1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Gamestore Kiosk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 31 aug 2005.

  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja, zo kun je er ook over denken. Ik vond het bij deel 1 al niks(daardoor), en bij deel 2 ook niet:).

    @MYSTERY X, nope met die rifle.. Ik gok dat ik ongeveer 10 meter van die gast af stond (begin van het level, zitten gasten in ramen zeg maar). ik heb zeker 10 x op die gast geschoten, gebeurde niks. CoD is niks voor mij..

    Wat was het 3de spel trouwens? King Kong ofzo hè?
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb het gespeeld jah, en je bedoelt dus als je net uit de AUTO jumpt?
    Dat die mannetjes idd boven op het balkon en in ramen zitten?

    In elk geval, is het schieten idd soms wat minder, aangezien je vaak zoals je zegt niet gauw raak schiet.
    Ook ik vind CoD niets voor mij, maar toch lijkt het mij wel een goede game als je van OorlogsShooters houdt.

    Kameo en King Kong zijn idd de anderen te spelen spellen!
    Straks komen er waarschijnlijk nieuwe Demo Dvd's, waarop dan weer meer andere spellen die te spelen zijn!
     
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist dan even bij de MM in alkmaar gespeeld, er stond zowaar niemand bij dus ik kon effies testen. Wat wel jammer is dat de controllers op knie hoogte hangen dus echt relaxed spelen was er niet echt bij. Maar hoe dan ook effies kunnen testen en het zag er erg relaxed uit allemaal maar kan niet wachten tot ik onderuit gezakt op de bank kan spelen.
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, dat was/is zeker kut. Vreemd aangezien de doelgroep toch wel 16 ~ 30 jaar is. niet 7 ~ 13
     
  5. Die dingen waar de controllers aan vast zitten zijn wel redelijk flexibel. Dus je kan hem wel gewoon naar goede hoogte omhoog trekken.
     
  6. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet als je bijna 2 meter bent zoals ik!
     
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dat heb ik dus ook.
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vorige week zaterdag wilde ik even de Xbox 360 checken bij Media Markt in Rotterdam Alexander. Na 40 minuten wachten ben ik maar verder gelopen.... Iedereen wil natuurlijk ff op dat ding spelen, maar sommige gastjes blijven er maar achter staan, zelf als staat er nog zo`n lange rij achter hen.

    Dus vandaag een nieuwe poging gewaagd! Gewapend met de afstandsbediening van m`n tv, op naar MM. Het was gelukkig niet zo druk dit keer dus dat viel weer mee. Er stonden slechts twee gastjes achter. Ze bleven alleen doodleuk ruim een half uur staan. Inmiddels had er zich achter mij een aardige rij mensen gevormd die ook even wilde gamen. Gastjes kijken achterom van 'val dood wij staan hier ja'. Plotseling gaven beide schermen zwart beeld en ging het rode power lampje branden op de tv. Na wat schelden in hun eigen taaltje liepen ze weg. En toen gingen beide schermen ineens weer aan :eek:.

    Ik heb even 5 minuten Kameo gespeeld en wat zag dat er vet uit zeg! Nu ik er zelf even op heb kunnen spelen kan ik helemaal niet meer wachten tot 2 december :cool:.
     

  9. Gewoon wat harder trekken:D
    Ik ben zelf 190 en het ging prima.

    Maar zowiezo, straks draadloos en op de bank is 10 x beter natuurlijk.
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig, prachtig!!! _O_
    Wat een oplossing!
     
  11. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook meegemaakt. Kei irri, maar wel goed dat er toch een soort van 'beveliging' op zit voor mensen die te lang achter de Xbox 360 staan.

    Moet dit er zo nodig even bij gezegd worden of zo?!!?
     
  12. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet?
     
  13. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dat nergens voor nodig is. Voegt dit iets toe aan het verhaal dan? Zulke opmerkingen kunnen net zo goed weggelaten worden, want niemand heeft daar iets aan.
     
  14. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist wel. Hij geeft aan wat zijn actie terweeg bracht bij die twee gastjes.

    Geweldige actie trouwens Arjan!
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, heel netjes :p.
    Niemand ie het heeft gemerkt of wat?

    Wat maakt het nu uit, MS Smith dat hij die Zin erin plaatste?
    Dat is toch, wat dat soort gastjes op dat moment doen, gewoon even Humor van in zien :)!

    Maar idd vaak wel Asso dat mensen, HOE lang de rij ook achter ze is, gewoon door blijven gamen.
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb vandaag even 4-6 minuten gespeelt bij de Entertainer in Zwolle. Hoefde niet zo heel lang te wachten, maar direct toen ik bezig was stonden er al weer wat mensen omheen dus ben ik maar niet te lang gebleven. Iedereen die die winkel binnenkomt kijkt automatisch de rechterhoek in waar de kiosk staat. Erg veel mensen die geïnteresseerd waren.

    Heb COD2 kunnen spelen, maar daar niet zoveel over te vertellen. Heb de demo thuis al gespeeld en wist dus wel wat ik ongeveer moest verwachten. Desondanks onder de indruk door de extra effecten en de LCD TV etc.

    Controller was anders dan ik had verwacht. Ik wist dat hij kleiner was dan de S, maar was voor mijn gevoel wel erg klein geworden. Ik heb natuurlijk maar zeer kort in de hand gehad en hij zit nou net echt op de meest ideale plaats om hem vast te houden. Dus ik kan er nog geen oordeel over geven verder. Vond de zogenaamde 'bumpers' op de achterkant van de controller erg handig en absoluut een verbetering t.o.v. de witte en zwarte knoppen. De console zelf was (ook al) kleiner dan ik had verwacht, maar heb daar uiteraard geen problemen mee. :)

    Toen ik klaar was zag ik dat de persoon die na mij ging de guide button gebruike om het menu te laten zien aan z'n maat. Stom van me dat ik daar niet aan gedacht had om zelf even te bekijken, maar ik daar had ik sowieso niet echt de tijd voor. Wel heel even de dashboard bekeken en was allemaal onder de indruk.

    Dus eerste indrukken (zeer) positief wat betreft COD2 op de 360 en de hardware zelf. Alleen heb ik nu nog reserveringen over de controller. Kijk uit naar de GameXpo om de 360 weer te kunnen 'previewen'. :cool:
     
  17. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Het voegt wel wat aan het verhaal toe namelijk dit, dat er hier kneuzen in Nederland rondlopen die als ze hun zin niet krijgen gaan lopen janken in hun eigen taaltje, dus dan is het niet triest dat je een half uur moet wachten maar extra-triest, amen.
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    @Xiroke, Jammer dat die Guide button niet veel doet/betekend bij de demo pods. PErsoonlijk vond ik het ook "lang" duren voor dat ding er was.
     
  19. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou vandaag ff de nieuwe box aan m'n pa demonstreren, wij in de stad bart smit in, ja hoor daar stond ie, maar dus wel mooi uit.. wij naar de eplaza.. same story, zetten ze die dingen neer, vervolgens willen ze ze niet aanhebben om het kleine grut te vermijden? zet hem dan bij mij thuis.. -___-
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Of je vraagt even of ze 'm aan willen doen, of je drukt op de reset knop?
     

Deel Deze Pagina