Wat vindt jij veel...? 10/15 seconden dacht ik. lag is een probleem met OF je eigen internetverbinding/instellingen OF de servers bij MS/Epic. (of een slecht geprogrammeerde netwerkcode ) Het installeren van de game helpt daar iig niks bij.
DVD vs HDD laadtijden Bioshock Call of Duty 4 Fable II Gears of War 2 Grand Theft Auto IV Halo 3 Mass Effect The Orange Box Project Gotham Racing 4 Viva Piñata: Trouble in Paradise 20 GB vs 120 GB HDD Gears of War 2 The Orange Box
Yep. Nou ja, ze zijn niet sneller, maar de dichtheid van de data is bij de 120GB groter, dus de zoektijden worden korter.
Ik denk omdat ie nieuwer is. Niet door andere techniek oid, maar die 20GB wat ze hadden getest werd al gebruikt sinds de release van de 360 in 2005. Die 120 GB HDD kwam vers uit de verpakking. Ik denk dat het daar wat mee heeft te maken. Het verschil is gelukkig niet groot! edit: even opgezocht:
Die 120 GB wat ze hadden getest was veel nieuwer dan die 20 GB, dus op dát moment minder gefragmenteerd, dus óók daardoor waren de laadtijden iets sneller. snappie Ik zeg zeker niet dat die 120 GB niet gefragmenteerd zal raken.
Paar steeds terugkerende vragen heb ik geprobeerd te beantwoorden in dit filmpje: [yt]-KqkmqNgo_A[/yt]
cool filmpje dulle hoe heb je de controller gedaan? welk programma gebruik je voor het edditen? Wil ik ook doen
thnx. De controller heb ik gewoon iedere keer als plaatje ingevoegd. Gewoon bij Google afbeeldingen een mooi plaatje zoeken wat je kan gebruiken. Ik heb deze lichtelijk aangepast. Transparante achtergrond, IGN zo goed mogelijk weg proberen te werken, en voilá. Voor het editen heb ik Sony Vegas 8 gebruikt.
Het is misschien het melden waard, dat als je Burnout Paradise TUB op je schijf installeert, dat ie dan gewoon Burnout P erop zet. Dus ook 3.4 GB. Er komt nergens TUB te staan