1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk kun je draadloos op live ER ZIT FFS EEN WIFI ADAPTER IN...

    damn zeg en die afstandsbediening die zit er naar alle waarschijnlijkheid wel standaard bij...
     
  2. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    NIET backward compatible...... iedergeval moeten de spellen opnieuw geprogrammeerd worden d. w z. kopen/downloaden naar 360.
    ms zware domper!
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Joh, alleen "Top Selling Games" ... zouden het doen op de 360, zoals al 10 keer is verteld :)
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals op de presentatie gezegt:

    hij word backwards compatible mat de top selling xbox games.
     
  5. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, snap ik maar je kunt ze er niet gewoon inraggen en dat vind ik dus waardeloos.
     
  6. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nou damn zeg, sorry WIFI zegt mij allemaal niet veel dusja. Toch bedankt voor het antwoord ;)!
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ow nu weer wel :p mja beter dan ik zie wel hoe het komt is nog niet egt duidelijk merk ik al;)
     
  8. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar die afstandsbediening zit er dus zeker niet standaard bij waar haal je dat vandaan??? heb je een bron?
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dus van wel
    omdat microsoft de xbox360 namelijk ook voor entertainment media center verkoopt
     
  10. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker , Halo 2 heeft system link .
    Dat betekend dus dat er weer gratis op XBConnect gegamed gaat worden . _O_

    En voortaan in het weekeinde op Live ( silver ) . Ik denk alleen niet dat het Live netwerk het aan kan om de halve wereld te laten spelen . :confused:

    En wat ik hoorde kun je alle oude games dus gewoon afspelen op de Xbox 360 . Dus niet dat je eerst nog Halo 2 moet kopen die xbox 360 ondersteunt .
     
  11. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel volgens mij dus wel je moet dus de nieuwe versie van Halo 2 gaan kopen die wel op de Xbox 360 kan worden gespeeld dus het heeft niet egt veel nut lijkt me
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    weer een hoop geblaat en onzin hier zeg....

    maar ze laten echt niet iedereen halo(2) opnieuw kopen hoor, dat zal dus waarschijnlijk gewoon een patch worden wat te downloaden is via Live, iedereen heeft nu toch gratis xbox live dusja, daar kunnen ze nu gewoon gebruik van gaan maken

    en er is nu ongeveer ook al toegegeven dat killzone 2 NIET ingame was maar alleen laat zien wat de ps3 waarschijnljk gaat kunnen, het is dus idd een CGI gemaakt door, waarschijnlijk, de makers van de intro-fimpje en andere filmpjes van killzone 1, alleen de regiseur van het filmpje is wel iemand van Guerilla ;)
    en CGI is dus gewoon idd een filmpje, zoals je vele fimpjes in games ziet, heeft dus niks met de engine van het spel te maken of iets ook (dus niet filmpjes zoals in halo2, die zijn gewoon gemaakt met de ingame engine)... gewoon een filmpje zoals toy story

    de xbox 360 doet het ook gewoon op elke TV zoals al duizend keer is gezegt, alleen op een HD TV zal het er 100x zo mooi uitgaan zien ja

    en hoe het gaat zitten met de afstandbediening is nog onduidelijk, misschien heb koop je gewoon een xbox360 met alles erop en eraan (dus WMC (windows media center), dus afstandbediening) of msischien koop je gewoon en xbox360 en kan je een soort WMC expension pack kopen achtig iets waarbij de afstandbediening bij zit, je hebt iig wel maar één versie van de xbox360

    en de xbox360 bevat idd gewoon een WIFI aansluiting, kan je dus mooi gebruik maken van je draadloos netwerkje wat je thuis hebt liggen

    heb nu volgens mij alles gezegt, wel in willekeurige volgorde maarja ;)
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    tja wat moet je anders met FFXI die is online only namelijk en dat is al 3 jaar zo hoor... (FFXI is namelijk 3 jaar gelden al voor de ps2 uitgekomen)
     
  15. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat je er ook tegen PC gamers tegen kan spelen, en niet alleen tegen XBOX spelers flippie :+
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    nieuwe game ( voor mij teminste ) maakt gebruik van Unreal3 engine
    http://media.xbox360.ign.com/media/738/738457/imgs_1.html
    [​IMG]

    [​IMG]

    Huxley is a massively multiplayer online first person shooting game utilizing the UNREAL3 engine to create a world of up to 5,000 players in the same gaming environment. Huxley takes place in a post-apocalyptic world where human beings have mutated and are divided into two opposing races, Sapiens and Alternative. At the center of the battle for survival is Lunarites, a promising new energy source highly coveted by both races. Forced to battle against one another for the continuance of each race, Sapiens and Alternatives will do whatever it takes to wipe out the opposition and gain control of the world and its resources.

    EDIT:

    dit is wat art-director huiswerk maar ziet er geinig uit en is waard om te kijken... Andere game is dit trouwens...

    Project Delta is a tactical first-person shooter in which you find yourself drawn into an epic story of men against an alien invasion force. You will feel for your men and see them grow, developing their true potential as soldiers and friends, as you command, comfort or threaten them through nerve-wrecking and spectacular battles set in future earth, alien habitats, and back to the Dark ages.]

    [​IMG]
    http://media.xbox360.ign.com/media/748/748660/imgs_1.html
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    BRUUUUUUUUT! PS3 TAKE THAT IN YOURE FACE ( dat nog op 30% muhahaha )

    MAAAK ME GEKKK ! en ik zeg dit niet alleen omdat het er bruut uitziet kwa graphics,maar het geeft gewoon een goede vibe

    zou ik de xbox360 kopen.
    dan word ik arm... _O_ and its all worth it.

    gear of war , call of duty II , huxley, ( halo 3 ),PGR3, UT2007 ( die staat ook bij de xbox360 lineup) nfs MW.. zoveel meer prachtige line-up.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dit echt zo'n mooi filmpje?
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kijk en oordeel zelf zou ik zeggen. Ik vind het er wel cool uitzien. Goede sfeer.. Maar je moet er wel van houden.

    Ik zie trouwens veel van dit soort games de laatste tijd... Not that it's a bad thing.. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina