Is al bekent wat de prijs in euro's gaat worden? als dat 129,- wordt betaal je dus net zoveel voor de hdd als voor de console
129 euro voor 250GB is best goedkoop eigenlijk Maarja wat moet je ermee Beetje jammer dat het zo laat is, maar misschien dropt hierdoor de normale HDD prijs wel ofzo.
€130 voor een 250GB is nog vrij goedkoop in MS termen. Ik had eerder een prijs van €200 verwacht ofzo . Denk dat ze het bij MS "beginnen te leren": 20GB => €100 120GB => €120 250GB => €130
Ik heb een maand geleden een 2TB schijf gekocht voor m'n PC: €124 excl. verzendkosten . Tja dat sommige mensen nou echt €100 voor die 20GB schijf hebben betaald snap ik écht niet . Trouwens, bij Bol.com is de 250GB €100, dus dat zal wel richtprijs zijn: http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-360-250-gb-harddisk/1004004008563403/index.html
Nou, nu is mijn fm3 250gb LE console niet meer zo limited.... Wat een ripoff, als er nou nog een print opstond zoals op die cod LE console, maar nee. Maarja, goed nieuws voor de rest hier
Supreme Commander 2 - 2.0 GB Resonance of Fate - 6.7 GB LotR: Conquest - 5.4 GB En Metro uiteraard al lang toegevoegd. :b: Heeft iemand eigenlijk al eens geprobeerd iets te installeren op een USB-stick? Misschien worden de laadtijden nog sneller als je stick een hogere leessnelheid heeft dan de HDD.
Netjes. De laadtijden kunnen dus inderdaad wat sneller worden (mits je een goede drive gebruikt). Verschil is niet groot genoeg om gelijk een USB stick te kopen, maar het is wel iets om in gedachten te houden als je er toch een hebt rondslingeren. (of als je een Core hebt). Zelfs bij Halo 3 is er een positief verschil. Eindelijk zijn de laadtijden niet slechter dan van de DVD, maar beter.
I gots a question, ik heb sinds gisteren Forza 3, en aangezien ik maar een 20GB HDD heb, en niet gelijk 100 wil neertellen voor een nieuwe van 250GB, heb ik een USB sticky gehaald. Genoeg voor Forza 3's content disc, maar ik wil de game zelf ook installen denk ik. Mijn vraag is...is het 't waard om 8 gig van de stick te gebruiken voor Forza 3? Of worden laadtijden er niet veel sneller op?
Ennn... Dead to Rights: Retribution - 6.0 GB Don King update - 6.4 GB (hetzelfde gebleven) How to Train your Dragon - 4.1 GB Super Street Fighter IV - 5.9 GB Rogue Warrior - 2.2 GB Samurai Shodown Sen - 5.5 GB