1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Gamestore Kiosk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 31 aug 2005.

  1. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwolle had hem niet.
    Maar toen ik ging kijken in DEVENTER bleek er al inderdaad 1 te staan bij de Bart smit. Het eerste wat mij opviel was hoe scherp en mooi het beeld was. ondanks dat het gewoon de 23" versie is van samsungs lcd.

    Toen ik dichterbij kwam viel me op dat de 360 best wel groot is maar aan de andere kant ook verschrikkelijk mooi in zijn maagdelijk wit. Alleen de zilvere cd laden komt nog al kitch over.

    naardat de persoon voormij verdwenen was maar gaan spelen. het is ongelooflijk hoe fijn de controller is je pakt hem vast en je vingers vallen gelijk op de goede plaats. minder dan 1 minuut ben je er al gewend aan.

    King kong draaide al dus ik spelen even de t-rex slaan en dan maar rennen. de graphicks zijn werkelijk fantastisch. vooral als je vlak voor de t-rek staat en deze begint te schreeuwen. hierbij komt er een blur effect die perfect wordt weergegeven zonder enige vertraging. ook het water en de mist komt zeer echt over. even lopen schieten dat duurde wel 2 minuten voordat ik dat dor heb maar voor de volgende na mij linkervuurknop is het wapen voor je houden rechter vuurknop is schieten.

    toen maar even call of duty gespeeld.
    ik moet toegeven dit is niet mijn ding maar het zach er wel leuk uit het komt inderdaad in de buurt van een high end pc(battlefield 2). maar dit is ook wel te verwachten dat was de xbox ook in zijn tijd. maar toch had er meer aan worden gedaan in vergelijking met kong.

    Toen maar naar huis gegaan met 1 ding in mijn hoofd. "binnenkort staat er een witte xbox bij me tv"
     
  2. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol heb de lcd 81 cm van samsung zit er dan helemaal bruut uit
     
  3. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen of ik wel naar zo'n demounit moet gaan.
    Ik heb 2 maanden geleden al mijn 360 besteld en kijk daarom ook al 2 maanden lang vol verwachting en met zenuwen uit naar 2dec.

    Ik heb 2dec en 3dec vrij genomen om me letterlijk en figuurlijk helemaal de tiring te gamen! Iedereen hier weet vast hoe het voelt de dag dat je je console koopt je ermee naar huis gaat, de doos 100x bekijkt en niet kan wachten op het moment dat je thuis bent. Eenmaal thuis scheur je de plasic verpakkingen eraf besnuffel en bekijk je hem en sluit hem aan. De kriebbels gieren door je maag, want dit is die eerste ervaring die alle eerste keer dat je er zelf op gamed, je hebt er genoeg over gelezen en genoeg filmpjes gezien maar nu ben jij het die erachter zit en zal ervaren hoe het daadwerkelijk is.

    Ik denk dat als ik al op zo'n demo unit ga gamen dat dit een deel vam mijn hierboven beschreven gevoel afneemt, het is nu nog allemaal zo spannend en 2 dec beloofd een hele mooie mooie dag te gaan worden!

    Ik ben er dus eiegenlijk zelf al uit wat ik doe en laat de demo maar even voor wat hij is!

    Wat jullie?

    O-)
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kwam zo'n ding verleden week tegen... Tsja, dan kan ik het niet laten.
    PGR3 zat er niet in, alleen een demodisc met spellen die ik toch niet ga halen. En dat is het spel waar het bij mij om draait. Verder heb ik zoveel filmpjes gezien, ik weet toch al wat ik kan verwachten. Waar ik het meest benieuwd naar ben is: hoe ziet het er uit op mijn tv? Ik had trouwens alleen King Kong gespeeld. Ik vond 'm niet zo. Trage besturing.
     
