/\ Idd, zeer slim in elkaar gezet. Want erg veel mensen zullen hiervan gebruik maken. Wordt dus gewoon geld innen voor MS ! Ook IK denk wel gebruik te maken van die Theme's. Althans, als er een Splinter Cell 4 Theme komt, zal ik die niet laten gaan, aangezien ik dat echt een vette game vind . En tjah, naar die 1,80 kijk ik dan ook niet meer!
Hele relaxte lijst, laat die demo's maar komen. Net als de High Definition filmtrailers, daar heb ik ook wel oren naar
Is misschien al vaker gevraagt, moet hoe kan je die points kopen. Ook via een soort kraskaart die je in de winkel kan kopen?
Het staat ook bij de tekst, maar je kunt een kaart goed voor 2100 points kopen in de winkel voor 25 euro. edit: Te laat
Koop je idd in de winkel. Die punten dus, voor zoveel euro. Ik denk (hoop) wel dat er ook voor mindere bedragen punten verkocht worden. Aan een stuk of 500 punten zou ik voorlopig bijvoorbeel al genoeg hebben. Wil ze namelijk eigenlijk alleen aan Theme's voor mijn Dashboard gebruiken ! Verder niet eigenlijk, of het moet een hele vette download voor een spel zijn. Toch ben ik wel blij dat het nu via die punten kan. Hoef ik niet aan mijn PA te vragen of ik iets mag kopen (wat ik dus NOOIT deedt en heb gevraagd) Maar nu gewoon ZELF in de winkel contant kan betalen, en punten heb. Wordt mijn vader ook niet gek, als ik constant vraag of ik iets voor geld mag downloaden.
/\ WoW, da's dan wel mooi mee genomen . Die gratis demo's vind ik ook een hele toffe extra. Zwaar relaxed, als je twijfelt bij een game. Maar iemand die weet, of je ook voor minder dan 25 euries aan MarketPoints kan komen?
Ik hoop dat ze die demo's ook blijven toevoegen.. Ik vind dit echt een geweldige optie. Nu kan je tenminste eerst kijken hoe een spel speelt. Dit is echt een flinke stap vooruit naar mijn mening.
Die downloadbare demo`s vindt ik ook helemaal te vet Maar krijg je dan niet op de launchdag bijvoorbeeld: Iedereen gaat een demo downloaden.. dat de server of zo dan plat ligt, of het super sloom gaat of zo?
vraag me eerder af hoe lang het downloaden van een demo duurt aangezien die niet echt klein zullen zijn aangezien downloadable content voor bijv. splinter cell gewoon losse maps zijn en de engine en shit niet hoeft te downloaden naturlich
/\ Idd, zal je toch wel even wat tijd voor moeten uit trekken denk ik . Zal ook wel een stuk aan je Internet Verbinding liggen. @ Go Ahead Eagles Ze zullen echt wel goed voorbereid zijn. En ik denk niet dat wanneer jij hem hebt aangesloten, als eerste denkt, "Laat ik eens een Demo downloaden", dan wil jij wel wat anders spelen . Maar kans dat alles DOWN gaat lijkt mij niet.
Je hebt waarschijnlijk (nja zou stom zijn als het niet zo zou zijn) verschillende servers. Als jij content wil downloaden log je in op een speciale download server, je word dan geleid naar de server die het minst gebruikt word. En ik neem aan dat Microsoft wel een zooi van die krengen heeft.
Heb vandaag voor het eerst een Xbox 360 aangeraakt. Eerste wat me opviel was dat de controller gewoon ontzettend goed vasthoud. De knoppen voelen vertrouwd aan en je kan overal goed bij. Had eerst even King Kong gespeeld, ik moest een persoon beschermen van de T-Rex terwijl hij een deur probeerde open te maken. Ik wist niet hoe dit moest dus hij ging dood. Daarna even Kameo gespeeld, het spel speelt erg fijn. Ik kon het alleen niet erg goed, ik haalde steeds de aanvalsknoppen en de transformatieknoppen door elkaar. Ben erg blij dat ik even heb gespeeld, ik weet nu wat ik ongeveer kan verwachten op 2 december.
Vandaag bij MediaMarkt Alkmaar eindelijk mijn eerste game ervaring gehad met de Xbox 360 en ik ben zeer tevreden.. Beetje filmpjes gekeken en Kameo gespeeld.. Ziet er goed uit en speelt lekker weg.. Komt zeker in mijn verzameling.. Verder nog COD2 gespeeld. Zag er toch ook erg goed uit, alles wordt zonder problemen weergegeven wat betreft schokken ed, als ik dat met mijn PC versie vergelijk is dat toch wel positief.
Yes de eerste game kiosk is ook in Zwolle gespot. Namelijk in de Entertainer en natuurlijk niet bij de mediamarkt. Ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat ze hem gewoon achter hebben staan om tijdens de pauzes te spelen. Btw:alleen de controller aan geraakt hij stond uit