1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit stond in een stukje op nu.nl:
    Microsoft presenteerde de nieuwe Xbox vorige week met veel tamtam. Computerdeskundigen hebben echter al snel de nodige vraagtekens gezet bij de mogelijkheden die het nieuwe apparaat volgens het concern biedt. Bij gebruikelijke tests bleek de spelcomputer minder krachtig te zijn dan het softwareconcern had gezegd.

    Volgens de Amerikaanse computerinformatiedienst CNET heeft Microsoft gezegd dat de beelden die de afgelopen week bij de presentatie van de Xbox 360 waren te zien, niet uit de spelconsole kwamen, maar uit een computer van Apple. Het zou om een tussenoplossing in de ontwikkeling gaan.

    In hoeverre Microsoft zijn voorsprong op Sony kan vasthouden, valt nog te bezien. Het is nog niet duidelijk of op de nieuwe Xbox, die dit jaar in Noord-Amerika, Europa en Japan beschikbaar komt, de spellen van de oude kunnen worden gespeeld. Sony heeft gezegd dat op de PlayStation 3 alle spelletjes van de voorgaande versies kunnen draaien.
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ojah
    kijk allemaal aub ff op gamers.nl of ownage
    daar staan nieuwe specs van de ps3 en games
    mischien heb ik sony ff wat laag ingeschat waarvoor ik nu in me broek schijt.
    hij blijkt 2x sneller dan xbox 360 te zijn maar verder is alles ong gelijk.
    plaatjes van games zien er wel aardig uit, maar wat ik merk is dat ps3 erg lamme devlopers heeft veel japanse gameplay ( waar ik niet super veel van hou ) maar moet zegge ziet er aardig netjes uit en halo3 mag echt wel super zijn om de verkopen daar van tegen te gaan.

    [​IMG]
    ziet er aardig uit

    [​IMG]
    ziet er minder uit

    [​IMG]

    zou xbox dit ook kunnen ?

    :{

    XBOX360 stil loving you!
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    1ste plaatje vna Tekken? zo lijkt het wel. Dat zal nog een lekkere strijd worden tussen Sony en Microsoft. Kben nu meer onder de indruk van Sony, Kijkt filmpje Killzone nog een keer. _O_. Maarja deze games zijn nog in de beginstadia en zullen nog verder worden uitgewerkt de komende jaren
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die eerste screen ziet er echt ziekelijk mooi uit gek :eek: !

    Nu gaan we pas praten over fotorealisme !!

    Zijn er al screens van die nieuwe Playstation ?

    De Games staan me alleen niet echt aan, ik ben niet bepaald een fan van RPG games enzo :{ De lineup van 360 ziet er iets relaxter uit :)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    PS3 screens

    Dit Sparkle?...of bedoel je van games.
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ja
    filmpjes kan je zien op gametrailers.com
    er zitte echter maar 3 games tussen die me aandacht trekken en 1 is een soort motorcross maar die is dan ook zwaar indrukwekkend

    maar sony kennende die laten wel vaak alleen echte movies zien ipv gameplay maar daar zijn ze altijd wel goed ingeweest.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow, ziet er wel mooi uit ! Als je dat bovenste plaatje bekijkt lijkt het net een amerikaanse koelkast :+

    Nee, ik vind hem er best mooi uitzien :) ff wachten op wat leuke games, en dan maar zien welke next-gen het gaat worden :D

    Edit: WTF !! ziet die controler er lelijk uit 8) Wahaha !
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    jah pcies maar moet zegge dat killzone er stoer uit zag maar ik blijf het idee hebben dat het echte filmpjes zijn ipv ingame spul we zullen zien het ziet er stoer uit.
    ik hoop dit soort spul nog voor de xbox te zien
    toch ps3 heeft bijna alleen maar japanse games in aantocht.

    en die controlller is cckeers lelijk en lijkt me dan ook niet lekker vast te houden.


