All-Pro Football 2K8 Battle Fantasia Bladestorm: The Hundred Years' War Blitz: The League Blitz: The League 2 Bomberman: Act Zero Def Jam: Icon F.E.A.R. 2: Project Origin NBA 2K7 NBA Live 09 Quake 2 Shellshock 2 Sonic Ultimate Genesis Collection Street Fighter IV Tomb Raider Anniversary Bonus Disc Toegevoegd.
Guitar Hero: World Tour klopt niet. 3.4 GB. bij mij op de hdd zie ik 6.4 gb staan. und yes dat is alleen de game zonde extra gedownde nummertjes.
Je hebt gelijk. Ik kon toch zweren dat er al 6.4 stond. edit: Maar natuurlijk bedankt voor de oplettendheid.
Is het Monopoly: Here & Now Worldwide Edition ? Moet natuurlijk de volledige titel hebben voor het geval er een vervolg komt. Anders wordt het verwarrend.
Volgens mij is dat niet de officiƫle titel want die titel is nergens in de game of op de verpakking terug te vinden. In mijn gamelijst staat ook gewoon alleen Monopoly. Ik weet wel dat sommige sites die titel gebruiken maar volgens mij is dat een misverstand want voor zover ik weet word deze titel alleen gebruikt voor de laatste editie van het normale bordspel.
Aanschouw... de nieuwe startpost! Ik zou het waarderen als mensen het een beetje zouden testen. Even kijken of ik niet ergens een grove tikfout heb gemaakt wat het hele systeem door de war heeft gegooid.
Danku beide. Terminator, heb je niet Shrek the Third voor me? Irriteert me mateloos dat die nog steeds niet bekend is.
Ik zou je graag willen helpen maar die game heb ik (nog) niet. Waarschijnlijk zal ik hem in de toekomst nog wel een keer kopen maar speciaal voor de lijst een spel kopen gaat me te ver. Maar als ik de game voor een goed prijsje zie liggen zal ik aan je denken. Ik probeerde trouwens net NBA 2K6 voor je op te zoeken maar ik kan de installatieoptie bij die game niet selecteren. Misschien is er een probleem met mijn disc of de game kan gewoon niet geinstalleerd worden, ik ben er nog niet over uit.