Zo weinig Dat is toch een soort van shooter-rpg? Lijkt me niet veel...Naja ODST was ook niet groot, maar dat is ook maar een mager spelletje
Mja, dat is wat ik heb gelezen. Klinkt inderdaad wel wat weinig. Misschien dat iemand die de game al heeft het kan bevestigen? Oeh, 666
Mooi Laadtijden schijnen ook nog eens goed te verbeteren als je het installeert. Kleine install. Merkbaar snellere laadtijden.
Weet niet zeker of dit helemaal de juiste plek is, maar het heeft iig wel met NXE en installatie te maken: Ik kreeg van iemand uit m'n vriendlijst een berichtje dat ik de HALO Waypoint moet installeren, maar ik kan hem nergens op de marktplaats vinden. Is het voorlopig soms nog niet in Nederlands beschikbaar (die persoon uit m'n vriendenlijst is Brits)? Als het wel al hier beschikbaar is, waar vind ik het dan?
Is hier nog niet beschikbaar En dit topic is voor de installatie van games. Voor algemene NXE vragen > > http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=132446
Heb nu Forza 3 op mn HD gezet? Heb ik nu nog de cd nodig? Ik hoor hem namelijk helemaal niks meer doen, kan die niet gewoon eruit?
Fallout 3 GOTY - 7.6 GB Nogal logisch, aangezien het de 5.5 GB van de originele game is + de 2.2 van de DLC.