1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is al heel wat over bekend. Met de gratis (Silver) kan je geen rank krijgen, en je kan alleen in het weekend spelen maar het is wel gratis :). Met Gold kan je dus wel ranks krijgen en spelen wanneer je wilt. Ik zag ergens nog een lijst hierover, maar ik weet niet meer waar :mad:

    /offtopic

    Als ik me ava verander krijg ik dit:
    Kunnen de modjes dit niet verhelpen? ;)
     
  2. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    he ken je op de niewe box eiglijk nog spellen spelen van de xbox (1)?
     
  3. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, echt iedereen vraagt dat :+

    Maar zoals altijd is het antwoord op deze vraag nee.
     
  4. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0

    oke dan koop ik deze klote doos niet... _0/
     
  5. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je bronnen?
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij, maar ik weet het niet zeker, is het nog onbekend of de xbox 360 xbox 1 games kan afspelen, dus @hazard NL, ik zou maar niet zo snel valse geruchten de wereld in helpen als het tegendeel ook niet zeker is.

    ik had trouwens een vraag, de xbox 360 gebruikt toch dvd's en dvd+9 (dual layer), zijn die wel groot genoeg voor al die nieuwe spelen die grafisch supermooi worden.
     
  7. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen cc meer nodig ? ah beter :p das beetje een probleem nu weetje me ouders hebbe een cc alleen die weten pin code enzo nie meer ofzo (doh) dusja zelf heb ik geen cc en om hem nou alleen daarvoor aan te schaffe vink een beetje zonde:-D

    thx 4 the info ;x
     
  8. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG |:-
    Je koopt een xbox 360 omdat je de spellen voor de xbox 360 wilt spelen. Als je XB1 spellen wilt spelen haal je maar je xb1 onder het stof vandaan.

    Bronnen?
    Heeft MS ergens gezegd, ik zou me god niet weten waar dat was maar misschien weet iemand anders een berichtje waarin het staat...
     
  9. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    een cc heeft geen pincode :{ het handige van een cc (of het onhandige) is nou juist dat alle gegevens om een betaling uit te voeren op de card zelf staan ;)
     
  10. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1

    Mja er is een of andere code of weet ik veel maar dat ding is ook al 30 jaar niet gebruikt dus kweenie eens of nog wel werkt :) ( bij wijze van spreke natuurlijk) |:-
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    is nog niks bekend over Backward combitablity ... dus wat lul jij stom zeg :confused:

    en met mijn eerste stukje over de 2 verschillende versies had ik het gewoon over de xbox360, niet over live ;)
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit artikel beweert iets anders...
     
  13. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan dat berichtje over backwards compatibilty nergens meer vinden, wel een paar oude berichten die zeggen dat MS het nog overweegt en een andere die zegt dat ze het willen alleen ze moeten nog iets met rechten doen ofzo...

    /edit

    Hmmm, dit is toch iets te 'echt' om een hoax te zijn :).
    Dus naar alle waarschijnlijk zal hij toch backwards compatible zijn, koel *)
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2005
  14. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Nette prijs daar haal ik hem meteen voor! :D
    Ze zullen niet de fout maken als bij de Xbox door hem in het begin veel te duur aan te bieden.. _0/
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De eerste Xbox was bi de release nog meer dan 1000 Gulden ... Das dus 500 € ... Ik hou het erop dat 'ie 399 € wordt :)
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat zou nu een schone prijs zijn :) , gewoon NORMAAL, tussen de 300/400 euries.
    Als ze dat doen zullen ze er idd heel wat meer verkopen.

    Verder is mijn vraag eigenlijk, en ik weet nie of iemand dat antwoord weet. Maar, mijn xboxlive account loopt rond november af...........
    Wil ik hem verlengen (tuurlijk wil ik dat) moet ik weer 60 euro neerleggen.

    Maar ik wil de xbox 360 dus ook gaan halen, dan zullen er ook wel live pakketen komen..............
    Dadelijk kosten die maar 30 euro ofzo. ik noem maar iets.
    Dus is al bekend, wat xboxlive gaat kosten op de 360?
     
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ga er maar vanuit dat het iig niet minder dan 60e wordt...
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    *sigh* Xbox live bij de 360 bestaat uit 2 versies: Silver (is gratis, hiermee kun je alleen in het weekend gamen.), Gold (is betaald, hiermee kun je 24/7 online zijn + gebruik maken van extra functies...)

    Je hoeft dus in principe niet te betalen om live te gaan. Als je echter extra mogelijkheden of veelvuldig gebruik van live wilt wel. Maar die kosten zijn nog onbekend.

    Maar dit staat al 100x op xbw...
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    okej 1 ding please shut up over dingen zoals is de dual dvd bla bla wel goed genoeg voor de grote games etc etc bullshit lama skeit...

    Kom op DEZE XBOX 360 IS GEMAAKT VOOR GAMEN EN MULTIMEDIA denk je nou echt dat een rookie zoals wij beter weten, de xbox 360 is gemaakt om sony afteslachten (lukt dat niet dan zal de reclame en promotie van microsoft hier wel voor zorgen)
    Deze console is gemaakt voor de zwaarste games het is een engel aan de buitenkant en EEN BEEST aan de binnekant. punt.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nou...Je hebt me meteen overtuigd. Top-post!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina