1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Games Installatie Groottes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 nov 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geef het nou maar toe, je had het speciaal voor mij gedaan... :cool:
     
  2. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft te maken met dat als je iets verwijderd op je hdd. dat de hdd dat niet echt verwijderd maar 'vergeet'. het wordt niet meegeteld bij het gebruikte geheugen omdat het later wss weer overschreven wordt. Daarom kan zelfs na een complete format nog bestanden terug gevonden worden.

    OT: vandaag is mijn 120 gb hdd binnen gekomen van GCshop. maar mijn xbox heeft RROD en is onderweg naar Duitsland
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heeft er niks mee te maken want de demos waar hun het over hebben staan al meegeleverd op de 120 GB harde schijf om even wat games te promoten. ;)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar waarom was t dan zulke ouwe rotzooi?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat die HDD waarschijnlijk zijn gemaakt toen de demo's er net waren.
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Saints Row 2 is niet aan te bevelen om te installeren. Wanneer ik in mijn auto rijd moet de omgeving vaak opnieuw geladen worden en heb meer last van pop-ups. Hierbij sta je ook plotseling stil met je auto, wat erg irritant is met missies/activiteiten. De laadtijden worden er ook nauwelijks korter van.

    Hebben meer mensen dit?
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier zei Cookie ook wat van, laatst 8)

    Gewoon niet doen, dus. Niet elke game is aan te raden om op te slaan op een HDD
     
  8. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zin zou hebben is als er een 3e kolom in het overzicht op pag. 1 bijkomt, waarin staat in welke mate het installeren op HD wel/geen positief effect heeft.
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nu spellen speel die niet op m'n HDD staan maakt het echt een teringherrie. Dat ik daar vroeger altijd mee speelde!
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand die weet of The Last Remnant minder technische problemen (zoals framedrops) kent als je hem installeert?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *Sonic Unleashed toegevoegd* + nog een stuk of 3 andere games.

    En als tip: (gejat van iemand uit het Far Cry 2 topic) Om de gevreesde '60% bug' te voorkomen moet je gewoon Far Cry 2 installeren. Dan schijn je er geen last van te hebben.
     
  12. Fittrick

    Fittrick Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n fifa'09 is zojuist broke gegaan, dikke krassen.
    Zou ik de fifa'09 van een vriend kunnen lenen, en op mijn harde schijf zetten.
    En vervolgens met mijn bekraste CD, die het menu niet eens meer haalt fifa spelen ?
     
  13. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zou moeten werken als hij nog goed genoeg is om door de validatie heen te komen. Ik zou het proberen als ik jou was. ;)
     
  14. Fittrick

    Fittrick Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou erg fijn zijn, bedankt voor je respons!
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Valt het bij niemand op dat als je de CD er in doet van de game die je op je HDD hebt staan hij een paar seconden raar geluid maakt. Als of hij elke moment je CD vol kan krassen.

    Vanmiddag ook wat raar, heb GoW2 op mijn HDD staan en wou met mijn zusje een potje spelen. Toen connecte ik mijn andere controller en begon mijn drive opeens raar geluid te maken + mijn game ging opeens heel erg sloom. 8)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, dat heb ik nog niet gehad. Vooral omdat je drive niet gebruikt wordt als de game geïnstalleerd is. :9

    Ook 2e punt wat je noemt nooit gehad, en ik speel alleen maar samen met mijn zusje.

    Je hebt een crappy 360 :+
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mijn drive is echt naar de klote volgens mij, zal morgen eens een hele oude game aan doen zonder dat hij op HDD staat. Kijken wat voor geluid eruit komt, denk aan een vliegtuig die recht op je neerstort. 8)
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook idd, ik gelijk de CD eruithalen, jeweet. Alertheid pwnt gewoon :cool:
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Had ik ook. Had toen MS gebeld en kreeg 4 dagen later een nieuwe 360. :+
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, leuk als je alleen nog garantie hebt voor een RROD en je de 360 pas 3 weken hebt omdat hij pas van vakantie uit Duitsland kwam. Altijd lachen met de Xbox 360.

    * Hier laat ik het bij, anders wordt Dulle boos omdat ik zijn topic onderspam. Zal morgen eens kijken en laat het wel weten in het Problemen met je 360 topic. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008

Deel Deze Pagina