1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Gamestore Kiosk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 31 aug 2005.

1. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook beter niet kunnen doen, ik was nog niet van plan om er een te kopen. Maar als ik hem nou zo zie. Echt mooi design, kleinere als ik dacht en mooier. En de games, dan zou ik hem toch wel willen kopen. Nu nog eerst zorgen voor genoeg geld :+

2. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Zouden ze in de Mediamarkt Arena een demopod hebben?

Anders ga ik er even langs van het weekend.

3. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even een half uurtje met zo'n demopod gespeelt. Elke pod heeft dezelfde spelletjes. Druk op start en keer terug naar het hoodmenu van de demo dvd, daar kun je selecteren wat je wilt doen filmpie kijken of demootje checken.
    Ik vond Kameo veruit het heftigst, qua besturing best uitdagend en echt waanzinnig druk op het scherm, prachtig gewoon. Cod2 was wel mooi maar imo niks vernieuwend. King Kong was ook mooi maar kwam niet door de eerste opdracht dus daar kan ik verder niets over zeggen.

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of hij al bij MM Utrecht staat?

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn 2e 360 sessie gehad (na mijn EA World primeur ;)) Ik heb een half uurtje in de Media Markt Rotterdam Centrum gestaan, waar alle pods het gewoon deden trouwens.

Call of Duty 2 gespeeld. Ik vind het echt heel vet spelen, en qua grapics ook niet zo heel erg tegenvallen zoals sommigen zeggen. Ik had hiervoor nog even een soortgelijk spel op xbox gespeeld thuis :eek: wat een verschil! Heel vet dus.

Kameo ook vet, alleen niet echt mijn type of game.

King Kong ook heel bruut. Hele vette sfeer en graphics. Het is heel vet om die T-Rex in je gezicht te zien schreeuwen, wat ik trouwens ook nog mee wil maken met een goede geluidsopstelling :D De HUD-less interface geeft ook wel een apart gevoel.

Cannot wait... _O_

6. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook King Kong gespeeld, ik was dus al een stuk verder waar je Kong zelf mag spelen, dan moet je worstelen met die T-rex...dat is echt zo F#CKING wreed uitgewerkt !

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dus ze deden het inmiddels allemaal weer? Das mooi.
    Die gozer van Media Markt belde gisteren meteen met Microsoft en Microsoft zou die ene pod meteen repareren en die andere vervangen, tenminste dat zei die gozer van Media Markt tegen zijn collega, hebben ze snel gedaan dan.

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien waren ze wel helemaal niet zo erg stuk. Kabeltjes checken en een dikke reset kan wonderen doen :9

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    De apperatuur is al te koop in amrika, click

10. italianstallian

italianstallian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n demopod in Utrecht?

11. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    @ Rikkel...misschien beter om erbij te vermelden dat het om de accesoires en games gaat voordat er mensen een hartverzakking gaan krijgen... ;)

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zal straks ook wel bij ons gaan gebeuren.
    Ongeveer 2 Weken voor de Launch.
    Dan ga ik zeker even alles checken, en waarschijnlijk alvast de Accesoires binnen halen.

13. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik ging met de gedachte heen om bij Media Markt in Groningen op de 360 te spelen, maarja ik liep voorbij mijn vaste gameboer (dimensionplus) en daar stond er ook een en helemaal onbemand!_O_ hier mijn indrukken...

- zeer mooi design van de console
    - geweldig design en feeling van de nieuwe controller
    - knoppen zitten perfect gepositioneerd op de controller

Kameo:

ziet er mooi uit, controls zijn ook wel goed. toch had ik niet het WOW gevoel dat ik wel verwachte bij dit spel, maar ja het zijn ook maar demo's en oh dat kon je bij elk spel verwachten...

COD2:

Tja... tis een oorlogsspel maar zeker NIET met next gen gfx. Ik moet wel zeggen dat de demo lekker weg speelde en geluid was ook dik in orde. Je moet dit spel niet kopen voor de ubergfx maar voor de weergave van een oorlog.

King Kong:

PC demo kende ik al door en door en die viel me niet mee, ik was niet zo van wow wat is dit revolutionair op gamegebied. Ik heb net de 360 versie gespeeld maar die is wel grafisch verreweg het mooist op de 360. Erg mooie texs/bump mapping en effecten zijn ook erg cool.

Conclusie:

Door deze demo-reel ben ik niet overtuigd om een X360 te gaan halen, maar WEL door gewoon de afgelopen maanden alles te hebben gevolgd over wat het ding kan. De demopods zijn een leuk idee, maar in mijn ogen toont het niet wat hij echt in huis heeft.

Neem nou die video's die erop staan, die van PGR3 vond ik vreselijk, was langena niet in HD en ook zeker niet een recente footage. GR:AW3 was ook zeker niet zo mooi als dat je op een pc gezien had als HD footage.

Ik denk dat de Samsung schermen of de x360 niet alle toeters en bellen aan had staan want ik zag gewoon jaggies, en een vrij lage resolutie in COD2...

Was het dan een teleurstelling om voor het eerst op de x360 te spelen..?
    NEE absoluut niet. De layout van alles bij het resetten tot laden is goed uitgewerkt. Lekker snel scrollen door alle menu's etc.

De controller is een top ding, en ligt geweldig in de hand.

Ik heb nu eens een HD lcd gezien icm x360 en ben zeker niet zo van nou ik doe mijn beamer weg en koop zo'n lcd hd tv'tje... Ik speel liever games in Progressive Scan op 480p(525p) en dan 2,5 meter groot (wide screen) dan op een LCD HD ready tv'tje in 720p op 65cm+ ofzo:D *)

Ik hoop dat Microsoft a.s op de Gameplay'05 pods plaatst met new build versies van de games. KAN NIET WACHTEN :D

Ghost Recon 3 spelen!! _O_

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Was net na school met wat gasten naar de burger king gegaan en die stond dus direct naast de media markt. Dus iemand liet het woord media markt vallen toen dacht ik! 360! Dus wij met weinig hoop dat ie er was naar binnen lopen en hij stond er dus toch wel :D Ik zelf had er al opgespeeld maar de mensen waarmee ik was waren ook gelijk verkocht :D

15. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Is dat misschien in alphen ?? die heeft ook een burger king en mediamarkt naast elkaar.

Off topic: wanneer komen er nou eens (amerikaanse) 360 reviews ??

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  16. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat of deze week of volgende week komt.
    Ze hebben nu nog geen xbox 360 bij ign etc staan dus vandaar.;)

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee was gewoon in Zoetermeer :)

18. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Titan1980,mag ik vragen welk level je het gespeeld van Kameo,waarschijnlijk het Kasteel level.Ik hoorde van anderen dat zei de grapics wel erg indrukwekkend vonden en ook op de screens te zien van de topic van Kameo zie je toch echt de grafische kracht van Kameo.Ik heb ook vernomen dat een aantal instelling niet aanstonden zoals AA.Je hebt wel heel goed beschreven wat je van de Xbox360 vind;) ;)

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Titan heeft wel helemaal gelijk, ik denk het gemiddeld main stream persoon niet onder de indruk is van de 3 games die geshowed worden op de pods. Als ze PGR 3, Oblivion etc. hadden gedaan ben ik er zeker van dat er heel wat meer 360's over de toonbank gaan.

20. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem nou al bij MM Utrecht gespot?

Deel Deze Pagina