Xbox 360 Gamestore Kiosk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 31 aug 2005.

1. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik was er een uurtje geleden, en toen hadden ze niks staan, t zelfde geld voor de bart smit en de e plaze, utrecht is 360 loos :mad:

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Ben ik het niet helemaal mee eens. Vorige week heb ik ongeveer een half uur in EIndhoven met de 360 door gebracht en de mensen die er bij kwamen staan of langs liepen waren zeker wel onder de indruk.

Ik hoorde helemaal niemand iets negatiefs zeggen zelfs... Nog met een echte Nintendo gamer gesproken en het enige negatieve dat ie te melden had was dat hij het klote vond dat Rare niets meer voor Nintendo doet....
    Deze dude gaat ook zeker zijn eerste Xbox kopen (360 that is :cool: )

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ja ik hoorde ook niks negatiefs maar toch heb ik het idee dat er heel wat beters te showen is :)

4. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien praten we hier over een demodisc met code die al vrij oud is. Maar ja, beter dit, dan niks lijkt me. Vlak voor de launch gaan we de demodisc al updaten met een nieuwe, waar overigens ook een speelbare PGR3 op staat _0/

PS Ik baal zelf ook van Utrecht, want daar woon ikzelf in de buurt. Ik kan zelf nog niet gaan storechecken.

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat idee heb ik ook_O_

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zie dus net wat Mrx post.
    Het zal nu wel even het mooiste zijn, wat ze kunnen laten zien.
    Echter zijn Dé demo's nog niet helemaal af, en wordt het straks vast wel mooier en beter.

Als ze straks nieuwe demo disc's gaan gebruiken, komt dat helemaal oké.

7. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Bart Smit in zaandam op de gedempte gracht schijnt er ook te staan...

ik had er gister gekeken maar ik ging niet verder dan de plek waar een psp en DS stonden, t schijnt dat ie helemaal achterin bij de bordspellen en de barbies stond...

8. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Komt dat even mooi uit ken ik hem gelijk even testen, weet je toevallig of er ook een staat bij de MediaMarkt Arena? :cool:

9. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

ja het was het kasteel level, was toch enige demolevel?

10. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Ik geloof het wel.

Ondertussen staat er ook een in de Bart Smit in Geldrop.
    Voor de mensen, ligt tussen Eindhoven en Helmond in.
    Bekende zullen wel weten waar dit ligt. Hier staat er echter gewoon ééntje.

11. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    de meeste niet-brabo's weten dat nie ...maar alle brabanders hier wel (hoop ik...)

12. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    owke wonen daar minder dan 100.000 mensen want dan zal er ook wel onderhand 1 tje in zwolle staan.

13. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou t niet weten of ze hem bij de arena hebben...

ik wou daar wel gaan kijken maar nu ik weet dat ie bij de bart smit staat ga ik daar gewoon kijken aangezien dat dichterbij is en makkelijker met parkeren...

14. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mediamarkt zwolle kan er best al wel een hebben want verder is er in het oosten nog geen pod

15. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vanmiddag met mijn mobiel met 2mp camera op opzak.
    en zal eens een foto van de huidige situatie maken:p.

16. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Utrecht zijn ze vandaag bezig met het plaatsen van demokasten. Sinds 11:00 uur staat er eentje bij de MediaMarkt en de E-plaza daarnaast krijgt er ook eentje. Voor de rest weet ik niet waar ze komen in Utrecht, maar vanaf vandaag zijn ze ook daar te bewonderen.

17. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Na lang mezelf gepeinigd te hebben door niet te gaan kijken bij de MM alhier in Eindhoven...ben ik gisteren toch maar naar de lokale gamesboer gegaan (Replay) met het idee in mijn hoofd dat ik daar wel eens een demopod kon tegenkomen.

En jawel...bij binnenkomst stond ie al te lonken naar mij...geheel beschikbaar ...en verder niemand in de winkel.
    Sja...dan is de verleiding toch wel erg groot om niet te gaan spelen.

Heb dus mnaar de controller beroerd...en sjeemig...wat een heerlijk beestje is het geworden.

Eerst maar CoD2 gespeeld...zoals verwacht grafisch een smullertje..wat een rookeffecten...en de gameplay is lekker pittig.

Daarna Kameo aangevlamd...ook weer een fantastisch spel..ik was ervan erg onder de indruk (vooral als je neus nog geen 10 cm van de HD scherm af zit...hahaha).
    Het speelt heerlijk weg....wederom waren de graphics erg goed...en vooral pummelweed vond ik een erg grappig karakter om mee te spelen.

Als laatste (welk ook niet op mijn verlanglijstje staat) heb ik King Kong gespeeld.
    Was ervan niet onder de indruk...en de gameplay stond me ook al helemaal niet aan...ben niet van plan om een groot deel van het spel wat bekken van dinosaurussen open te rukken.

Al met al ben ik toch wel blij nou hem eens onder de ogen te hebben te zien...en kan nu helemaal niet meer wachten tot het 2 Dec. is.

Ik zou zeggen....Jump In.... :)

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    En waarom ben je dan nooit gaan kijken bij de MM in Eindhoven? :p
    Je wilde het bakbeest pas aanschouwen als hij op je eigen kamertje stond ofzo?
    Njah, spijt heb je er niet van lees ik. Dus maar goed dat je gegaan bent.

Kan nu ook niet meer wachten totdat het 2 December is.

19. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doen jullie allemaal moeilijk heb eergister al in media markt den haag centrum op zo'n ding gespeeld en gister ook nog bij de e-plaza Den haag leyweg

20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Je hebt idd makkelijk roepen als ze zo'n POD in verschillende winkels bij je in de buurt hebben staan.
    Helaas is dat nog niet overal kerel. :)

Oftewel, deze personen zitten te wachten totdat ook bij hun in de buurt een Demo Pod komt te staan.

Deel Deze Pagina