Dulle, er zijn meerdere manieren om een game te verwijderen van je schijf. 1. Door de omslachtige manier in de startpost of 2. Door de snelle manier: Ga naar 'My Xbox' Helemaal links de game selecteren. Nu op Y drukken Delete from Harddrive En dat heb je er niet eens in staan
En denk je dat ik dat niet weet! Ik heb de omslachtige manier in de startpost staan omdat de mensen dan zien dat het installatie bestand los staat van hun savegame. 2 vliegen in 1 klap. Wel nadenken he Ik zal KFP even toevoegen. edit: Destroy All Humans ook toegevoegd
kan het ook zijn dat je niet alle games op de harde schijf kan zetten? ik wilde net Bullet Witch op de harde schijf zetten namelijk maar dat doet die niet
Sommige games kunnen het niet nee, maar met Bulletwitch moet het gewoon kunnen. Heb je genoeg vrije ruimte op de schijf?
Als je de startpost had bekeken had je kunnen zien dat Bulletwitch gewoon geïnstalleerd kan worden Is het nog gelukt dan? :b:
ik had ook eerst op de lijst gekeken maar bij mij deed die het niet. eerst bleef die 15 min staan op 0%. toen ging die naar 20 % en kreeg toen steeds een disc error. maar vanaf de disc spelen had ik er nooit last van. had het net voor de 5de keer geprobeerd en nou deed die het wel.. erg raar
*toegevoegd* Verbaasd me trouwens dat Avatar nog niet bekend is. Zoveel mensen die em voor de achievements spelen, maar niemand die even checked wat de installatie grootte is. De schande!
Die achievements heb je binnen 3 minuten, beetje zonde om dan eerst nog even 10 minuten te wachten tot de game op HDD is hé.
Maar bij mensen met een 20 GB HDD waar de schijf al vol is hoeft dat niet. Dan geeft ie gewoon een melding waarin staat hoeveel ruimte de game nodig heeft. Dus installeer je eerst 2 goede games, en daarna check je hoeveel Avatar is.
Dus al je schijf vol is kan je het meteen bekijken? Want dan doe ik dat volgende keer met mijn 120 GB wel. Bespaart een hoop werk.