/\ Het is niet de Éérste GameStore in Nederland een Xbox 360 Demo Unit neer zet. MM in Eindhoven, heeft hem namelijk al een klein weekje staan. Maar prettig om te weten, dat het nu een beetje op gang komt!
Staat ie nou in Arnhem. Ik woon namelijk in Alkmaar en heb niet veel zin om helemaal naar Eindhoven te rijden. In Alkmaar verwachten ze hem binnen 1,5 week. Laat ff horen...
Kan natuurlijk ook . Al moet ik zeggen, dat ik toch wel blij ben, dat ik even Call Of Duty 2 heb mogen spelen! Even proeven mag toch wel?
Ik vind het maar een beetje raar dat de MM in Eindhoven er al 1 een weekje heeft staan, en vervolgens alleen maar in doetinchem er 1 is gekomen. Konden ze niet 1 dag na Eindhoven ze door heel nederland heenzetten?
/\ Is gewoon allemaal gedaan, omdat hij net open ging. Nu blijft dit natuurlijk mensen trekken . Slimme zet. Waarom ze nu nog altijd niet overal staan, weet ik niet waarom dat is. Zal wel omdat ze ze nog allemaal moeten verschepen enz. ofzo? En tjah, ik heb gewoon geluk dat ik vlak bij Eindhoven woon!
Vanmiddag ook even de 360 getest in Eindhoven. Moest toch nog even een printer kopen CoD2 zag er zeer cool uit! Toen ik kwam stond er bijna niemand..toen ik ging stond er een hele rij te wachten!
Ook nog eens jah . Wel gaaf dat er nu dus 3 staan. Jij er dus ook geweest Rivanov? Verder vind ik de controller echt prettig spelen, gewoon zwaar relaxed ook die schouderknoppen die eerst zwart en wit waren.
nog net geen zin om met de trein erheen te gaan, duurt me iets te lang (ong. 1,5 uur). Maar ik wil PD spelen en ga nu ook al niet naar de gameplay
Ik weet niet af het al verteld is, maar er staan nu ook 4 pods in de MediaMarkt in Rotterdam. In de E-Plaza ernaast staat er ook nog een.
Kijk eens aan, het begint langzaam op gang te komen ! Ze zullen nu vast wel in 2 weken overal gaan verschijnen, althans, in de wat grotere winkel ketens dan.
Net met de 360 gespeeld in mm eindhoven, Controller top, model console schitterend, beeld prachtig, omg ik kan echt niet meer wachten!