1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Gamestore Kiosk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 31 aug 2005.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Met normale tv's [zonder de ee's] heb je ook goede en mooie kwaliteit. Het blijft een krachtige console. Op een HDTV is het gewoon allemaal net ff wat mooier en scherper. Loop maar is een elektronicashop binnen en vergelijk een "gewone" tv met bijvoorbeeld een LCD tv en een HDTV. Er zit verschil tussen, maar je kunt niet zeggen dat het écht lelijk is op een LCD of gewone tv.

    Ik twijfel trouwens of je zo'n pod vaak gaat zien in de winkels. Lijkt me nogal duur, en om dat nou alleen voor het testen te hebben....[gaat toch hard beschadigd worden].
     
  2. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em nu ook net gereserveerd!! 8)
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die Gamestore wel in mijn kamer 8)
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet wat jij van een HDTV verwacht, maar ik adviseer je toch eens om de HDTV thread hier door te lezen ofzo. Op elke tv, maakt niet uit wat voor een, al is die zwart wit, zijn de grfx van de games even mooi. je ziet ze alleen op een andere resolutie, waardoor alles wat scherper word.

    @wooffa: zoiets kost een winkel niks, dat krijgen ze van MS. Is reclame voor ze hooor ;)

    verder, mooie stand :)
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox360 ziet er inderdaad op een gewone TV ook heel mooi uit, maar toch ga ik sparen voor een HDTV, omdat hyet dan gewoon _O_ is.

    En ja, we gaan alle demokasten voorzien van HDTV's en er komen er best veel naar Nederland, voor de winkel gratis, voor MS mega poepie duur.
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ew, nooit geweten. Toch eigenlijk héél erg logisch nu ik erover nadenk. Dan valt het me erg tegen dat ik zo weinig pods van consoles/handhelds zie in mijn omgeving. Ik hoop dat er verandering in komt met zo'n mooie, coole en luxe pod van Xbox 360.
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, om nou de hele tijd te staan lijkt me ook niet echt fijn.
     
  8. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goed nieuws :D kan niet wachten wanneer ze hier zijn ik wil toch eerst eens testen op een HD-TV voor dat ik er zelf een over weeg!
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat komt omdat MS maar een bepaald aantal van die Pods in nederland verdeeld, ik bedoel, tis voor MS niet gratis :p
     
  10. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel erg vet die kasten..en tuurlijk staan die gewoon weer overal waar de oude xbox kasten ook staan. vraag me alleen af hoelang die schermen er zo bij blijven staan..

    Goeie reclame voor Samsung. Samsung is toch al lekker bezig laatste tijd om midden in de belangstelling te staan. Wat ik totaal niet erg vind.
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn omgeving is Eindhoven. Dus ik denk dat er daar ergens wel een mag staan, toch?

    Het kan ook zijn dat ik gewoon nooit goed opgelet heb though...
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn hier in hoorn met een week kapot.. Daar ben ik van overtuigd, met al die 'gangsters'... Die het lollig vinden om dingen te slopen..
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    dacht het niet hoor
    /me huurt een busje en zoekt de intertoys in hoorn op op de kaart
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn met een week weg, ontdek ik net :+
     
  15. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    He he, een memory card slot? Voor de armere gamers, zodat ze iedere keer terug kunnen komen?:p

    Maar goed, de psp stond ook al een week voor de release in de winkels , zal met de 360 ook wel zo zijn.
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, de kiosken hebben dit keer een MC slot omdat er speciale content opstaat, die alleen via een kiosk te verkrijgen is. Dus dat haal je dan met je MC der vanaf en pleur je op je eigen doosje :)
     
  17. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het komt er eigenlijk op neer. Koop een MU en krijg special content voor de 360 dat je maar 3x gebruikt :p een truuk dus om een HD en een MU te kopen!
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Truc om een MC te kopen ja, geen HDD :p die ken je daar der niet op doen.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ze willen dat je MC's gaat kopen :)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik koop geen MC's. Hoef niet zo een uitstekend ding op de console, terwijl controllers ed draadloos is.
    Vind het nog steeds jammer dat ze dat zo hebben opgelost en er geen ander plekje voor hebben gegeven, of achter het klepje hebben verborgen. :mad:
     

Deel Deze Pagina