Hehe, maar niet gefilmd? Ik had ook een mooie misser toen de goal leeg was.. Ik stond buiten de zestien (bij de hoek van de zestienmeterlijn) en schoot de bal direct vanuit een pass. Moet je nooit doen in FIFA, altijd eerst rustig aannemen.
Ik wil ook nog wel een wedstrijd tegen Siemen zijn broer spelen als vervanging van Reuj? Het maakt mij niet uit
sorry jongens helemaal vergeten, ik kan vanavond wel. Ben het niet gewend dat het hier zo soepeltjes verloopt
Het is je vergeven! Het zijn ook moeilijke tijden als Gregory van der Wiel fan, bij hem loopt alles al 2 jaar niet zo soepeltjes
Zeker! Even afwachten wat Nukem en Rstrikwerda doen vanavond, en dan kunnen we verder met de tweede ronde. De tweede ronde zal zo gespeeld worden: Dus via de EA Sports Arena (een soort lobby neem ik aan?) een ranked match spelen met daarin, indien nodig, verlenging + penalties.
Top! Enigszins verrassend gezien de teams. Dat betekent dat we de volgende wedstrijden hebben voor de kwartfinale: Nederland (AFCAMarvin) - België (Danny-DH) Engeland (Ferron) - Argentinië (Daz) Duitsland (FIFAFEYENOORD94) - Ivoorkust (Siemenn) Turkije (StrikwerdaAjax) - Kroatië (Zeepsop) 1 wedstrijd, 6 minuten per helft om te bepalen wie doorgaat! Succes!
Ik heb net even gekeken, voor de EA Sports Arena Lobby is het een vereiste om een (gratis) account aan te maken. Dit kun je doen door in het spel een activerings mail naar je e-mail te laten sturen. Vervolgens de gegevens invullen en dan is deze manier mogelijk.
Hmm oké, jammer dat dat dan weer zo onnodig lastig wordt gemaakt. En via een lobby iemand inviten voor een ranked match, kan dat?
En anders.. gewoon een tweede wedstrijd bij gelijkspel? Extra potje is alleen leuk toch? Beter dan meteen eruit en maar 1 mogen spelen
Het is absoluut niet lastig, het is echt 1 minuutje werk. Bovendien is het ook zéér grappig. Het gaat namelijk via VirginGaming en via die website kun je meedoen met allerlei online-toernooien.
Ik stel voor dat we gewoon doorgaan zoals het nu gaat, teveel rompslomp en het gaat nu lekker snel! Dit dus.
Prima. Verlenging + penalties maakt het net even iets spannender maar om nu te registreren enzovoort.. nah. Één wedstrijd dus, 6 minuten per helft. Mocht er gelijk gespeeld worden dan de wedstrijd opnieuw starten tot er een winnaar is. Nogmaals de wedstrijden: Nederland (AFCAMarvin) - België (Danny-DH) Engeland (Ferron) - Argentinië (Daz) Duitsland (FIFAFEYENOORD94) - Ivoorkust (Siemenn) Turkije (StrikwerdaAjax) - Kroatië (Zeepsop)