1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet van Sony, maar van de Vectorprocessors. Crap! O hap.:D
     
  2. sony beweert dat de proccesoren van de ps3 2 keer zo snel als die van de xbox360 zullen zijn. en dit komt van een betrouwbare bron :eek:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2005
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Zozo irving_strong komt ook onder zijn steen vandaan. :)
     
  4. Ik denk dat beide partijen in het begin zeer hoog inzetten qua prijs. Dan denk ik aan een bedrag van 500 euro.

    Als ze met een laag bedrag beginnen, zullen ze minder mooie prijsverlagingen doen.
     
  5. ja, maar hoe meer prijsverlagingen, hoe langer het duurt voordat je een mooie prijs hebt :{
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Haal het nou uit de kop dat hij boven de 375 euro gaat kostern dat is al bevestigd door vice president J Allard van Microsoft.
     
  7. en wat als ie liegt :cool:
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat doet hij niet :cool:
     
  9. ok, maar google heeft net gezegd dat sony de prijs van de ps3 meer dan 450 $ gaat kosten.
     
  10. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    google zegt ook dat de xbox 360 voor rond de 360 euro in de winkel ligt. En dat elvis en hitler nog leven
     
  11. grapjas. nee hoor, dit is echt waar check dit
     
  12. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    "PS3 price rumours" Zegt genoeg?

    En als ze het al voor die prijs zouden doen, wat niet gebeurt aangezien ze hetzelfde als de xbox 360 moeten aanhouden. Kiezen veel mensen voor de xbox, dat word druk hier over een jaartje :+
     
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Persoonlijk denk ik dat de Xbox 360 het helemaal gaat maken.
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox R.I.P.?


    Het is gebeurd met de Xbox. Klaar, op, over. Jade Empire was haar laatste kunststukje. Slechts vier jaar heeft de spelcomputer van Microsoft haar magie mogen tonen en nog voordat de ontwikkelaars alles uit de kast konden halen wordt er haar opvolger geïntroduceerd. Een beetje voorbarig als je het mij vraagt. De potentie die er in de Xbox schuilt is nooit echt tot uiting gekomen, om het wat poëtischer te stellen, de Xbox is een bloem die zich nog niet heeft geopend.

    Het lijkt er gewoon op dat de ontwikkelaars nu pas de ware schoonheid van de Xbox op waarde weten te schatten. Jade Empire is daar misschien wel een goed voorbeeld van. Een spel waar de schoonheid gewoon vanaf druipt, zo wordt de indruk gewekt dat er meer kracht in de Xbox schuilt dan we tot op heden hebben gezien. In de Xbox schuilt nog genoeg potentie maar Microsoft komt toch met een opvolger en laat mij en waarschijnlijk veel Xbox bezitters toch met enkele vragen achter.

    Microsoft zet nu al haar geld momenteel op de Xbox 360 en uit alles blijkt dat de Xbox bij het grofvuil gezet kan worden. Nvidia stopt met de productie van de Xbox chips waarbij snelle rekenaars melden dat er vanaf augustus geen nieuwe Xbox spelcomputers meer van de band zullen rollen. Wat is dit? Waarom zet Microsoft al haar geld op de Xbox 360? Vergeet ze haar trouwe achterban niet? Vergeet ze de gamers niet die net een Xbox hebben gekocht? En hoe zit het met Xbox Live als de Xbox 360 straks geïntroduceerd wordt? De 360 is backward compatible maar tot hoever? Alleen de echt goed verkopende toppers zouden op de 360 speelbaar zijn, welke toppers? Halo2, Fable, Sudeki, Jade Empire? Kan ik mijn oude Xbox games dan ook op Live spelen?

    Ik zit met meer vragen in mijn hoofd dan anders. Maar ik vermoed enigszins dat Microsoft iets te vroeg al haar kaarten op tafel heeft geworpen zonder goed te bedenken wat de andere spelers in handen hebben. Hopelijk kan Microsoft voor wat opheldering zorgen.
     
  15. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou RobbertN, je hebt wel deels gelijk, maar San Andreas en Conker komen ook nog uit he. En daarnaast nog een paar leuke spellen. Dus hij is niet helemaal dood.

    Ik hoop idd ook dat je gewoon alle titels kan blijven spelen, anders zou het wel jammer zijn.
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik ben het voor een deel met je eens.. ik had liever gezien dat we er nog een tijdje op hadden moeten wachten en dat de 360 dan zoveel kracht heeft als de kracht die word gespeculeerd van de PS3.. als ze dan ermee komen domineren ze zeker de markt en blazen ze iedereen weg..

    maar ze gaan nog wel een tijd lang door met games maken dus de Xbox gaat niet van het grofvuil.. je kan alleen geen xboxen 1ehands meer kopen.. als je die dan nog wil word het 2e hands kijken;)
     
  17. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3


    OMG, Conker, die game had ik een keer op de GBA, was echt de gaarste game ooit. :+ Maja, GBA valt natuurlijk niet te vergelijken.
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Powerweb n00b. Dat slaat op alles dit stond gewoon op www.powerweb.nl
    Klik klare onzin.

    Neem mij niet te serieus :+
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet niet al die onzin geloven man. Die "speculaties" van dek racht van PS3 zijn nergens op gebasseerd. Het verschil in kracht tussen de 2 grote machten zal nouwelijks wat schelen en het zal dan ook niet een gevecht om power zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina