Xbox 360 Gamestore Kiosk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 31 aug 2005.

  1. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had geen fototoestel bij me:cool:

    Maar ik heb er vandaag wel op gespeeld als 2e consument van heel Europa8)
    Het ziet er allemaal geweldig uit, vooral de knop dat je in 1 keer naar het dashboard gaat is tof:+
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    liep jij in je xbox shirt :cool:
     
  3. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    net zoals al die ps2 in het begin waaren geen knuppeltjes meer enz... :'-(
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    WoW, jah zkers }:]
    Ik was er ook, rond 12 uur. Alleen stond er toen pas eentje aan, en waren ze de andere 3 aant instaleren.

    Ziet er NIET normaal TOF uit. Zitten allerlei DEMO's van spellen op, die je in zo'n BLADE kunt selecteren.:eek: .
    Grandioos prachtig waren de spellen.
    ZEER IRRITANT, want die gast die het installeerde, liep daar met 3 xboxen onder zijn arm.......

    Ik kreeg vreemde neigingen om hem iets aan te doen:+
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehe lol .. maar waarom zijn jullie allemaal een foto toestel vergeten .. opdracht ... ga morgen terug en schiet plaatjes :9
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Eigenlijk wel hé.
    Maar we moesten naar de Atletiek baan in de Stad (ik doe CIOS, Sport Opleiding) hierdoor kwamen dus langs de Media Markt, en herinnerde ik mij opeens dat de Xbox 360 aan zou staan:cool: .
    Dus gelijk naar binnen en jeps, hij stond aan.
    Maar had geen foto toestel bij.

    Morgen dat ik MEABY terug ga :p.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Ja joh die gasten lopen te rukken en te trekken aan die dingen alsof het niks is. Vind ik zo zonde. Dat doe je thuis met je eigen spullen toch ook iet??? begrijp dat echt niet hoor. Dat mensen zo met andermans spullen omgaan.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er nog geen foto's of reviews van mensen die er op hebben gespeeld?
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kort Reviewtje? :p
    Vandaag dus naar Eindhoven gegaan,en daar eindelijk De Xbox 360 LIVE aangezien.
    Eerst even over het XboxDashboard.
    Dit zag er namelijk ERG aantrekkelijk uit, leuke kleurtjes en tof uiterlijk.
    Hierdoor is het niet al te moeilijk denk ik, om van Punt naar Punt in het Dashboard te komen.
    Op DEZE Xbox 360's stonden de Games dus al op de HD. Aangezien je in het Dashboard de verschillende Games kon aanklikken.
    Zodra je dit deedt, kwam er een scherm met daarop of hij Speelbaar was of alleen een Filmpje.

    De Demo's van Call Of Duty 2, Kameo en King Kong heb ik gesien.
    Call Of Duty 2, was erug mooi, en geeft ook echt de oorlogs sfeer mee.
    Er vallen dooien om je heen terwijl je door het level heen baggert, overal klinken geweer schoten en zie je ontploffingen van granaten.
    Verder ziet het Totaal plaatje er dus SUPER uit.

    Kameo, niet mijn Game, maar toch even gekeken. Ook deze game ziet er toch wel TOF uit, en overtreft mijn verwachtingen van deze Game. Ik dacht dat het een saaie, standaard platforme Game zou worden.
    TOTAAL NIET DUS!!!
    Ook veel Actie, met toffe rustpunten. Je kan je zelf dus in dat Blauwe dingetje veranderen, waardoor je naar speciale punten kunt komen.
    Ook de Vijanden waren TOF gecreërd. Dus mooie draken en mannetjes die erop zaten.

    King Kong, heel even gesien. Deze game was pas mooi zeg!
    Het onweerde in de Demo, en je moest weg rennen voor een T-Rex. Grafisch prachtige game, alleen viel deze Demo een beetje tegen, aangezien je alleen weg kon rennen.
    Hij was dus ook vlug afgesloten.

    Kleine samenvatting: Alle games waren in elk geval SUPER mooi, geen twijfel over.
    Ook ziet het Dashboard er ERG strak uit, en is die aantrekkelijk en perfect gemaakt.
    Het ziet er niet onoverzichtelijk uit, waardoor je het gevoel krijgt dat je iets moet doorspitten voordat je in een bepaald menu komt.
    Dat dus totaal niet.

    Oftwel, ik zou erg BLIJ zijn, als dat pronkstukje, op 2 December EINDELIJK op mijn Kamertje staat ! :D
     
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor je review Mystery X. Heel positief, dus ik ben blij.

    Echter: wat jij gezien en gespeeld hebt komt wel degelijk van een disc af en niet van de HD. Tevens heb jij daardoor niet de echte dahsboard gezien, maar iets wat daar op lijkt. Het echte dashboard gaat niet zo diep met zo veel keuze binnen keuzes. Tevens kun je hier kiezen tussen de verschillende games, omdat die dus als demo op de disc staan. Normaal heb je dus ook niet zo veel keuze, je speelt gewoon de game die in je drive zit.

    De bedoeling van de demodiscs is in de toekomst dat ze meer doen dan enkel games tonen. Hij dient je ook te helpen bij beslissingen wat jij als gamer nodig hebt en wat niet, hij geeft uitleg over Xbox Live, er zitten (in de toekomst) downloadables op, etc. Ofwel de demo's zijn veel interactiever en diverser dan wat we nu gewend zijn van demokasten.

    Winkels krijgen ook geen sleutel meer om de demokast te openen. Je kunt dus enkel de demo spelen van de disc die wij er in stoppen. Dit voorkomt tevens dat er randgroepjongeren komen die hele games staan uit te spelen achter de kast.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    MrX, is er al bekend wanneer andere winkels demopods krijgen? Of vanaf wanneer deze geleverd gaan worden?
    Bijvoorbeeld Media Markt in Rotterdam?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alle media markten krijgen er één en ook de andere winkels ... binnen een aantal weken is alles uitgerold :)
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, bedankt.
    Ga ik vanaf morgen elke dag langs Media Markt, moet toch zowat elke dag 25 minuten wachten op de trein. :)
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Media Markt is de enige winkelketen die de Kiosks (voorlopig) krijgt?
     
  15. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag ook maar even langs de Media Markt in Eindhoven geweest om de 360 te testen. Heb er twintig minuten voor gefietst maar het was het zeker wel waard. Het eerste wat ik opmerkte was dat de 360 zelf er erg fraai uitzag en de demopods uitgerust met Samsung HDTVtjes waren ook mooi.

    Call Of Duty 2 was echter niet zo mooi, dat kwam vooral door de vele karteltjes... het speelde wel als een droom maar het zag er niet veel beter uit dan op mijn PC die toch zeker niet het nieuwste van het nieuwste is. Ik hoop dat in de final build die extreem storende kartels verholpen zijn.
    Het was overigens ook wel even wennen aan de nieuwe controller die nog een stukje kleiner als de Xbox S-controller aanvoelde.

    Kameo was grafisch een stuk beter als COD2. De gameplay was grappig en makkelijk en het was leuk om te transformeren in verschillende wezens.
    Ook de cinematics waren erg gelikt. Ook al is het niet echt mijn soort game, het zag er in ieder geval mooi uit en het speelde erg lekker.

    King Kong is een van de vaagste games die ik ooit gezien heb. Het zag er wel indrukwekkend uit maar ik had echt geen idee wat ik moest doen en de gameplay was alles behalve relax.

    Ook heb ik de dashboardfuncties (voor zover dat mogelijk was) een beetje uit kunnen testen. Is een hele verademing ten opzichte van hoe het nu bij de Xbox 1 geregeld is. Stuk gekleurder en gezellig en ook nog gemakkelijker.

    Al bij al was het zeker tof om op de 360 te spelen maar ik had om eerlijk te zijn toch een klein beetje meer verwacht. Niet echt een WOW-gevoel om het zo te zeggen. Misschien verwacht ik altijd iets teveel...
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben vandaag bij Media Markt in Rotterdam Alexander geweest en daar wisten ze nog helemaal niks over demopods.
    Die gozer vroeg zelfs: 'Demopods, huh, komen die er dan?'
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  17. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die gast van ms (?) stopte er een demodisc in en daarvan af leest de xbox die demo's. Dat is dus nieuw, een cd erin en toch in het DashboardO-)
     
  18. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn het 26'' of 23'' samsung schermen
     
  19. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog andere winkels waar de 360 demo pod is gespot? Alleen bij de MM in Arnhem en Eindhoven is hij aanwezig toch? Ikzelf ben afgelopen donderdag naar MM Utrecht geweest, en daar hadden ze hem nog niet staan!
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ze vanaf maandag worden verscheept door heel nederland, en kan het twee weken duren voordat het hele land ze heeft.
     

Deel Deze Pagina