1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    stond er mischien al een prijs bij?
     
  2. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel het, bij de PSP zeiden ze eerst ook niet welke prijs het was bij de k*t Bart Smit, het is gewoon een scheit winkel!
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    haha, er is gewoon nog niks over bekend dus niet zo heel vreemd dat ze geen prijs zeggen dan, moeten ze namelijk anders puur gaan gokken, en dán ben je pas een "scheit winkel!"
     
  4. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen kheb nog een vraag over Xbox Live Silver. Ik dacht dat ik ergens gelezen had, dat je met Xbox Live Silver gratis in het weekend online kon GAMEN??? maar net las ik op Xbox.com dat dat niet zo was. dus dat je met Xbox Live Silver alleen dingen kon downloaden etc? Weet iemand hier mischien iets meer vanaf en zo ja of je dan ook meteen de bron achter kan laten.
    Alvast bedankt
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    op de xbox site word iid met geen woord meer gerept over online gamen met silver

    erg vreemd :confused:
     
  6. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het gamen op de xbox 360 ook nog leuk zijn zonder Live? Dat vraag ik me af omdat ik de laatste tijd zovaak lees dat online zo belangrijk word enzo, dus ik ben bang dat het offline gedeelte misschien een beetje teveel gaat afhangen van live. Wat denken jullie?
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ninja Gaiden 2 niet op Xbox 360?

    Het platform waarop Ninja Gaiden 2 uit zou moeten komen blijft deze E3 in rook geneveld. De zo zekere Xbox 360 versie lijkt niet meer zo zeker...

    Ninja Gaiden is op de Xbox het beste spel verkrijgbaar, schitterende omgevingen en een heerlijk gevechtssysteem maakten van dit spel één van de beste van deze generatie. Hoewel de erg hoge moeilijkheidsgraad voor veel gamers een onoverbrugbare drempel bleef. Een vervolg op dit spel leek dan ook geen vraag maar een kwestie van tijd tot de aankondiging ervan. De aankondiging is dan ook alweer een tijdje achter ons en deze E3 kwam er zoals verwacht wat media en nieuwe informatie van dit spel naar buiten. Dat het spel pas op de volgende generatie te zien zal zijn dat staat als een paal boven water. Op de vraag voor welke console die zal verschijnen leek het enige mogelijke antwoord; De Xbox 360. Echter bleek deze vraag voor Tomonobu Itagaki, de man achter Team Ninja, niet zo heel erg makkelijk.

    Op de vraag of Ninja Gaiden 2 naar de Xbox 360 zou komen kon deze man noch bevestigend, noch ontkennend antwoorden. Het hoe, wat en waarom weten we niet, maar de deur naar een release op de Revolution of PS3 blijft op deze manier natuurlijk wel open staan. Daarnaast is Team Ninja al een tijdje op zoek naar de juiste titels om te ontwikkelen voor de Revolution en PS3, wellicht dus een Ninja Gaiden 2. Maar totdat dit moment daar is zullen we al snel minimaal 1 jaar verder zijn, momenteel zijn ze namelijk druk bezig met DOA 4, waar ze alle mankracht voor nodig hebben om dit project tot een goed einde te brengen. We houden jullie op de hoogte!

    www.gameqube.nl

    Als dit waar is, dan zou dat een extreme klap van de xbox zijn.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    nee wel duidelijk toch :cool:
    wel goed dat je voor deen mmorpg waar ofline totaal geen waarde heeft gewoon gratis online kan :)
    ik denk toch dat ik er gewoon gold bij koop :9
     
  9. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal dan wel lekker kut zijn! een flinke tegenvaller weer:mad: mja ik kijk wel wat ik doe omdat ik volgend jaar alleen maar in het weekend thuis ben dacht ik van ow dat komt perfect uit dat ik met Xbox Live Silver gratis in het weekend online kan gamen. ma dat is nu dus niet meer het geval:mad:
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand al wat over de prijs inmiddels?
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is niet meer het geval, je kan nog gewoon gratis op live in de weekenden hoor met de XBOX 360......
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    maar op xbox.com word daar juist niks meer over gezegt, dat is dus het vreemde, aangezien dat eerst wel zo werd aangekondigt idd :)

    en over de prijs is nog steeds niks bekend, dat ik weet...
     
  13. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus we kunnen wel Gratis online GAMEN in het weekend met
    Xbox Live Silver *) das dan weer 100% GOED nieuws tnx voor de Info :cool:
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en voor de duidelijkheid, Xbox Live Gold zal ook op andere manieren betaald kunnen worden dan met creditcard. _0_
     
  15. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    en die andere manieren zijn ??????
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    wat is je bron?
    Als je bron die geruchten van voor de bekendmaking van de 360 zijn, dan zal ik maar wat minder zeker over komen als ik jou was :)
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat staat ook in het artikel op XBW en heb ik gezien/gehoord in de persconferentie van microsoft....... niks geruchten, daar doe ik niet aan.

    Die zijn nog niet bekend (zal wel accept giro oid worden)
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee volgens mij pre-paid kaarten die je koopt met kraslaag ed. Net als WoW ...

    Dit heb ik ergens gelezen, k'zoek wel ff waar het was :)

    EDIT: Voila, lees wat onderaan in het rijtje op het plaatje staat :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  19. Xirk

    Xirk Not Registered User

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom heet de nieuwe xbox nu xbox 360 :confused: :{
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij weten ze dat zelf niet eens, alleen de filosoof die het bedacht heeft O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina