1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    In de veronica van deze week staat en ik citeer:
    " En er is goed nieuws voor de gamers met de huidige xbox in huis: de 360 zal toch al je oude games kunnen draaien" . Ik weet niet of dit al gemeld was, maar ik zag het zo gauw niet staan. Ik hoop dat het ook echt waar is.
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is eerder gezegd, maar ik hoop ook dat het waar is.
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    zolang MS het niet officeel bevestig blijf ik er maar gewoon alleen op hopen dat het ook zo is :)
     
  4. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoop het ook. Ik vind het wel raar dat de veronica het met zo een zekerheid zegt, zal wel een domper worden als het toch niet zo zou zijn.
     
  5. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot Microsoft het zelf officieel bevestigd. Ik zou de Veronica niet zo snel vertrouwen, die weten net zoveel als ons.

    Leuke Link (Als ie nog niet gepost is :eek: ): ATI: Xbox 360 will outperform PS3
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    de laatste link van rikkel wees naar hetzelfde intervieuw.
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij was het wel al bevestigt dat de 360 backwards compatible zou zijn. De werdt gemeldt tijdens de E3 Persconferentie van Microsoft. :confused: |:-
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Danke voor de eer! :+

    Het is de laatse tijd (Laatste week) wel stil rond de 360! Maar op www.gammotv.nl staat dat er een mp3 download service mischien komt op de 360. Dat je voor een vast bedrag per maand oneindig mp3's kan downloaden :cool: Lijkt me wel stoer :D

    Urty, voeg me eens toe op xboxlive, lijkt me wel vet:cool:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, nee en nogmaals nee... backwards compabilty for the top selling games ... niet alle spellen (ze proberen wel alle spellen)
     
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    mp3 download voor de xbox360? zou opzich wel relax zijn, waarschijnlijk blijft de helft toch gewoon lekker illigaal downloaden, maarja...
    MS bied zelf nu ook al liedjes aan dus stap zou ook niet echt heel groot zijn...
     
  11. Selafyn

    Selafyn The Elven Lord

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat betekent Halo 2, SC: Chaos Theory, en bv. San Andreas?
    Toch?
    Zo ja, dan ben ik erg blij *)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja die games zullen het wel doen ... Bungie.net heeft al bevestigd dat Halo en Halo 2 backwards compatible zijn
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Die backward compatibility is iets waar MS zelf (in een IGN interview) aangaf dat er zeker sprake van zou zijn. Door het verschil tussen de vorm van de Xbox en de 360 wordt het een emulator inplaats van echte BC. Doordat iedereen roept dta het ene gerucht is, raken we het spoor bijster. De best verkochte Xbox spellen zullen zeker werken met die emulator!
     
  14. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat mijn ogen het niet aankonden om 51 pagina's met geruchten en feiten door te lezen, vraag ik het gewoon maar: Is er al een prijsgerucht ?

    De skins van de Xbox 360 is trouwens wel stoer :D
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    voor een vast bedrag per maand zou idd wel beter zijn dan per MP3tje.

    Ik zal je zo wel ff toevoegen, als ik het niet vergeet :+

    Edit: ow, en eigenlijk maakt het mij niet zo uit of die BC word, ik speel nouwelijks nog spellen momenteel. Als ik iets speel is het Rainbowsix en daarvoor wacht ik liever op een next gen versie :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  17. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    dus als ik het goed begrijp zit er zo'n ding aan de xbox 360, een wifi ding ofzo, waarmee je gelijk verbonden bent met je computer ofzo?? of je moet je je xbox wel aansluiten met een kabel.. ???
     
  18. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me inderdaad erg overbodig om dat via de Xbox360 te gaan doen, aangezien deze gewoon in je netwerk word opgenomen en dus ook de muziek die je via betaalmuzieksites hebt gedowload kan streamen. Dus beetje overbodige feature.
     
  19. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die WiFi ben je verbonden met je router, die ook draadloos moet zijn in dat geval. Het is dus wel de bedoeling dat je een draadloze router hebt, om de WiFi te laten werken.

    Anders kan je nog steeds je gewone kabel van je xbox naar de router laten lopen, hoort ook te werken ;)
     
  20. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    aha, oke ik snap het (denk ik ;) ) nou bedankt iig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina