1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Die nieuwe is veel beter!

    Draadloos en niet meer achter je hoofd. Kun je dus lekker onderuitgezakt spelen via live.

    Op dat plaatje zit een draad maar ze zeiden dat hij draadloos zou zijn
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Een foto van de afmetingen van de 360.

    The Xbоx 360 weights 7.7 pounds (3.5 kg) and is:

    309 mm wide x 83 mm high x 258 mm deep

    12.15 in wide x 3.27 in high x 10.15 in deep

    The Xbоx weights 8.8 pounds (4 kg) and is:

    320 mm wide x 101 mm high x 260 mm deep

    12.6 in wide x 4 in high x 10.2 in deep
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf dat foto'tje links vanboven staan 6 kabels? ik kan er maar 3 kwijt in men tv hoor :+ normaal is dat toch gewoon rood geel en wit, nu zie ik dat er blauw enzo bij zit ook :confused:
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    dat is een bekende aansluiting in de VS, om ff alle reacties van gamer.nl te kopieeren:

    andere reactie:

    met daar als reactie op:

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2005
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar welke aansluiting is nou het beste als je een gewoone tv hebt? En welke krijgen wij in europa?
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die face plate niet de leukste. In het begin dacht ik face plates??!! WTF heb je daar aan? Maar er waren laatst echt een paar mooie face plates op xbox.nl denk dat ik er ook een bij haal bij de launch.

    PFFFFF dat wordt een hele dure winter:confused:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, dus jij gelooft door fanboy verzonnen geruchten eerder dan een door MS officieel vrijgegeven "foto", waar gaat de wereld heen.

    De headset krijgt gewoon een draad, alleen gaat die draad in je draadloze controller, waardoor je dus wel gewoon vrij kan bewegen met een headset op.

    @rikkel: ik heb voor die aluminium gestemt, die vind ik opzich wel vet. Die met die ringen is idd ook wel vet, maar dit schijnt een limited edtion face plate te zijn die ze toen uitdeelden op de E3, dus in hoeverre je daar aan kan komen is nog de vraag.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Aluminium is mooi ik ga die kopen!!
     
  10. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    mja en hoeveel zou zo'n face plate gaan kosten? als ze er 30 euro of meer voor gaan vragen dan laat ik het wel hoor
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    dacht ook dat het een limited edition was maar hij staat ook gewoon op xbox.com en was ook een van de eerst vrij gegeefde faceplates dus ik hoop er maar op dat ie gewoon in de winkel komt, anders word het nog een duur en lastig grapje ;)

    en qua kabels, ik denk da wij in Europa zullen wel weer hetzelfde krijgen als we bij de xbox1 kregen, gewoon de component aansluiting dus (het witte, rode, gele kabletje), of misschien krijgen we nu gewoon een RGB scart aansluiting zoals je die nu ook kan hebben als je een advance scart kabel heb gekocht :)
     
  12. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoop dat als je hem gelijk bij de lauch koopt als waardering een faceplate mag uitzoeken :). Dat zou zeker een strakke actie zijn van microsoft !
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je krijgt altijd die Rode gele en witte kabel met een scart verloop stuk. Als je andere dingen wilt hebben zou je die moeten kopen, netzoals de advance scart kabel.
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    hoezo altijd? kan best dat ze nu standaart gewoon een stel andere kabels mee leveren, elke TV heeft vandaag te dag wel een scart aansluiting dusja... en het is toch wel next-gen, die mooiere graphics en scherpere beelden en alles moeten dan wel een beetje tot ze recht komen op de standaart manier zonder er extra geld voor te betalen dus leveren ze standaart al een goede, normale kabel mee... zou het opzich niet heel vreemd vinden....
    niet dat ik het verwacht hoor.. verwacht echt precies hetzelfde als bij de xbox1 :)
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Een RGB Scart kabelis de beste optie, de primaire kleuren zijn dan gescheiden.

    Ze doen er geheid ene gewoon rood, wit, gele tulpje bij, met ene scartplug. Dat is de meest goedkope en meest gebruikte aansluitwijze.

    Sega had trouwens al met de Saturn nogal wat klachten toen ze er standaard een goede scartkabel bij leverden.

    Veel mensen weten trouwens niet eens dat een RGB kabel een beter beeld levert :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2005
  16. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Jezus man komop alsof je elke dag een andere faceplate voor gaat zetten! OF MISSCHIEN WEL, want je hoort bij generatie remix! Fuck ik voel me vandaag extreem ik zet er een rode faceplate op met een fucking skater op de voorkant extreme shit!


    :')
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Werkt die ook op een normale tv?
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis toch :D
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    zeker grappig, hoewel iedereen die voor zichzelf na kan denken dit ook allang zag aankomen :+
    Sony is gewoon goed in verkopen van bullshit *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina