Ik heb m op de disk staan en zie er niks lowres aan. Maar als het nog mooier kan is die patch altijd welkom
Ik denk persoonlijk dat Skyrim enorm veel aan compressie doet van textures op de disk, en de rest van de disk gevuld is met duplicate files. Dat zijn bestanden die dubbel op de disk staan, om te voorkomen dat, bij het laden, de drive helemaal naar de andere kant van de disk moet om iets uit te lezen. Wat de laadtijden erg lang kan maken. Dat is ook de reden dat de install zo klein is, die worden niet meegeïnstalleerd (sinds die update die installaties kleiner maakte). Overigens hergebruikt Skyrim denk ik, net als Oblivion, veel objecten opnieuw. Dat zag je altijd aan bepaalde tempels en gebouwen, die gewoon kopieën waren alleen dan anders neergezet. Niet dat ik ook niet verbaast ben door die kleine install.
OFF-TOPIC: wtf? heb je hem nu al binnen ?? veel plezier ermee ik moet nog wel tot volgende week ergens wachten :{
Lego Harry Potter: Years 5-7 - 7.8 GB Dát is nou een grootte die je zou verwachten bij een game als Skyrim, niet bij Lego...
Wat is nu eigenlijk precies het nu om een game vanaf je harddisk te spelen? Ik las al iets over verminderde/geen laadtijden... Is het dan ook zo dat je zonder disk ook online e.d. kunt spelen? In theorie zou je dan dus gewoon een game kunnen lenen van een vriend, die op je harde schijf zetten en vervolgens kun je hem allebei spelen. Het lijkt me overigens dat dit niet mogelijk is want dat kost Microsoft (en game ontwikkelaars) gewoon bakken met geld natuurlijk.
Het nut is inderdaad dat de laadtijden korter worden en dat je 360 een stuk minder lawaai maakt. Ik installeer daardoor iedere game die ik heb (tsja, op Skrim en Halo 3 na) En Microsoft is niet van gisteren, dus het is inderdaad niet mogelijk om te spelen zonder disc.