1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Game Posters (bestanden) gezocht.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr Xen0, 27 dec 2007.

  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik niets wil kopen, maar meer opzoek ben om gewoon simpelweg mijn kast totaal vol te plakken met posters. Vraag ik jullie hulp.

    Ik zoek posters van 360 Games (covers dus, maar zonder het 360 logo'tje erboven). Ze zijn redelijk moeilijk te vinden, althans voor mij, ik weet niet zulke goeie zoektermen op google.

    Game posters die ik echt wil:
    Assassins Creed
    Mass Effect
    Need for Speed Pro Street
    Guitar Hero III Legends of Rock
    Halo 2
    Halo 1


    En natuurlijk ook een paar goeie ouwe classics, als ze maar van goeie kwaliteit zijn.

    Het liefst gelijk op A4 formaat, en lieve geen Google Afbeeldingen searches, deze zijn vaak van slechte kwaliteit kan je slecht resizen of afprinten.

    Bij voorbaat dank, en ik zal elke dag meerdere malen checken en evt. elke dag een kickje geven.

    _0/

    Ps. Film posters ook welkom!
     
  2. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de eplaza heb je soms van die posters, moet je gwoon vragen of je ze mag hebben als hun ze niet meer nodig hebben, dan vragen ze je tel. nr ofso en dan bellen ze op waneer je hem kunt halen :) zo heb ik ook al een aantal posters gekregen :)
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het ook werken qua verzenden? Want ik heb zelf geen auto / scooter (te jong.. :mad:), en m'n vader heeft niet zo'n zin om zo ver er voor te gaan rijden. ;)

    Bedankt!

    _0/
     
  4. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    fietsen is gezond mate :D ik heb ook geen scooter ofso :p
     
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik woon in Flevoland, vlakbij Emmeloord, dus dat is behoorlijk ver fietsen, een uurtje of 3 ongeveer volgens mij. Weet niet zeker. :p

    Edit; Zou je misschien zo'n poster in kunnen scannen? Als ze beetje normaal formaat zijn. :)

    _0/
     
  6. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet hoor maar een normaal voormaat voor een poster pas echt niet in een normale scanner:{
     
  7. Shizzel

    Shizzel Guest

    Als ik mijn wachtwoord voor de GamesPress site kon herinneren kon ik je allemaal hi-res plaatjes geven, maar helaas.
    Probeer anders van bepaalde goede games een fansite-kit te downloaden, daar zitten ook vaak hi-res plaatjes in.
    Anders kan je altijd nog bij winkels gaan schooieren, bij de MediaMarkt heb ik bijv. gratis een Gears of War stand gekregen, waar 10 games in kunnen :D.
     
  8. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee klopt, beetje dom van me. Maar posters zoals die af en toe in de PU zitten zijn wel van A4 formaat. Vandaar. ;)

    Shizzel, bedankt voor het advies, zal ik proberen.
    En ik ga binnenkort ook nog naar de Mediamarkt, en Zaterdag nieuwe schoenen halen kan ik vast nog wel even langs Dixons etc. gaan om wat te schooieren. Daar zou ik me toch niet voor schamen.

    (Alhoewel er wel een dame meegaat die me leuk vind, ach so what, ik ben geen gamer! :D)

    _0/
     
  9. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    idd een brutaal man heeft de halfe wereld:+
    ik heb bij de bios z'n 2 meter lange simpsons poster geschooid
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat is ook wel nice, en inderdaad, als je in de wereld een beetje ver kunt komen kan je niet altijd even aardig zijn. ;)

    Overigens heb ik nu al een paar filmposters van redelijke kwaliteit kunnen vinden, van the Bourne Ultimatum en Die Hard (4.0).

    _0/
     

Deel Deze Pagina