1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Gamestore Kiosk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 31 aug 2005.

  1. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag vol goede moed naar MM Heerlen geweest, kom daar aan.. en géén Xbox 360 =( Jammer...
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Whahaha, als ze je Dát zouden flikken :cool:!
    Maar komt wel goed denk ik, al mogen ze idd wel opschieten, heeft anders ook geen nut meer.
    Aangezien je hem over 2 weken al op je eigen kamer hebt staan.

    Wel minder, dat ze bij die ene winkel hem uit hadden staan.
    Niet gevraagd of ze hem aan konden zetten?
     
  3. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag fftjes cod2 gekeken en gespeeld voor 3 min.
    De demo ziet er niet zo indrukwekkend uit.
    De reden dat ik maar 3 min gespeeld heb is dat die winkel eigenaar zich er behoorlijk aan ergert als een jongen puur voor die xbox binne komt stappen:D.
     
  4. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach die eigenaar moet zich niet aanstellen, als hij over 2 weken 400 Euri aan je verdient ergert hij zich ook niet aan je. :{
     
  5. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het hem juist ik kom er alleen voor die 360:D ik koop hem bij de mediamarkt.
    Daar weet ik tenminste zeker dat hij hem heeft op de 2e.
    Bij die winkel wou ik psp spellen kopen ja ik krijg ze morgen ja ik krijg ze overmorgen en zo ging dat door.
     
  6. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt van mening dat het Live- en Marketplacegebeuren ervoor gaat zorgen dat Microsoft met de 360 de PS3 bij de ballen heeft. Het is zo neteslim van ze om een bredere functionaliteit te bieden..

    Misschien moeten we het anders gaan zien. Sony was altijd de winnaar van de hardcore gamer consoles..

    Microsoft is de winnaar van de next-gen waarbij de concurrentie zich nog lang achter de oortjes zal krabben. Next-Gen is niet alleen gamen. Next-Gen is veel meer. MS heeft dat ERG goed begrepen..

    Ik ben 31 maar heb nog nooit zo enorm naar een nieuw speledingetje uitgekeken. Zelfs een nieuwe dikke auto kan daar niet tegenop!

    Dit witte bakkie wordt het HELEMAAL! :)
     
  7. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ikheb hem ook getest.. weliswaar Call of duty..

    damnz wat een super beeld en speelt heel erg lekker

    maar goed ook bij mij stond er zo een kleine rat voor die ik het liefst naar de andere kant van de mediamarkt wou schoppen...

    ik had echt zoiets van waarom speel je... je koopt hem toch niet... ;)


    haha grapje hoor..

    nee ik heb niet te lang gespeeld omdat ik dacht van dan blijf ik er helemaal verslaafd aanhangen
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat deed die ''kleine rat'' dan 8)
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox is juist Hard-Core
     
  10. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    smischein is het al gevraagd maar heb het niet meer zo gevolgd laatste tijd maar staat er al eentje bij MM in A'dam??
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    die kleine rat... wou er gewoon niet af... van die console... snapje zwaar irritant.. en dan heb ik zoiets van als je nog beetje kan gamen kan ik nog wel even wachten maar die gast schoot gewoon in de lucht tegen muren aan... nou ja het zal wel...


    snapje irritant... maar na 3 x vragen ging hij weg omdat zijn mammie uitgewinkelt was in de mediamarkt
     
  12. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was maandag nog bij de Media Markt bij de Amsterdam Arena en toen stond ie er niet...
     
  13. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger in de tijd van de 16 bit SEGA had je ook al demopods, zo ben ik zelfs nog eens aan een gratis spel gekomen.
    Ging ik samen met een maat van mij Amsterdam in stond er ergens midden in een winkel een demopod met de game gewoon onbeschermd te draaien.
    Stonden er vier gastjes te spelen met een game die ik nog niet had.
    Ik tegen die maat van mij '' he, dat spelletje heb ik nog niet'', dat was volgens hem niet zo'n probleem.
    Hij loopt gewoon naar die gasten toe met de legendarische opmerking '' jongens het spel is afgelopen'', en trekt de game uit de console en loopt gewoon rustig de winkel uit, die gastjes totaal versteend achterlatend.
    Dat waren nog eens tijden, nu ben ik niet slecht meer en koop ik mijn games weer gewoon.
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Dimiplus in Groningen en Doetichem staat ook een Xbox 360.
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag dan eindelijk kennisgemaakt met de nieuw box. Bij de Makro in best stonden 2 van die kleine kleuters te spelen. Dachten dat ze het helemaal waren in COD2.. Telkens als die gast dood ging dat ie dat ie goed bezig was:|.
    Nja, zelf bakte ik er ook weinig van aangezien dat spel zo korm als het maar zijn kan is. Schiet je gericht op een vijand gaat ie na 2952952 x schieten niet dood. COD2 is gewoon een waardeloos spel, nja, heb het pas 2 minuutjes gespeeld ofzo en als ik nu al zo;n verwachting van het spel heb dan doe je als spellenmaker toch echt iets verkeerd.

    Dat Samsung scherm is trouwens wel vet mooi:eek:
     
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt denk ik aan jou! Je kunt vast niet zo goed richten :+ :p Het spel heeft volgens mij nog de hoogste gemiddelde review score (staat op het games forum)
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nja vreemd:p, Wat ik wel vind is dat je niet echt mee telt. Dat was bij deel 1 al, je schoot wel, en soms ging er iemand dood.. Maar als je niet zo schieten zou je er ook wel komen. Althans dat idee had ik bij deel 1. En na 2 minuutjes kiosken had ik dat weer.. jammer.

    Verder is dat ding wel vet, Ik probeerde Kameo te laden maar dat duurde iets te lang dus heb ik op die reset knop gedrukt, grappig om dat te zien:p
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Ik denk toch echt dat je dan niet recht schiet :p.
    Oké, met zo'n Tompson Gun schiet het niet altijd op neej.
    Maar pak je die Rifle, dan kan je wel precies op het hoofd schieten hoor, waardoor de persoon meteen neer valt.

    @ IceDwight

    Ik ken het, zwaar irritant.....
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    eindelijk is hij hier...

    heb gister 30 min mogen spelen met cod

    ownage
     
  20. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat vind ik juist zo vet aan dit spel. Jij bent slechts en kleine schakel in een groter geheel. Dat maakt het realistischer.
     

Deel Deze Pagina