The Witcher 2 Enhanced Edition will make its way to Xbox 360 on two discs on April 17. If you are planning to get The Witcher 2 on Xbox360, make sure you have 15.4 GB of free space on your HDD to install the entire game. Apart weet ik niet.
Zijn er enige effecten als ik deze games op mijn HDD zet? - Battlefield 3 - Skyrim - Tropico 4 - Driver San Francisco - Forza Motorsport Ik heb een HDD van 250 gb en heb genoeg ruimte over. Ik heb eerder iets gehoord dat als je Skyrim op je HDD zet dat de game qua snelheid achteruit gaat, maar ik weet dat niet zeker.
Let even op dat je bij Battlefield 3 eerst opstart zonder installatie en het texture pack installeert, en daarna pas de twee discs installeert. Anders doet de installatie van het texture pack het niet goed.
dankedanku. Zometeen even toevoegen. Zie ook dat Shadows of the Damned er nog niet op staat. Verdorie, net gisteren verwijderd van mijn HDD. Ach ja, even opnieuw installeren 250 GB. Ach, ik heb de 360 al sinds het begin, dus tijd genoeg gehad om veel items te verzamelen. Aangezien ie ook alle gamerpictures apart telt loopt dat aantal snel op.