Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lol als ik de 360 ga kopen koop ik er gewoon 5 spellen bij, oblivion meot gewoon in mijn verzameling als rpg liefhebber, pgr3 vanwege grafix en omdat ik pgr2 super goed vond, perfect dark omdat dat de legende op de n64 was en ik hem ook wil proefen, kameo omdat er zo lang aan gewerkt is dat het wel een goed spel moet worden!, gears of war is volgens de pers de mooiste game van de e3 omdat het ingame beelden waren dus daar zal het ook wel goed mee komen, dit wordt echt moeilijk, en dan te bedenken dat dit najaar ook de uitbreidingen komt van rome total war, en de nieuwe age of empires :confused:, dit kost me veel te veel!

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik de XBOX360 koop dan koop ik The Elder Scrolls IV Oblivion en Project Gotham Racing 3 er zeker bij! Niet gelijk want dat is nogal duur!

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vanaf nu langzaam sparen zodat ik de xbox 360 direct bij de launch met een stuk of 4 spellen en assesoires kan kopen :p

Ik zag btw in dat artikel een kabel waarvan het lijkt of je hem in de pc kan stoppen. Staat het al vast dat je hem op een pc monitor kan aansluiten ?? *) ??

Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  4. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten 3 controllers bij 5 (topsellers : dor 3, pgr 1, sc 2 enz. onbeschadigde spellen en een

5. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten 3 controllers bij 5 (topsellers : dor 3, pgr 1, sc 2 enz.) onbeschadigde spellen en een xbox natuurlijk

6. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.110
    Zit er in ESIV online play ? zover bekend....
    Heb morrowind ook nooit eerder gespeeld.

7. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.110
    wtf// :confused: waar gaat dit over.

8. Victor

Victor Guest

Zit jij hier goed?:confused:

9. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    over hoeveel ik ervoor zou krijgen inc. die dingen die er staan, stond een paar bercihten verder.

Ach jah er moet ook een deel 3 komen vind je niet hij word te onoverzichtelijk

PS:het heeft eigenlijk weinig met de xbox360 heeft te maken ja.
    maar bij de xbox aanbiedingen en kopen geven ze al 3 weken geen antwoord.
    Dus vraag ik het hier maar ff

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Geen deel 3. Deze is nog vers! :cool:

11. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie anders al schimmels hoor.
    maar laat maar dan

12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.110
    domme actie :+...

Edit ; En na 32 pagina's al een deel 3 :{ beetje vroeg _0/

13. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
  14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je waardoor deze thread zo onoverzichtelijk wordt? Door jou offtopic reacties (sorry, moest er ff uit:D).

Is er inmiddels eigenlijk al wat meer bekend over de usb camera voor de xbox 360?

15. FabianNL

FabianNL Guest

er komt een camera bij, met een reso van HD-kwaliteit (dus iest van 13xx * 7xx volgens mij) en hij word wit :p

een beetje betere info:

Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2005
  16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij kan de camera in film-mode een maxi resolutie van 640 x 480 aan hoor :eek: (bij foto's is dit veel meer idd)

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook dat ik zoiets gelezen had ergens. Maarja, verwacht zoiezo maar niet dat het een goede camera wordt, ik hoop dat je de gezichten van je tegenstanders erdoor kunt onderscheiden :p .

18. FabianNL

FabianNL Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2005
  19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je je eigen camera er ook op kunnen aansluiten mits hij een usb-uitgang heeft? Ik heb nl een 5 MP-camera en dat zou wel leuk zijn voor de tegenstander denk ik:).
    Eigenlijk denk ik dat het niet kan want met zo'n soort camera als wat ik heb (en waarschijnlijk veel van jullie ook) gaat de overdracht van bestanden wel heel erg lang duren.

20. FabianNL

FabianNL Guest

idd, wel leuk natuurlijk een nog hogere resolutie en alles maar dat vraagt ook meer van je verbinding, en dat mag jij dan wel aankunnen maar de andere misschien niet, dus ik denk niet dat je er een andere camera op kan aansluiten, en als dat wel zou kunnen zou er wel een max komen aan de grote maar waarschijnlijk zal je dus gewoon deze moeten kopen, verdient tenslotte MS ook weer geld mee ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina