Als je een game hebt geinstalleerd, in mijn geval nu net Risen. Als je dan naar Game Library gaat en dan recent games en het spel dan opstart, dan start ie hem vanaf de HDD op toch? Of ook gewoon in het main dashboard menu bij 'Play game' ?
Zodra je een game hebt geïnstalleerd start ie het altijd vanaf de HDD op. Ongeacht hoe je het doet. Ken je gelijk kijken hoeveel GB Risen is. Staat nog niet in de lijst.
Al het bovenstaande + deze toegevoegd: DJ Hero 2 - 3.3 GB Madden 11 - 5.3 GB Planet 51 - 3.2 GB Kane & Lynch 2 - 5.9 GB Spider-Man: Shattered Dimensions - 5.2 GB Legend of the Guardians: The Owls of Ga'hoole - 2.4 GB Where the Wild Things Are - 6.7 GB Front Mission Evolved - 6.4 GB James Cameron's Avatar: The Game - 3.0 GB Greg Hastings Paintball 2 - 3.2 GB NBA 2K11 - 6.6 GB Lost Planet 2 - 6.7 GB Def Jam Rapstar - 6.0 GB Lucha Libre AAA: Heroes Del Ring - 5.8 GB Er zullen nog wel meer missen, dus blijf komen met die groottes. (..bedankt BigKabuto voor het doorgeven van Risen )
Nice work Dulle. Ik had vorige maand het goede idee om alle games eens te installeren op mn HDD.. Slecht idee
Qua mensen die posten niet heel veel (al is het de laatste tijd iets meer lijkt het ). Maar als ik naar het aantal views kijk lijkt het alsof mensen het wel gebruiken. 80k is niet slecht. Toch?