1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bron Bungie.net

    Question: Will there ever be a "Special Edition" of HALO 1 released for Xbox or Xbox 360 with Online multiplayer (and maybe some new maps or something)?



    That's unlikely. Not out of the question, but not something Bungie has in its sights right now. We're busy working on other things. That said, it seems likely that original Halo and Halo 2 will be among the games supported by Xbox 360's backward compatibility.
     
  2. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis ook wel erg logisch dat Halo en Halo 2 compatible zijn... Net zoals Pgr2, Forza, Fable enz.. ook speelbaar zijn op de 360 (Als MS zich aan hun belofte houdt)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Worden niet alleen de top games compatible?..Volgens mij echt niet alle games, alleen de beste games, zoals snakie als zei: halo, halo 2, pgr, etc
     
  4. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar eens:

     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    jullie moeten niet vergeten dat die WiFi adapter niet standard bij de xbox geleverd word. Dit leek eerst wel zo te zijn, maar is dus niet zo. (om de prijs van de xbox laag te houden)
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is mooi, gebruik hem toch niet (al heb ik wel een draadloze router...)
     
  7. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    das jammer, want ik zou m wel gebruiken.
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien als die dingen dan eindelijk eens zonder gekloot aan zijn te sluiten, maar zal wel niet zo zijn....
    Dan staat poort zoveel weer niet open en dan staat die poort weer onbeveiligd... :mad:
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht er nu net pas weer aan... ik las op gamez.nl een stukje over de 360' harde schijven. Dat je de keuze hebt uit 20, 30 en 40 gigabyte hebt. Hoe ver zaten we er dan wel niet naast enkele maanden geleden, toen we nog dacht dat er 1 360 zonder, 1 met harde schijf zou komen, en 1 het computer idee zou zijn :)
     
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    haha, ja, er is in die tussentijd ook wel heel wat gebeurt, toen dachten/hoopten we nog gewoon op een volledige windows media center xbox ook :)

    en het aansluiten van je wifi? je zou idd best nog wel gezeik houden maar dat ligt dan aan je router en daar kan MS toch nooit iets aan doen...
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    naja, zo betalen alleen de mensen ervoor die het gaan gebruiken, wel zo eerlijk.
     
  12. ik hoop echt wel dat het backwards compabilty word voor alle games: of anders kan die ouwe video recorder eruit maar ik denk dat de oude xbox er toch eerder uitgaat...
    ...
    ...
    ...
    laat ons hopen dat bill het geregeld krijgt :{
     
  13. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja de best selling games... Kommen zowieso aanbod voor de 360 dus ik maak me niet druk om dit!
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    maar de enige spellen die je op je 360 zal gaan spelen zijn toch de top-selling games (áls je die al speelt...) dusja, ik ga me daar iig niet druk om maken
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alleen een 20GB had hdd zit er bij geloof ik ... de rest is speculatie
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat ze daarmee bedoelen dat je een 20GB hdd der bij krijgt, en dan ken upgraden naar die 30 of 40 gigabyte.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    al die nieuwe opties van de 360 zelf zien er goed uit, ik ben benieuwd of het wat word!
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    mss een rare vraag @fardo, maar waarom post je alle dashboard screens nog een keer??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina