The Spiderwick Chronicles 2,4GB Verder kan ik niet meer helpen, want alle andere games die ik heb zijn al bekend!
Hoeveel achtereenvolgende jaren iemand al een Gold member is. edit: Zo, alle gemelde groottes zijn weer bijgewerkt.
Crash Mind Over Mutant: 6.0GB Ice Age: Dawn Of The Dinosaurs: 4.2GB Madagascar: Escape 2 Africa: 4.8GB Monsters Vs. Aliens: 6.1GB Naruto: The Broken Bond: 3.2GB Open Season: 3.9GB Star Ocean: The Last Hope: D1: 5.7GB D2: 5.8GB D3: 5.2GB Totaal: 16.7GB The Last Remnant D1: 5.9GB D2: 6.4GB Totaal: 12.3GB Disney Pixar UP: 3.6GB
Weer een wonderschoon topic. Nooit de moeite genomen het even door te nemen, maar dankzij Gerjan gevonden. Kun je misschien ook iets over de opties vertellen wanneer je werkelijk via je HDD speelt???
Ehm...Je 360 maakt minder lawaai... Er komen geen krassen op je disc. En de meeste games laden iets sneller. Ik neem aan dat je dat bedoelt? Opties zijn er niet echt. Check trouwens ook het filmpje in de startpost voor hoe je Autostart uitzet. Ik zag in het ME2 topic dat je dat nog aan had staan.
Ik lees helaas voor jouw liever tekst dan (video) uitleg. Ik zal zo misschien even kijken, wow staat alleen aan. Bedankt trouwens.