Heb hem net geinstalleerd, me eigen dude gemaakt en nu meteen GOW2 op me harddisk aan het zetten Pepzi, start eens een spel op, dan geef die je update weer.
Ziet er echt wel leuk uit allemaal, al merk je wel dat sommige dingen slechter te lezen zijn op een normale tv en dat het dus meer op hd tv's gericht is. Morgen het op mn lcd bekijken en alles instaleren om mn andere xbox Vindt die poppetjes ook leuk gedaan, echt het ziet er veel beter uit dan die domme wii poppetjes op mn wii Kunnen ook leuke dingen mee gedaan worden, kleren krijgen bij achievements ofzo. Alleen wat is er met al je gamerpics gebeurd? Had gister nog mirror edge pics gekocht, maar nu kan je ze dus niet meer gebruiken?
Gamerpicture veranderen: Guide Button Settings Profile Edit Profile Gamer Picture http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121547 = de algemene NXE thread btw.
Ik moet gewoon een game starten en dan vraagt hij of hij hem op mijn HDD moet zetten. Klopt dit, kon er niks over vinden
Als de disc er in zit moet je op Y drukken, dan kan je er voor kiezen om de game te installeren. (dus bij My Xbox, helemaal links de game selecteren, op Y drukken, installeren) @Terminator.T2: thnx, voeg em meteen toe.
Als je auto start-up uit heb staan kan je gewoon naar de optie van de disc gaan en dan Y drukken en daarna Install to Hard Drive. Maar als die instelling aanstaat en je heb het spel al eerder gespeeld kan je hem via de gamelibrary selecteren en dan Install to Hard Drive doen. Pimp My Ride = 3,4 GB Toen ik net de grootte van Pimp My Ride wou bekijken viel me op dat ik de installatiegrootte pas kon bekijken toen ik er een savegame op had gezet.
Iemand PES2009 al geinstalleerd? Ben erg benieuwd hoeveel de game inneemt (aangezien ik deze game tot oktober 2009 het meest zal spelen)
Ik zou het wel willen testen maar heb op het moment alleen mijn Amerikaanse xbox staan en daar werkt hij niet op omdat hij niet regiovrij is. Hopelijk krijg ik mijn Europese weer snel terug. Dan kan ik FIFA 09, PES 2009 en Dead Space spelen. Call of Juarez = 6,2 GB Pimp My Ride = 3,4 GB
Ik zal vanaf kjke of ik em kan installeren op mijn 20 gig hdd, had na de update cod WaW gedaan. Als er nog ruimte is zal ik het doorgeven. En anders kan ik het pas doen wnnr men 120 gig HDD binne is. Ik vind de prijs voor maar 120gig alsnog redelijk duur als je vergelijkt met externe hardeschijfen ofzo. voor 100-120 euro heb je al 1 TB. Maja
Jup, ben even aan mijn computer aan het sleutelen dus dan kan mijn 360 mooi spellen installeren. SOF Payback = 3,4 GB Bee Movie™ Game = 3,4 GB
Ik heb niet echt op de tijden gelet maar ik zou zeggen 5-15 minuten afhankelijk van de grootte van het spel. IMPORT TUNER CHALLENGE = 3,4 GB
Holy crap, jij hebt een grote gamescollectie *voegt toe* Volgens mij hebben we hier nu de grootste en meest complete lijst die er op dit moment is
Ja, jammer genoeg heb ik alleen mijn Europese xbox nu niet want ik ben al een paar games tegen gekomen die ik vanwege een regiolock niet heb kunnen proberen. Ohja, Jumper is regiovrij. Dan probeer ik die even. Cabela's Alaskan Adventures = 3,4 GB Hellboy: The Science of Evil = 4,6 GB Hour of Victory = 4,9 GB Jumper = 3,4 GB Open Season = 4,1 GB World Series of Poker: Tournament of Champions = 3,4 GB Het valt me op dat veel spellen 3,4 GB nodig hebben.