cool...:)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  9. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    face plate bij limetid edition lijkt me zeker gaaf_O_ !!:p maar dat gaat niet gebeuren denk:'-(
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Net op de officiele xbox site gekeken en die faceplates gaan 19.99 kosten :{

    klik

    Kdenk dat het al lange tijd bekend was maar ik kwam er net achter. Maar 20 euro voor zo'n dom plaatje die je voor je xbox klikt vind ik wel heel erg duur.
     
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik denk dat FacePlates van games toch apart verkocht gaan worden ( of een LE game moet 80 euro gaat kosten 60 + 20 maar dat lijkt me dus niet, dus denk ik dat ze apart verkocht worden :+ ) die 20 euro is denk ik niet zo maar 20 euro .. de productie kosten van 1 plate zijn denk ik al gauw 10 - 15 euro.. want de hele voorkant van je xbox gaat eraf en vervang je door een nieuwe... en het materiaal moet dan wel aan een bepaalde kwaliteit voldoen ... niet?

    /edit: heb zitten nadenken.. miss zou die 80 LE game wel werken.. en dat er dan echt maar een paar duizend van worden gemaakt 8) en als je het dus bezit.. dat je echt iets speciaals... en ook tastbaars bezit :)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  12. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Was inderdaad al lang bekend, maar maak niet uit..:)
    Vind het ook erg duur, maar waarschijlijk zal de prijs nog wel dalen (een keer). Dan zullen ook wel meerdere mensen de plates kopen.
     
  13. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0

    80 euro voor een LE game lijkt me wel wat veel. Er zal denk ik 10 euro aan productie kosten zijn. Ik denk wel dat veel mensen dit iets vinden waardoor ze een LE wel zullen kopen. Dus het zou wel kunnen werken, maar dan zou ik de prijs toch wat verlagen of iets anders extra's toevoegen bij een LE.

    edit: srry dubbelpost 8)8)8)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  14. master_arnout

    master_arnout Nieuwe Gamertag!

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook 3rd party faceplates.
    [​IMG]
    Ze zijn wel erg lelijk vind ik.
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    in de toekomst komen er nog veel emer faceplates zei microsoft, dus het zal echt niet bij deze 4 die er nu komen blijven hoor:)
     
  16. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hoeplijk maken ze ook back-plates zodat je als je een zwarte voorkant hebt je de achterkant ook kan veranderen zodat je geen zwart-witte xbox hebt. Zo kan je meer unieke kleuren krijgen en hoeft M$ geen nieuwe xbox 360's te gaan produceren en hoeven ze niet bang te zijn dat de 'hardcore launch buyers' die andere kleuren mooier gaan vinden en dat ze boos op M% worden.
     
  17. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze pics stonden al in de thread :)

    Maar dit is dus een zwarte faceplate waarover je zei dat die hopelijk zouden komen. Maar ja wat heb je daar in het begin aan als je alleen nog maar een witte kast hebt. Kunnen ze deze faceplate beter later uitbrengen..
     
  18. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop toch nog dat er een remake van die LE van E305 komt...
    maar dat hij gewoon niet een LE is van E305... bij die staat er namelijk ook echt E305 op 8)
    maar bij die remake komt dat gewoon niet :cool:
     
  19. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt me wel een cool idee. Dat vind ik tot nu toe nog de mooiste faceplate op de xbox 360..

    edit:

    Pimp your Ipod

    [​IMG]

    Wel cool als je hem aansluit op je Xbox 360 (en je hebt de exclusive E3-skin) dan ben je volledig in style bezig..:)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we gezamelijk een mail sturen naar M$
    ''Wij willen die faceplate met ringen!!'' 8)8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina