Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, ja O-)

tot nu toe heb MS belangrijke launches zoals Halo 2, xbox launch en ik geloof ook xboxlive in November gedaan, dus dat kun je nu ook weer verwachten.

2. mars15

mars15 Guest

3. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    lijkt me dat het fake is

4. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    is er al een thread van test drive unlimited?? kon ik niet vinden namelijk, en zo niet, zou iemand er een willen starten?? want die is echt master. net weer wat screens gezien, en wat een detail zeg 8) .

5. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    wat let je :confused:

6. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het eerder vandaag al aangekondigd in de shout, de prijs voor Xbox 360 is zo goed als geweten! In een interview met "The Street" heeft grote meneer J. Allard (vice president Microsoft) laten weten dat de prijs van de Xbox 360 binnen twee maanden bekent zal gemaakt worden en dat deze ongeveer de startprijs van de huidige Xbox bedraagt! (na de 1ste verlaging)

Q: How much is the Xbox 360 going to cost?

J. Allard: Not sure. It's probably about two months away before we make the decision on that.

Q: The last Xbox went out at about $300 initially. Will the 360 be priced higher, lower?

J. Allard: It's going to be in the neighborhood.

Bron

Als dat waar is, en de prijs van de games valt mee dan koop ik hem direct denk ik

7. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    300 dollar daar is 300 euro hier, dat is nu zo en dat zal altijd zo zijn. Ook al is de euro 25% meer waard dan de dollar :mad:

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    toen der tijd was hij €479 hier, dus maak je borst maar nat :+

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    In Xbm staat dat hij goed koper zal worden dan €479,- omdat de eerste xbox teduur was bij de reales. En dat 360 goedkoper zal worden!!!

10. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    zoals ik al vaker gezegt heb, hij zal rond de €350 worden. En dan reken ik nog hoog.

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    € 350 is nog redelijk of niet mensen, menig menig.......

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ikzelf zie liever €299, dan zou ik tevreden zijn. €350 vind ik toch net iets te hoog. Maja, zal hem toch op de release kopen. Geld speeld geen rol :+

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    €299 is ook wel goed. O shit heb nu een bloed neus.

14. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dus echt niet dat er mensen zijn die verwachten dat als er een technologisch hoogstaand iets uitkomt dat ie 200 Euro kost ,denk toch gewoon even na....als je wilt dat ie goedkoop is moet je gewoon 1- 2 jaar wachten tot ie betaalbaar is
    Dit principe werkt al zo sinds we met schelpen betaalden,waarom zou dit nu anders zijn ?

Edit : dit betekend niet dat ik hem ook in december zou willen kopen voor 200 euro,maar de ervaring leert dat het waarschijnlijke 2 keer zoveel is .(minimaal)

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
  15. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar Microsoft had de prijs de vorige keer ook best wel hoog en toen verkocht de xbox slecht. Ze zullen hem dit keer waarschijnlijk wel wat goedkoper maken.

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    ...ik had niet verwacht dat het goedkoop zou worden, maar € 639.99, wat op Play staat? Dat is wel heel erg veel...

17. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan denk ik gewoon van het ergste uit, dan kan het alleen maar beter worden ;)

18. crayzico

crayzico Non-wanker

Leuk Bevonden:
    0
    dit is voor de ps3-boys
    [​IMG] eh noh volgens mij wordt het gewoon 299 usd = 299 euro (HDD,1controller)

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Erg mooie screen! :eek:

...hij staat nu als me Windows achtergrond.. *)

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    In een interview dat het xbm heeft gehad met één van de mannen van microsoft werd gezegt dat toegaven dat de prijs van de eeste xbox in heb begin te hoog was. Deze fout wilden ze niet nog eens maken dus hij zal idd rond de 300 komen te liggen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina