Xbox 360 Gamestore Kiosk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 31 aug 2005.

1. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Wel...eerlijk gezegd heb ik expres lang gewacht om te gaan kijken....ook al was allang de mogelijkheid aanwezig om dit te doen.
    In principe wilde ik pas kijken totdat ik em thuis had staan...maar ik kon toch de verleiding niet weerstaan om een demopod aan te raken...hehehe...

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een groot fan bent van 360, dan is het echt een opluchting om ff op de demopod te gamen. Dan weet je gewoon hoe hij voelt en wat je dadelijk (ongeveer) kan verwachten. Heerlijk ;)

3. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Yes hoef alleen maar tot de launch te wachten om op de 360 te spelen heb.
    Dit tragische nieuws heb ik vanmiddag te horen gekregen.

Mijn verslag:

Ik ga uit school naar de lokale game boer ff turen door het raam nee geen kiosk.
    Dan maar vol goed moed naar de mediamarkt.
    Eenmaal aangekomen bij de media markt zie ik tot mijn schrik slechts 1 ps 2 pod en 1 ds pod.
    Dus ik vraag aan de eerste de beste arbeider van de media markt.
    Wanneer krijgen julie zo'n 360 game kiosk?
    Onze verkoper beantwoord deze vraag met het feit dat de xbox 360 pas 2 december in Nederland komt.
    Waar op ik de bal kaats maar in Rotterdam Eindhoven Haarlem en zelfs in een ander klein gehucht in Noord-Brabant hebben ze al wel kiosks staan.
    Waarop hij de bal uitermate hard terug kaatst door te zeggen dat er pas een kiosk bij de launch beschikbaar is voor Zwolle:confused:.

Dus ik zo goed als ik ben ga naar de Bart smit in Zwolle.
    Geachte verkoper wanneer krijgen jullie zo'n hyper moderne xbox 360 kiosk.
    Wij? wij krijgen geen pods meer omdat we er al zoveel hebben:confused:.
    Wel getelt hebben zij 3 pods staan 1 psp 1 ds en 1 ps 2 .

Nu is het wachten tot de 25e en dan naar de gamexpo :mad:.
    Mijn dag kan niet meer stuk om dat ie dat al is echt zwaar teleur gesteld.

Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ff de demo pod bij Bart Smit Nieuwegein gespeeld. Vooral Kameo vond ik geweldig. King Kong vond ik er erg goed uitzien, alleen stond de gameplay mij nog niet zo aan. Een beetje vaag. Ik denk vooral dat het komt dat je in de demo gelijk in het spel wordt gegooit. De complete versie zal wel beter zijn. Cal of duty vond ik tegenvalle. De grfx zijn nog niet heel mooi, en daarnaast heb ik het wel een beetje gehad met de cal of duty reeks. Te veel van het zelfde als je het mij vraagt.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels staan er ook 2 demopods bij Media Markt in Rotterdam Alexander.

6. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Kijken hoe lang ik het nog vol kan houden.
    In Hoofddorp staat ook een demopod waar ik dagelijks met de fiets langskom op nog geen 6-7 meter kan ik hem wel zien maar ik weiger om naar binnen te gaan.
    Ik moet en ik zal het volhouden om dat magische moment toch thuis te beleven.

7. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas moet ik dat ook tot 25e daarna ga ik een gamesessie van 8 uur houden op de gamexpo.
    Dus mocht je een 16 jarige jongen tegen komen die zichzelf vast geketend heeft een xbox 360 kiosk tegen komen.
    Guess who that is.

8. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K ben net bij de Bart Smit geweest in Zaandam, samen met 2 vrienden, zouden gaan poolen maar ik wou eerst ff snel kijken, ik moet zeggen.... wat een vervelende vrienden. ik kon niet op me gemak rustig kijken want ze zaten te zeiken dat ze wilden poolen... dus ik ga morgen nog ff lekker in me eentje kijken en wat meer demos bekijken en spelen... hier in zaandam hadden ze zon 8 demos... vooral demofilmpjes... Ik vond Call of Duty er wel heel strak uitzien op zich... maar dingen zoals t zand van die woestijn zelf was wat minder maar de soldaten en de geweren en vooral de rook zag er heel mooi uit...

ik wist alleen ff niet zo snel hoe ik van de ene demo naar t overzicht met de andere demos kon... en toen ik dat probeerde uit te vogelen vond n vriend t nodig om te resetten dus ik ben maar meteen weggegaan... maar ik plaats morgen wel ff een uitgebreider verslagje vanuit zaanstad

9. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga morgen in de stad kijken hier. Móet even Kameo uitproberen. :) Ik hoop alleen niet dat er van die vervelende kinderen achter zitten die er niet meer vanaf willen... :mad:

10. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Er is er nu ook één in Emmen.

