Lees net dat er in R'dam een paar zijn gesignaleerd. Ga van de week wel ff vanuit me werk checken in de MM.. Waarschijnlijk zal de MM in Alphen ook wel voorzien zijn.
Echt waar? Ik ben er vandaag geweest. Mijn gevoel vond die van Hertzogenrath groter. Maar dit zijn natuurlijk 4 verdiepingen. Ondanks dat de anti-alias uitstond vond ik het er zeer goed uitzien. Vooral de details in Kameo. Controller ligt fijn in de hand, dashboard werkt heerlijk. Maar toch vond ik niet alles perfect. Als je hem reset dan blijft dat 360 logo er vrij lang staan voordat het dashboard eens opstart. En de positionering van de rechter analoge stick vond ik iets te laag om er lekker en vloeiend mee te kunnen aimen in COD2. Kwestie van wennen denk ik.
Aangezien de demopods nu ook in Rotterdam staan, weet ik wel waar ik maandagochtend te vinden ben. Voor de mensen die een demopod in de omgeving zoeken, heb ik eigenlijk maar een tip: houd de winkels in de gaten. Bel desnoods eens in de zoveel dagen. Binnen 2 weken moeten als het goed is de meeste winkels demopods hebben.
Ik zou zeggen, bel ze gewoon en vraag het. Anders ga je er telkens voor jan met de korte achternaam naartoe.
Ja man, in Bijlmer "amsterdamse poort" ,E-plaza aan de overkant v de intertoys. Daar staat een demopod. Wel vreemd dat MM in Bijlmer nog geen demopod heeft staan..
Vanochtend in de Free Record Shop geweest op de Lijnbaan... heerlijk rustig kunnen uitproberen... alleen vond het aantal demo's tegenvallen (te weinig)... ik wil geen video's (die heb ik al op dvd via het OXM360 magazine)... ik wil DEMO's (argh) Nou ja, in ieder geval in alle rust kunnen uitproberen... wat is die controler klein als je wat groters gewend was
In ieder geval die in het centrum, staan er 4. 2 x CoD, 1 x King Kong en de ander was gisteren uit. E-plaza had er ook een (naast de MM), draaide ook CoD op.
Is het waar dat Perfect dark zero niet speelbaar is op deze appartaten. ??? Ps: iets bekent van in zeeland?
Ik wil niet op demopods spelen...ik wil de 360 ook voor t eerst in het echt zien als ik m thuis uit de verpakking haal lijkt me veel leuker als ik m thuis net aansluit op de tv, ga gamen, en dan men mond openvalt van de graphics