  5. Big Papa

    Big Papa Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het hier helemaal mee eens. Ik vind dat gevoel ook geweldig op zo'n launchdag, ik wil er nog helemaal geen game-ervaringen mee hebben van te voren.
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Ik heb hem wel gespeeld in de MM in Eindhoven.
    Maar ik kan je verzekeren, dat ik dat zelfde gevoel straks gewoon heb.
    De spellen, Call Of duty 2, Kameo en King Kong, zijn ook niet de spellen die IK ga halen.
    Dus meaby dat het daar ook aan ligt :).
     
  7. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou wel willen maar bij ons in Rosmalen hebben ze bij de BS niet zo'n ding... maar van de andere kant is het ook wel jammer als je er al gespeeld heb...
    elk voordeel heb zen nadeel
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er al zo'n demo pod in omgeving hengelo/enschede staat? Heb al bij MM in hengelo gekeken van t weekend maar stond er nog niet.
     
  9. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was van de week al een paar keer in de Bart Smit in Zaandam daar staat er wel 1... maar daar staan er ook elke keer ook teveel koters... toen ik zaterdag eindelijk aan de beurt was om die demopod te checken kreeg ik naar me hoofd geslingerd van een van die ouders of ik wel goed bij mn hoofd en of ik niet een beetje te oud was om een spelletje te spelen en dat ik die kinderen lekker moest laten spelen...Shit wat werd ik kwaad! ten eerste die koters komen nauwelijks bij die controller en ten tweede is de 360 niet voor kleine kids gemaakt toch? dit bevestigt maar weer de vooroordelen over gameconsoles die ouderen nog steeds spelcomputers noemen, dat dat voor kinderen is... mijn eigen ouders ook hoor die snappen het ook niet!...ik ben 22 maar ik vind mezelf toch echt niet te oud voor een 360.

    Maar goed ik kwam vanmorgen langs de Mediamarkt Arena te Amsterdam dus ik ben vol goede hoop naar binnen gegaan.... maar nee daar staat ie nog niet!
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je toen daarna gestopt??

    ik had gezegd van wie ben jij om mij te zeggen dat ik te oud ben... en ik had gewoon verder gaan gamen...

    mensen moeten niet praten over dingen die ze niet begrijpen
     
  11. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar bemoeid dat mens zich mee.. Ik ben 28, maar zit echt met smart te wachten op de 360..

    Was zeker weer zo'n standaard z..kw..f
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Sowieso belachelijk natuurlijk dat je niet gewoon kan spelen zonder zo'n kinderachtige (;)) opmerking naar je hoofd geslingerd te krijgen, maar daarnaast zijn mensen rond de 22 jaar juist de personen die veel gamen en het geld hebben om een dergelijk apparaat aan te schaffen.

    Maar goed, dit is maar één voorbeeld van één onderwerp waar mensen zich over uitten zonder er daadwerkelijk iets vanaf te weten. Dit gebeurd natuurlijk overal.
     
  13. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben er wel mee gekapt... ik werd gek van die al die koters om me heen... ik trek me er dan juist wel wat van... maar ja nog een paar weekies en dan staat ie lekker op me kamer...
     
  14. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! :D
     
  15. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Hengelo zou de kiosk ieder moment aan kunnen komen. Ze zeiden dat die Microsoft lui het hele land plaats voor plaats afrijden om die Demopods af te leveren. Ben benieuwd wanneer ik voor het eerst een 360 te zien krijg!
     
  16. Big Papa

    Big Papa Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet zo duur dus :) .
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Echt wel vet dat je meteen demo`s kan downloaden:)

    Ga dat zeker ff doen!
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat me opvalt is dat er best veel gratis demo's zijn _O_
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat vind ik idd wel een Tof Plus punt.
    Al hoef ik de game niet, die DEMO download ik wel ff :).

    Wel zo tof, kan je altijd even zien HOE de game is.

    Dus voor 25 euries heb je 2100 punten.
    En de meeste theme's zijn 150 punten per stuk ? :)
    Wel prettig, want is niet echt duur.

    Kan je straks ook MINDER punten kopen, want om nu meteen 25 euro aan punten uit tegeven....
     

Deel Deze Pagina