1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    bij mij links hoor! :)
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bah, waarom moeten ze front nou verpesten met de weinig gebruikte memorycards. :mad:
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Kan je nu wel of niet originele Xbox-games spelen op de Xbox 360. Daar bestaat nog steeds veel onduidelijkheid over. In een interview met ATI wordt dat opgehelderd.


    Door Rogier Voet 14 jun 2005, 11:46 uur

    In een interview met ATI laat Richard Huddy meer los over de voortgang die ATI heeft gemaakt met betrekking tot het Backwards Compatible maken van de Xbox 360. Dat is een flinke taak, aangezien technisch gezien de Xbox en diens opvolger behoorlijk van elkaar verschillen.

    De emulatie van de processor is niet erg moeilijk. Het gaat vooral om het vertalen van de instructies van de videokaart. De standaard opdrachten vormen niet het probleem. Het zijn de uitzonderingen die de emulatie lastig maken. Vooral bij de eerste generatie spellen voor de Xbox is er gebruik gemaakt van specifieke hardware-instructies, die lastig zijn om te zetten.

    De Xbox 360 zal diverse spelprofielen bevatten, waardoor de oude games te spelen zijn op de nieuwe spelcomputer. Meer profielen zullen in de loop der tijd beschikbaar worden gesteld via Xbox Live
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    oud nieuws :)

    @[2K]: MS heeft dus plannen om de Memory Card wat beter in de markt te zetten, door speciale content beschikbaar te maken in demo pods (die je dus moet ophalen met een MC)

    Dus dan heeft intertoys bijvoorbeeld een hele vette auto voor forza 2, die 3 keer sneller is dan welke auto dan ook in de game. Snappie?
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    maar die kan je vervolgens dan toch wel dllen via Live ook, neem ik aan... Ja, ok, leuk dan toch nog voor de mensen die geen live hebben maar aangezien je geen CC meer nodig hebt en het gratis is (silver) hebben uiteindelijk de meeste mensen toch wel Live
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja een wisselbare hdd en memorycards, beetje dubbelop lijkt me.
    Ben nog niet overtuigd van de MC's. Die hadden ze van mij ook achter het klepje mogen wegwerken.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Wil je elke keer met je hdd gaan slepen als je iets nieuws wil? Ik niet ;)
    Daar zijn ze me iets te kwetsbaar voor.


    En inderdaad, de MC's worden imo niet genoeg gebruikt om zo in het zicht te worden geplaatst :cool:
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, ik ga niet even naar de Intertoys oid om daar in de rij te staan om iets op je mc te kunnen zetten, zeker niet als je dat via Live kan halen. Zou het wel primitief vinden om een mc te kopen van circa 30 euro om zo nu en dan een demo of update in de stad te gaan halen, terwijl er een geslaagde service voor is (Live).
    En mocht ik naar een vriend gaan om daar te Xboxen. Waarom zou ik mc meenemen, voor savegames, zodat we bij hem verder kunnen op mijn save? Dan neem ik net zo makkelijk de hdd in mn tas mee met wat games/films. :)
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    punt 1: die content is dan puur voor in winkels enzo. Is nergens anders te krijgen, ook niet op xboxlive.

    punt 2: wat nu als je jou savegames wil overzetten op de xbox van je vriend. Dan moet het wel via MC omdat je niet 2 HDDs ken aansluiten.

    verder ben ik het wel met jullie eens dat die dingen te duur zijn.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, zelf heb ik nog nooit de behoefte gehad om mijn savegames op andermans Xbox te zetten. Dan kan je net zo goed cheaten. :)
    Het zal best voorkomen (bij overzetten live account bijv.), maar dat lijkt me dermate weinig gebeuren dat ze slots wel mooi hadden kunnen wegwerken, zeker als ze klepje ervoor hebben.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Punt 1: Ms gaat dat nooiy doen. men wilt alles verkopen via xbox live
    @punt 2: Volgens het gerucht worden je save games ook op live opgeslagen
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    @reactie punt 1: het is juist iets wat MS bedacht heeft om de verkoop van MCs te stimuleren, lijkt me sterk dat ze hun eigen idee dan gaan verneuken. Ze hebben de demo pods special om die rede vorozien van MC slots.

    @reactie punt 2: cool gerucht.
     
  13. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je waar memorycards voor zijn?
    om door de plee te spoelen, die dingen zijn zo ouderwets als het kapsel van balkenende(niets tegen balkenende overigens;))
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    niet te hopen dat je met je punt1 gelijk gaat krijgen, kan ik straks naar de shop om de laatste content te halen terwijl ik 60 euro per jaar betaal voor live :{

    en punt2 is echt wel heel vet, als ze je savegames op live zetten! Alleen zal ik het ongeveer nooit gebruiken en is het opzich een beetje verspilling van data. Of ze doen natuurlijk gewoon dat je het kan uploaden en dat het er dan bijvoorbeeld 24u op blijft staan

    edit: nieuwe screens van Frame City Killers, ik word er alleen nou niet echt opgewonden van... http://www.gamer.nl/nieuws/26648
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2005
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij het interview van gammo zei J Allard iets interresants. Hij zei dat je live met tv kan vergelijken. Ze willen goede en soms korte game ervaringen aanbieden via xboxlive.

    Vergelijking:

    Tv: betaal je abbonoments kosten voor de kabel - Programma's zijn dus gratis. Yorin gaat je dus geen factur sturen voor yorin travell

    Xboxlive betaal je abbonoments kosten - Programma's worden dus, hopelijk, ook gratis. De game wordt dan op een andere manier bekostigt, reclame in de banners van je xboxlive menu?! Net als msn onderaan. Heb ik geen problemen mee! :cool:
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    mjah niet helemaal waar .. ms gaat al haar content via xbox live verkopen ... is goedkoper dan in de winkel ... die mem slots zijn er om je gamertag mee te nemen en de game on-line uit te kunnen proberen
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de screens van gamer zijn van de trailer ... het is een beetje pruimen tijd in nieuws land :eek:
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    had het ook gehoord ja bij gammo, alleen geloof ik er tot nu toe weinig van dat we nou straks ook daadwerkelijk gratis games gaan krijgen, voorlopig moeten we het waarschijnlijk houden bij de simpele flash spelletjes en AA (waarop we op de consoles ook gewoon weer 60euro moeten neerleggen)
     
  19. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe zit het nou met de actueele prijzen voor 360 en games.. laatste wat ik hoorde was 350 ong voor xbox en 90 voor games... is dit nog hetzelfde of zijn er veranderingen??
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    300 euro xbox 360 en ongeveer de "normale"prijs voor de games +/- 60-70 euro
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina