Toen ik aan het opruimen was kwam ik deze nog in het hoesje van Street Fighter IV tegen. Ik heb toen maar even gekeken of hij opgeslagen kon worden en dit is het resultaat. SFIV Collector's Disc = 5,9 GB
Een anime film genaamd Street Fighter IV: The Ties That Bind en een paar trailers van de game. Ik heb nog maar een klein stukje van de film gezien maar het zag er wel leuk uit. Ik heb ook nog een nieuwe game voor je. Eentje waar je al een tijdje op zat te wachten. Shrek the Third = 6,3 GB Ik zag ook dat je nog maar 5 games mist. Met Over G Fighters, Warhammer: Battle March en X-Men III: The Official Game kan ik je misschien in de toekomst nog wel helpen. Maar NHL 06 en NHL 2K9 zal ik waarschijnlijk niet kopen aangezien ik naast FIFA en PES niet zo'n fan ben van sportgames.
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena - 6.7GB Leisure Suit Larry: Box Office Bust - 3.4GB
# Disney Sing It! High School Musical 3 Senior Year (ofzo ) toegevoegd. Hm, mijn lijst is iig weer wat voller.
Geen idee.. ik heb dat van een US forum. Daar zijn de releasedates altijd anders. 28 april of 12 mei is de releasedate dacht ik.