Weer eens een kleine update. Wat onbekende games + MX vs ATV: Reflex. En een 'kick' om te kijken of mensen nog wat toe te voegen hebben. Een update? Een geheel nieuwe game?
Bayonetta (PAL) = 6,8 GB. Ik zal straks ook nog even een oud lijstje opzoeken want ik had volgens mij nog wat dingen niet gepost en ik heb volgens mij ook nog wat nieuwe games die ik nog kan testen.
Zoals beloofd nog een lijstje met games voor je. Batman: Arkham Asylum Bonus Disc (PAL) = Werkt Niet Command & Conquer 3: Kane's Wrath (PAL) = 3,1 GB Dragon Age: Origins Bonus Disc (NTSC-J) = Werkt Niet Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (PAL) = 5,6 GB FIFA 06 RTFWC (PAL) = 5,8 GB Lost Planet Bonus Disc (NTSC) = Werkt Niet Nascar 08 EU (PAL) = 4,2 GB NBA 2K6 (PAL) = Werkt Niet NFL Tour (PAL) = 3,3 GB Quake 2 (PAL) = Werkt Niet Surf's Up (PAL) = 4,3 GB The Golden Compass (PAL) = 6,5 GB Tony Hawk's American Wasteland (PAL) = 3,4 GB Top Spin 2 (PAL) = 5,1 GB WWE SmackDown vs. RAW 2009 (PAL) = 6,5 GB Heb er nog 4 die ik nog niet heb kunnen testen dus die zal ik morgen even doen.
Zo, allemaal toegevoegd / geupdate. Waar zijn die overige 4 games? Iemand die toevallig Darksiders heeft?
Haha, die heb ik nog niet kunnen controleren want mijn Amerikaanse 360 gaf wat problemen met DVD's inlezen. Maar ik zal van de week even kijken of ik dat kan verhelpen want ik heb ook nog een paar US-only games die ik wil spelen.
Kloppen de tijden die in de startpost staan. Nu staat er bij H3 dat laden vanaf de DVD sneller zou zijn.
Ik heb alleen een notitie gemaakt bij de games waarbij het laden merkbaar slechter gaat, en dat is inderdaad zo bij Halo 3 (als ik me het goed herinner alleen bij H3 ). Dit wordt zelf door Bungie aangegeven, dus ik mag aannemen dat het klopt. http://www.bungie.net/News/content.aspx?cid=16252 Dit probleem is alleen bij Halo 3, en niet bij ODST.
Ik kan bij deze bevestigen dat Spongebob's Truth Or Square 3.9 gig in beslag neemt (i.p.v. de, onbevestigde, 3.8 gig)
Mass Effect 2 Disc 1: 6.4GB Disc 2: 6GB CE Bonus Disc: niet mogelijk (duh, het is in het formaat van een film)
Klein vraagje, stel je hebt een beschadigde disc waardoor sommige delen van het spel onspeelbaar zijn. Als je de game die op de disc staat dan installeert op je HDD, maakt de beschadiging dan niet uit? Dus kan je m dan wel gewoon spelen?
Ik heb het zelf niet kunnen proberen (gelukkig ), maar dat denk ik wel. De DVD heeft ie niet meer nodig; alleen maar om te verifiëren dat je de game echt hebt. Dus als het je lukt om de beschadigde game te installeren zou het moeten werken. Laat het even weten of het gelukt is; weet ik het in het vervolg iig zeker.
Anders moet je de game ff van iemand anders lenen en die DVD gebruiken om 'm te installeren. Daarna kan je met je eigen DVD de boel opstarten .