Ik had voorgenomen om er niet op te spelen voordat ik hem thuis had, maar toen ik hem zag kon ik het niet laten. En wat liggen die controllers fijn in de hand zeg.

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ JRY

Dit komt mij zwaar bekend voor :p.
    Gaan ze allemaal op die X drukken op de controller, waardoor het spel de hele tijd stil ligt.
    Raak je geirriteerd en vraag je of ze even willen stoppen, vinden ze het NOG vetter.
    En dat dan met kerels van 16/17 en 18 jaartjes. :cool:

Bart Smit heeft dus ook verschillende Demo Pod's staan in Nederland. Toch wel gunstig voor velen personen.
    Houdt in elk geval in, dat ze Xbox 360's gaan verkopen met de Launch.

12. kneyber

kneyber MORE DOTS!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demokeuze heel bijzonder...

1) Voordat Kameo begonnen is, ben je al weer 4-5 minuten verder. En daarvoor alleen maar filmpjes die je niet kunt skippen. Bovendien is het niet eens een heel indrukwekkende level ofzo. Ik had liever een wat kleuriger level getest.

2) Call of Duty 2 ziet er weinig spectaculairder uit als op een high-end pc.

:cool: King Kong ziet er geweldig uit en wordt vast en zeker een fantastisch spel, maar deze demo speelden we ook al op de pc... |:-

4) voor de rest alleen filmpjes.. (die je ook op internet kunt vinden)

MS, waar zijn de demo's van perfect dark zero en pgr3?? Dan waren mensen meteen onder de indruk geweest. De eerste klap is tenslotte een daalder waard.

13. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook gehoord dat de Demodisk die in de Demopods zitten oude demo's zijn er over een tijdje worden vervangen met daarop wel PDZ ect..

14. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ff naar rotterdam alexander gegaan om de podjes te checken. Kom ik daar aan, zijn ze beide bezet :mad: , maar ik zag wel duidelijk hoe goed de grafix waren. Echt super scherp. Na ong. 10 min was ik aan de beurt en begon met Kameo. Het zag er goed uit en had wel een leuke gameplay met die verschillende characters, alleen vond ik het doelloos om met kameo zelf door het level te lopen, want die kon haast niets. Daarna ff CoD gespeeld. Het zag er wat minder uit, maar er waren wel wat leuke effecten toegevoegd, zoals wanneer je bijna dood bent of melee gebruikt. De controls vond ik niet echt pretig van CoD, in tegenstelling tot de controller; je kan overal goed bij, hij is heerlijk licht en ligt super goed in de hand. Daarna begonnen gastjes achter mij te zeiken waarneer ik nou eens weg zou gaan (er waren al 3 verschillende gasten naast mij komen staan) en ging ik dan ook maar weg. Ik was vooral te lang bij kameo blijven hangen en had ongeveer een half uurtje gespeeld. Voor de rest zagen het dashboard en de console er gelikt uit en ben ik er erg tevreden over. Alleen jammer dat er van PGR3 en PDZ geen demo's bij zaten, ik wilde namelijk vooral PDZ checken omdat ik daar nog al verdeelde meningen van hoor (van de mensen die het zelf niet hebben gespeeld, degene die dat wel hebben gedaan, zijn grotendeels positief). Ik dacht dat er van PGR3 al een demo opzat, maar dit bleek alleen een filmpje te zijn, waar ik mijn tijd niet aan wilde verspillen omdat ik deze hoogst waarschijnlijk toch al had gezien op internet.

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    WAHA ik wil daar ook op spelen -.- weet je misschien waar ze speelbaar zijn???

16. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    in rotterdam?
    bij de beide MM's en de e-plaza

17. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Mystery X

Haha juist ja... alleen zijn mijn vrienden al 21... dus ik kon niet ff lekker kijken...morgen lekker in me eentje..

18. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Er staan er 2 bij de gameshop Den Haag :) en helemaal rustig. Ik kon er op 1 en een vriend van me op de andere :p wat een heerlijk apparaat!!!

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    bij de makro best !!

vandaag voor t eerst gespeeld .

kameo,cod2,kingkong

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Nog steeds geen demo-pod in Almere of Zwolle? :{

Ben wel benieuwd om dat ding zelf uit te proberen na al de impressies van anderen te hebben gelezen.

Deel Deze Pagina