    VOOR BETERE KIJK OP XBOX 360 KIJK DaN DE E3 CONFRENCE VIDJOO OP GAMETRAILERS.COM

    lange beelden van de games en duidelijke uitleg
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    hoe zit het nou precies met de verschillende xbox live abbonementen?? want op tweakers.net staat dat online gamen alleen blijft voorbehouden voor de betalende mensen.. maar hier staat weer dat je met xbox live silver wel online kan gamen maar dan alleen in de weekenden.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb begrepen: Silver krijgt iedereen, maar je kunt dan wel alleen maar in de weekenden spelen. Met goud kun je alles Zoals DC's downloaden,altijd online, en meer opties. Silver is voor iedereen maar je kunt alleen maar online tegen melkaar, met goud kun je dus dingen downloaden en je hebt meer opties.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn, die GAMETRAILERS, die site met al die filmpjes.............
    Is gewoon overbezocht!! Hij loopt super vaak vast met de melding dat er teveel users zijn :p!!
    Ziekelijk!
     
  12. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat filmje van killzone 2 echt in game is (waar ik zeer sterk aan twijfel) dan hebben ze bij microsoft een probleem, want damn wat is die shit vet, de natte droom voor fps fans
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik zag dat McSparkle die filmpjes aan het bekijken was en daarom bezocht ik die site ook maar is ff. Lekker lang wachten voordat je een filmpje hebt. Maar als je eenmaal dat schermpje voor je hebt staan van Windows Mediaplayer gaat tie ook weer lekker snel. Zonet ff wat PS3 trailers gezien, :9 ziet der goed. En bekijk nu al een paar keer achter melkaar het filmpje van Myth V: End of Ages, wat zit daar een heerlijk geluid bij _O_
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    screen 1 is niet ingame, dat zie je op zich zo. Verder lijkt het me wel ingame en ziet het er heel vet uit. Ik denk dat de Xbox 360 meer vettere en nieuwere games krijgt.
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ojah had ik al gemeld dat het officieel is dat de xbox360 backwards compatible is :D
     
  16. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    van nu af aan is het antwoord JA _0/
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zoals Mike al zei ... Hij is BWC met "Top Selling Games" ... :{

    Maar goed, k'heb net de HELE E3 presentatie gekenen ! En ik moet zeggen: I'M F*CKING IMPRESSED :D

    T'is idd een Mediacenter zo blijkt wel. Het afspelen van je Media gaat in (nog geen) handomdraai ...

    Voor de mensen die het ook willen zien, hier is nogmaals de link ... Dankje Fardo ;)

    E3 Presentation
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  18. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Die PS3 vind ik er echt niet uitzien alleen ik ben bang dat de PS3 een stuk mooier zal worden! Maarja, hoe Live! er nu uitziet bij de Xbox 360 is ook dan ook wel errug vet, ivm met Camera, live chat, Marketplace etc. Maarja, als de PS3 games dan technisch superieur gaan worden aan de xbox 360 games en de XB360 dus uiteindelijk helemaal niet zo mooi gaat worden moet ik toch wel ff twijfelen of ik niet voor de PS3 ga...

    Want als de PS3 fotorealisme kan bereiken en de xbox 360 niet...
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat de Xbox 360 en PS3 aan elkaar gewaagd worden, we zullen zien wie er uiteindelijk wint
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben ik het helemaal mee eens!
    Ik vind de PS3 design ECHT niet mooi, ook de controllers zijn ruk, en op live gaan is ook nog nie veel over bekend.
    Maar als ik al die verhalen hoor van weet ik veel wat voor processoren en al die zooi :p en dat blue-ray gebeuren. Ga je toch denken dat de PS3 gewoon beter wordt.
    ik zelf weet TOTAAL niet wat al die cijfers inhouden, maar ik lees wel dat de PS3 waarschijnlijk krachtiger wordt. Dus het blijft gewoon afwachten tot dat mensen mij kunnen overtuigen, of tot dat de game beelden MIJ zelf overtuigen *) !!
    Is er ook zo'n dikkuh film presentatie van de PS3? Zoals die van de xbox hier net al gepost is? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina