Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    waarom kleine kans

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    die dingen zijn nog niet echt te koop in NL

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ken niemand ff een plaatje posten ofzo of duidelijkere info geven over HIGH DEF its self

4. FabianNL

FabianNL Guest

uh..huh? high def TV's zijn hier echt al zat te koop hoor, de iets duurdere (boven de 1000 miss al) LCD's TV zijn allemaal HD, wij gaan er morgen/overmorgen ook een kopen 8)

5. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    www.google.com

edit:

weet je dat zeker. Want ik zit de laatste tijd er nogal op te letten, maar ze zetten het er nooit bij of het HDTV is enzo.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zo`n beetje elke LCD tv die in medio 2004/2005 is gemaakt, is "HD-ready" in ieder geval 720p. Deze zijn ook prima te krijgen hoor.

Niets persoonlijks hoor :) , maar sinds dat bekent is geworden dat de next-gen consoles HD beeld ondersteunen, beweren mensen dat deze nog helemaal niet of mondjesmaat te krijgen zijn. Elke LCD of plasma tv met een resolutie van 1280x768 en een DVI/HDMI aansluiting, ondersteund HD 720p materiaal. Deze zijn ook al een geruime tijd goed te krijgen. Er wordt in een advertentie o.i.d. bijna nooit vermeld dat zo`n ding HD beeld kan verwerken, maar dat ie een resolutie heeft van 1280x768 of hoger, of dat ie PAL progressive scan kan etc... Volgens mij komt het gewoon doordat dozenschuivers zoals Media Markt maar al te graag erbij zetten in de specs hoeveel soorten 3d surround ie kan, maar de belangrijkere specs (in mijn ogen) achterwegen laat.

7. FabianNL

FabianNL Guest

8. FabianNL

FabianNL Guest

http://www.jvc.nl/product-list.php?id=63

bijna allemaal HD, Sony had maar 1 LCD die ook HD (of iig echt best wel weinig, ivm andere) was (sony loopt zoals altijd weer achter natuurlijk :p), verder hebben we nog gekeken naar een Philips en die had volgens mij ook nog wel HD modelen, de keus is trouwens gevallen op een Loewe (met HD, reso: 1.366 x 768 pixels) O-)

edit: sorry, kon me vorige post ook wel ff editten :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2005
  9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Welk model als ik vragen mag? Loewe ziet er altijd gelikt uit :9
    Ik ben mezelf voorlopig nog aan`t orienteren, tegen de tijd dat straks die consoles uit komen zullen de prijzen ook wat vriendelijker worden! Vind het een beetje zonde om nu een paar honderd euro teveel te betalen, die besparing is straks misschien wel een Xbox 360 + PS3 waard :cool:

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Erg stoere foto's van de interface. Ik vind het echt 100% top. Ik ben alleen bang dat PS3 en Revolution veel ideeën gaan overnemen van de 360.

Interface = _O_

11. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ja, sorry. Maar dat was wat ik begrepen had. Heb er helaas ook de ballen verstand niet van. Maar als je op google zocht naar HDTV's dan kwam je altijd bij sites waar het daadwerkelijk bij de features stond. Dus zodoende dacht ik dat er weinig HDTV's in NL waren. Mijn excuus.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind de nieuwe Controller erg mooi maar ik ga de zwarte en witte toets erg missen! (omdat ik met een hand speel ) de triggers kan ik nooit gaan gebruiken! ik hoop echt dat de " oude"xbox 1 controller gaat passen!

13. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ik snap niet precies wat je bedoeld met triggers niet kunnen gebruiken enzo. Aangezien die bij de oude controller ook zittne.

Maar de oude controller schijn je te kunnen gebruiken.

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    jep allen de linkse trigger niet

rechts kon ik nog wel gebruiken door de controller op een bepaalde manier tegen mijn hand te duwen!

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    als het bij de oude lukt lukt het bij de nieuwe ook :)

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    dat zeg jij maar dat is niet zo! :mad: maar ik wacht wel af!

17. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt dus maar 1 hand? kun je dan gewoon nog games normaal spelen?

lijkt me dat games als halo en ninja gaiden uit den boze zijn dan?

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb er 2 ;) maar de rechtse hand zit in een vuist! dus ik leg dan de controller op mijn schoot! lukt aardig maar trigger zijn vijanden!!

19. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    dan zijn shooters idd het meest irritant, maar forza lukt dan weer wel lekker ;)

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik wacht wel af hoe het gaat. ik speel het meeste sport en race spellen. ik Hen heel benieuwd naar de controller! alhoewel ik het ontwerp van de xbox360 ook steeds mooier vind worden!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina