1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Gamestore Kiosk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 31 aug 2005.

1. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of media markt breda er al één heeft?

2. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook in Eindhoven met de 360 gespeeld afgelopen donderdag, ik vond (net als anderen) COD 2 er niet echt mooi uitzien. Modellen en textures ed. zagen er supervet uit, alleen dus superveel kartels waaruit ik opmaak dat de anti-aliasing nog niet aanstaat in deze build. Kameo en King Kong zagen er veel beter uit, al kon ik hier ook nog wel enkele kartels ontdekken dus alles is nog niet optimaal. Alle 3 de games spelen heerlijk weg, die controller is echt de shit. Zsm zelf checken als je de kans hebt ;)

3. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    MM in Alphen a/d rijn heeft er ook nog geen 1:p

4. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    nope Breda ook niet dus, of als ik deze week tijd heb ff naar eindhoven of paar weekjes wachten

5. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou als zwolle er 1 krijgt dan krijgen we er in DEVENTER er wel 2

6. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dag,

Vandaag ook even bij de MediaMarkt in Eindhoven geweest en voor het eerst met eigen handjes/oogjes de Xbox360 mogen betasten/aanschouwen.
    Wat een heerlijk apparaat, graphics zagen er gelikt uit alleen kon je zien dat bij Call of Duty 2 nog geen anti-aliasing is toegepast maar het betreft hier dan ook nog een demo-versie. De andere 2 demo's (Kameo & King Kong) zagen er schitterend uit, wel ben ik zeer benieuwd naar de gameplay van King Kong omdat dit nu nog wat wazig overkwam.

Verder was de Xbox360 mooi vormgegeven alleen viel het me op dat hij toch nog redelijk groot was, er langs stonden namelijk een aantal normale xbox'en en de grote van de Xbox306 verschilt niet veel met de Xbox.

Al met al weer een ervaring rijker! Nu nog aftellen tot 2 december en voor die tijd nog een mooi lcd'tje op de kop zien te tikken.

Groeten,

Bart.

Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat boeit het formaat nou weer :) Hij hoeft niet in je jaszak te passen ;)

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ook Call Of Duty 2, vond ik erg mooi qua graphics hoor :).
    En idd, de DEMO van King Kong is nu niet gelijk de Beste Demo die ik ooit gespeeld heb.
    Al met al zkers gaaf jah, dat het nu mogelijk is om op de Xbox 360 te spelen in Eindhoven.
    Maar hijs kleiner dan de Xbox hoor, maar idd niet erg veel, maar dat wist je toch.
    Wat dacht je, daar staat straks een GameCube formaat?! ;)

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

Kga volgende week naar de MM in eindehoven. Kan ik gelijk daarna ffies filmpje pakken @ Pathé

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar ik vind je redenering wel de stomste die er kan zijn... Microsoft wil laten zien waartoe de Xbox 360 in staat is, natuurlijk gebruiken ze dan een HDTV. Waarom zou je de console minder laten presteren. Omdat jij thuis geen HD-scherm hebt staan.. Ik heb die wel en ik wil in de winkel zien wat ik straks thuis kan verwachten. Je klaagt toch ook niet als Versatel in een winkel pronkt met 20mbit internet terwijl jij thuis nog ISDN hebt? De techniek schrijd voort en als jij daar niet in mee wilt gaan is dat jou probleem maar waarom zou Microsoft niet mogen laten zien wat ze kunnen?

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook even bij de Mediamarkt in Eindhoven geweest. Daar staan nu 3 Xbox 360's die speelbaar zijn. Heb alle 3 de demo's even geprobeerd. Grafisch vond ik King Kong het mooiste, daarna Kameo en als laatste CoD2 die duidelijk nog geen gebruik maakte van AA. Maakt het spel echter nog niet slecht want ik vond CoD2 wel de vetste van de 3, erg gaaf om te spelen. Alleen jammer dat het dezelfde demo als op de PC was, die had ik namelijk al gespeeld. Kameo zag er ook erg goed uit, speelde lekker maar helaas niet echt mijn type spel...

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dude......8) Neem ff de tijd om mijn post in de juiste context te lezen aub....
    Dan zul je zien dat ik ook in het bezit ben van een High Def TV_0/
    En dat jou post door mij geschreven had kunnen zijn;)

Ik heb meer geschreven dan alleen de post die jij quote....

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde post gequote... Foutje :eek:

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dan kan je toch <- Terug of de quote wissen?

Anyway, ik moet toch een nieuwe muis hebben en de MM is dichtbij.

Muis uitzoeken: 1 minuutje. Op de X360: Onbetaalbaar + zo lang als het mogelijk is :+

Want mijn andere muis is kapot en nu moet ik het effe met zo'n witte bijna vierkante muis + geen scroll wiel + niet optisch = F**king !@#$ muis

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    back to basic supahmaster 8)

niet zo aanstellen ;)

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Okay;)

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Xbox 360 filiaal units in Nederland

www.360nieuws.nl

Erg goed nieuws dit. Hopelijk staan ze binnenkort ook in Rotterdam.

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Heerlen moet nu komen! Wij hebben super veel live-gamers!

19. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Wij krijgen hem hopelijk deze week (Replay Videogames in Leiden)..

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er nog andere plaatsen in het land waar de kiosk's zijn gespot? Is er geen lijst wanneer en waar de kiosk's komen?

Deel Deze Pagina