Deze gaan we binnekort al veel zien, ik in ieder geval aangezien begin november in New York zit hoop dat ze wel al eerder in NL staan maar goed in ieder geval lekker xbox 360-en in NY!!! Met de release binnen 11 weken rijst de vraag naar de Xbox 360 steeds meer en meer. Niet weg te denken in de aanloopperiode voor een consolelaunch zijn de zogenaamde demopods, waarop je al een vleugje kan proeven van de aankomende console. De Amerikanen kunnen vanaf 12 oktober eindelijk hun beslag leggen op de demopods. Vanaf die dag zullen vele gameshops in Amerika zo'n demopod ontvangen van Microsoft.
ik hoop dat ze ook in nederland komen (voor de gameshops met je slaapzakje daar hele dag gamen als zon klein kind vraagt of ie ook mag keihard afsnauwen )
Vet! Wat zou ik graag PGR 3 willen spelen . Damn echt relaxt. Laten ze die dingen ook alvast in de EU neer zetten
http://www.kotaku.com/gaming/xbox-360/more-walmart-kiosk-images-132072.php http://www.kotaku.com/gaming/xbox-360/hands-on-xbox-at-walmart-132071.php Nog meer Hopelijk komen ze binnenkort ook hier
Deze staat er nu dus een in de MEDIA MARKT van Eindhoven. Die overigens vandaag is open gegaan . Alles is daar al klaar voor de Xbox 360. De stands, rekken dus, staan vol met Project Ghotham 3 en Kameo doosjes. Ook staan er Plaatjes van Accesoires, hoe ze komen te staan met de Launch . Helemaal klaar. En er staat nu dus ook zo'n uber ding, met een Xbox 360 en 2 controllers eraan. Deze is te bespelen vanaf 27 oktober stond erop Dus wat gaan wij doen op 27 oktober ?
Die pods stonden ook op EA World, ze zijn inderdaad erg mooi. Die HDTV's van Samsung die doen goed hun best
Ik blij. wrm. 3 X360 pods in eindhoven Mediamarkt dat segt wel genoeg sullen wij tegen elkaar spelen in ga er op de 27 ook naar toe
Ik ga 27 oktober zeker ook naar de MM in Eindhoven.. Gister heb ik de 360 even bekeken , en geloof me; Die controllers liggen zwaar relaxt in de hand Ook de 360 zelf is mooi, mooier dan ik had verwacht aan de hand van de plaatjes.
Jups, die zijn het precies . @UmbraAlias Zkers, dat die controllers prettig zijn. Alleen ze zijn KLEINER dan ik had verwacht gek..... Ook vraag ik mij de functie van die X af.... Klein bol knoppie is het eigenlijk.